Vierailija

lukekaa tämä ja sanokaa mitä mieltä olette..

mies halusi puhua ja kertoi rakastavansa minua yms. kertoi minulle että hänellä on ollut kuvioissa kaverinainen ja heidän välillään oli jotakin "outoa kemiaa". kertoi että ovat olleet yhteydessä paljon jo ennen minua mutta samoihin aikoihin kun me tapasimme, nainen on muuttanut tänne meidän kaupunkiimme asumaan.(olemme seurustelleet 1,5vuotta). ensin ovat vaan jutelleet kaikesta nainenkin ollut suhteessa jo tuolloin. noin vuoden ajan ovat tapaamistensa lomassa myös suudelleet, ei mitään muuta, kertoi. nyt viimeiset puoli vuotta tapaamiset ovat olleet VAIN seksiä, ei jutustelua, pelkkää seksiä. mies itki ja sanoi että ei ole voinut itselleen mitään ja on halunnut pitkään lopettaa sen jo heti alkuunsa mutta ei ole voinut olla ilkeä naiselle kun nainen on sanonut ettei voi kuvitella elämäänsä ilman miestä. mies sanoi että nainen oli hänelle pelkkää seksiä ja oli tämän naiselle selväksi tehnyt.
minulla idiootilla ei ole ollut aavistustakaan mistään..koko tämä aika... sanottomaksi jään..

heitin miehen ulos vaikka aneli että saisi jäädä ja sanoi että on lopettanut suhteen tähän naiseen..en tiedä onko sillä mitään merkitystä mutta minä haluaisin kuulla naisen version tarinasta...otanko yhteyttä naiseen??? auttaako se tuskaan..mikä auttaa? :(

• ylös 45
  • alas 6

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

En ottaisi yhteyttä ja pysyisin kovana, että mies ei tule takaisin! Vai onko naisella siis edelleen oma mies. Siinä tapauksessa sen miehen kuuluisi saada tietää. Hyi.

• ylös 52
  • alas 3
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Soita ja hauku se varatun miehen kanssa makaava likainen lumppu. Tulee parempi mieli itselle. Trust me, been there done that nje.

• ylös 13
  • alas 45
Vierailija

Mitä merkitystä naisen versiolla on, jos mies on oma-aloitteisesti kertonut ja katunut?

• ylös 30
  • alas 17
Vierailija

En soittaisi, vaan antaisin asian olla. Kävisin sukupuolitautitesteissä.

Hyvä, että heitit petturin ulos.

• ylös 52
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Soita ja hauku se varatun miehen kanssa makaava likainen lumppu. Tulee parempi mieli itselle. Trust me, been there done that nje.

Miksi se nainen jäisi kuuntelemaan haukkumisia? Minä tapasin kerran miehen, jonka vaimo soitti vähän ajan kuluttua minulle. Olimme tavanneet miehen kanssa vain kaksi kertaa enkä tiennyt että hän on varattu, mutta oma kiinnostukseni lopahti joka tapauksessa toisella tapaamisella. Anyway, kun vaimo soitti niin en minä jäänyt häntä kuuntelemaan. Totesin, että kysyköön mieheltä sen mitä haluaa tietää, ei heidän suhteensa kuulu minulle eikä minun elämäni heille.

• ylös 39
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
lukekaa tämä ja sanokaa mitä mieltä olette..

mies halusi puhua ja kertoi rakastavansa minua yms. kertoi minulle että hänellä on ollut kuvioissa kaverinainen ja heidän välillään oli jotakin "outoa kemiaa". kertoi että ovat olleet yhteydessä paljon jo ennen minua mutta samoihin aikoihin kun me tapasimme, nainen on muuttanut tänne meidän kaupunkiimme asumaan.(olemme seurustelleet 1,5vuotta). ensin ovat vaan jutelleet kaikesta nainenkin ollut suhteessa jo tuolloin. noin vuoden ajan ovat tapaamistensa lomassa myös suudelleet, ei mitään muuta, kertoi. nyt viimeiset puoli vuotta tapaamiset ovat olleet VAIN seksiä, ei jutustelua, pelkkää seksiä. mies itki ja sanoi että ei ole voinut itselleen mitään ja on halunnut pitkään lopettaa sen jo heti alkuunsa mutta ei ole voinut olla ilkeä naiselle kun nainen on sanonut ettei voi kuvitella elämäänsä ilman miestä. mies sanoi että nainen oli hänelle pelkkää seksiä ja oli tämän naiselle selväksi tehnyt.
minulla idiootilla ei ole ollut aavistustakaan mistään..koko tämä aika... sanottomaksi jään..

heitin miehen ulos vaikka aneli että saisi jäädä ja sanoi että on lopettanut suhteen tähän naiseen..en tiedä onko sillä mitään merkitystä mutta minä haluaisin kuulla naisen version tarinasta...otanko yhteyttä naiseen??? auttaako se tuskaan..mikä auttaa? :(

Mitä helvettiä sä sille naiselle rupeet soitteleen, jos kerran jo miehenkin olet pihalle viskonut. Sinun on setvittävä omat asiasi kaiffarin kanssa ja kaiffari setvii asiansa sen naikkosen kanssa. 

• ylös 34
  • alas 9
Vierailija

Tietysti on aina mahdollista että totuus on jotain ihan muuta kuin mitä mies kertoi, ja että hän halusi vain saada oman tarinansa kerrottua ensin, jos vaikka onnistuisi vakuuttamaan sinut ottamaan itsensä takaisin tjsp.

• ylös 29
  • alas 1
Vierailija

Mitä väliä sillä enää on. Tehty mikä tehty. Mun mielipide on että älä soita, johan mies kertoi että harrastivat seksiä.

• ylös 19
  • alas 3
Vierailija

ei varmaan mitään merkitystä ole mutta minua  kiinnostaa tietää oliko se mies joka sen oikeasti halusi lopettaa..en tiedä miksi...mitä se auttaa...kuulostaa tyhmältä että suukotelleet vuoden ajan ja mies haluaa pelkkää seksiä??? onkohan kuitenkin tunteita..se olisi vielä pahempaa...ap

• ylös 28
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä naisen versiolla on, jos mies on oma-aloitteisesti kertonut ja katunut?

Mies on hyvinkin voinut värittää omaa versiotaan tapahtuneesta. Kuulostaa tosi epäilyttävältä, että mies on ihan hyvää hyvyyttään muka jatkanut seksin harrastamista tuon toisen naisen kanssa ihan vain tämän tunteita säästääkseen!

Älä vain, AP, sorru ottaamaan miestä takaisin - eihän tuollaiseen voi mitenkään luottaa, kun on systemaattisesti pettänyt rinnakkaissuhteellaan sinua!

• ylös 39
  • alas 0
Vierailija

Mun mielestä miehen versio on jo 'tarpeeksi' paha. Naisen versio tuskin on kevyempi? Tai ehkä se on, että rakastavat toisiaan ym ym ja mies on luvannut jättää sut tms. Oli miten oli, sillä ei pitäisi olla enää mitään vaikutusta/väliä. Uskoisin, että tulee vaan pahempi olo, nainen voi nimittäin olla välinpitämätön eikä halua mitään kertoa.

• ylös 24
  • alas 0
Vierailija

Ota yhteyttä, niin kuulet naisen version. Se voi olla esim että mies on ollut se aktiiviosapuoli, sepustanut jättävänsä sut ja ettei teillä ole seksiä enää ja että olet hirviö. Ja että jättäjä onkin ollut se nainen.

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija

En kyllä jatkaisi tollaisessa tilanteessa, saisi olla jatkuvasti epäilemässä mitä toinen tekee seläntakana...

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Minulle soitti kerran vaimo, joka oli saanut tietää suhteestamme. Ongelmana oli se, että ei ollut mitään suhdetta, tuskin tunsin miestä. Selitin sitten auliisti, miten olin nuollut ja imenyt ja miten ihana se mies oli sängyssä jne. ja aiheutin oikein pahan mielen. Jälkikäteen mietin, että kenelle sen piti soittaa.

• ylös 3
  • alas 32
Vierailija

Miksi ihmeessä sinun pitäisi naisen versio tarinasta kuulla? Nainen luultavasti jokatapauksessa tiesi, että olette yhdessä, eli tiesi miehen pettävän sinua, kun kerran tunsi jo miehen ennen kuin sinä tulit kuvioihin. Toki mies on voinut kertoa naiselle ummet ja lammet siitä kuinka teillä on onnetonta ja olette eroamassa ja vaikka mitä, mutta tekisikö se olosi paremmaksi, jos kuulisit naiselta tällaista?

Miestäsi et ainakaan takaisin ota, tuo "ei voinut itselleen mitään" on puhtainta paskaa mitä maa päällään kantaa.

• ylös 18
  • alas 0
Vierailija

Jos sulla on sen miehen kanssa lapsia tai tulossa lapsi niin sitten soita. Selvittääksesi käytännön asioita.

Mutta jos ei, niin älä soita.

Soittamisesi vain tyydyttäisi noiden kahden sadistisia tarpeita katsella sun kitumista ja pervoja tarpeita olla osallisena mieluummin kolmiosuhteessa (jossa yksi osapuoli ulkopuolinen) kuin normaalissa parisuhteessa.

Jätä se paska (se mies). Nauttikoot toisistaan. Hakenevat piankin uuden kuvion. Mies tai nainen hakee jonkun johon rakastuu, taas on kolmio, oi voi. 

Huolehdi omasta elämästäsi äläkä mistään muusta. Keskitä voimasi itseesi ja parane tästä haavasta. Halit sulle ja tsempit myös.

• ylös 12
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat