Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies tunnusti sitten pettäneensä minua...soitanko toiselle naiselle???

Vierailija
27.01.2016 |

lukekaa tämä ja sanokaa mitä mieltä olette..

mies halusi puhua ja kertoi rakastavansa minua yms. kertoi minulle että hänellä on ollut kuvioissa kaverinainen ja heidän välillään oli jotakin "outoa kemiaa". kertoi että ovat olleet yhteydessä paljon jo ennen minua mutta samoihin aikoihin kun me tapasimme, nainen on muuttanut tänne meidän kaupunkiimme asumaan.(olemme seurustelleet 1,5vuotta). ensin ovat vaan jutelleet kaikesta nainenkin ollut suhteessa jo tuolloin. noin vuoden ajan ovat tapaamistensa lomassa myös suudelleet, ei mitään muuta, kertoi. nyt viimeiset puoli vuotta tapaamiset ovat olleet VAIN seksiä, ei jutustelua, pelkkää seksiä. mies itki ja sanoi että ei ole voinut itselleen mitään ja on halunnut pitkään lopettaa sen jo heti alkuunsa mutta ei ole voinut olla ilkeä naiselle kun nainen on sanonut ettei voi kuvitella elämäänsä ilman miestä. mies sanoi että nainen oli hänelle pelkkää seksiä ja oli tämän naiselle selväksi tehnyt.
minulla idiootilla ei ole ollut aavistustakaan mistään..koko tämä aika... sanottomaksi jään..

heitin miehen ulos vaikka aneli että saisi jäädä ja sanoi että on lopettanut suhteen tähän naiseen..en tiedä onko sillä mitään merkitystä mutta minä haluaisin kuulla naisen version tarinasta...otanko yhteyttä naiseen??? auttaako se tuskaan..mikä auttaa? :(

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä soittaisin, jos osaat olla asiallinen. Älä ala huutaa tai haukkua ettet saa jotain syytettä . Voihan olla, että miehen juttu oli kaunisteltu, jos mies valehdellut sulle noin kauan niin miksi puhuisi nyt totta?

Minulla ei jäi ex kiinni 2 vuoden suhteesta toiseen naiseen. Puhuimme ihan asiallisesti, tämä nainen luuli, että he seurustelevat tositarkoituksella miehen kanssa. Mies oli elänyt kaksoiselämää ja olimme molemmat sen uhreja.

Älä ole mieheen enää missään yhteydessä. Kerran petturi ja valehtelija, aina petturi ja valehtelija. Hän yrittää vain saada sinut uudestaan ansaan. Minulle kävi näin, uskoin rakkausvakuutteluja ja typeränä palasin takaisin yhteen. Mies ei kuitenkaan parantanut tapojaan. Joten usko, kun sanon, että älä ole enää missään kontaktissa petturin kanssa.

Vierailija
22/43 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa nainen on sanonut, että sinä kerrot tai sitten minä kerron? Et välttämättä tule naisen kertomuksesta yhtään viisaammaksi. En soittaisi!!!

Ja ap, vaikka sinulla on varmasti tunteita miestäsi kohtaan, niin älä ota häntä takaisin. Elämä on valintoja ja mies teki nyt näin.

Tsemppiä sinulle!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai VAIN seksiä? En muuten soittais sille naiselle ja mieskin joutais unholaan.

Vierailija
24/43 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
25/43 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä veikkaan: Kukaan mies ei vapaaehtoisesti halua kertoa hyvästä panosuhteestaan vaimolle eikä varsinkaan silloin jos suhde olisi lopussa ja vaarantaa samalla avioliittonsa. Tämä toinen nainen on alkanut vaatia mieheltä enemmän kuin panoa ja uhannut kertoa vaimolle. Siksi mies hätäpäissään tunnusti ja koitti sovitella.. on ehkä pistänyt suhteen tauolle mutta palaa siihen takaisin kun tilanne rauhoittuu . Tai etsii jonkun uuden tilalle.

Vierailija
26/43 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan samanlainen juttu mutta...Itse olin nuorempana se toinen nainen, tietämättäni. Mukava keskustelu oli sitten tämän ykkösnaisen kanssa puhelimessa. Mies siis oli kertonut minulle eronneensa, laittoi pitkästä aikaa minulle viestiä ja kertoi että eronneensa ja minä uskoin ja lohduttelin ja myöhemmin sitten aloimme tapailemaan. Heh heh, lensi muuten mies äkkiä lipettiin meidän molempien elämistä tämän naisen kanssa käydyn keskustelun jälkeen, olen kiitollinen naiselle että minulle soitti. :)

Vierailija
27/43 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi Ap. :( kyllä osaa olla yksi sika mieheksi se sun miehesi.

Jos sinusta tuntuu, että soittaminen sille toiselle naiselle voisi auttaa, niin soita. Miestä älä sen sijaan ota takaisin, vaikka siinä olikin sen verran miestä että myönsi itse. Vuoden mittainen salasuhde on kuitenkin jo sen verran pitkä, etten itse ainakaan voisi antaa ikinä anteeksi enkä unohtaa.

Vierailija
28/43 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä veikkaan: Kukaan mies ei vapaaehtoisesti halua kertoa hyvästä panosuhteestaan vaimolle eikä varsinkaan silloin jos suhde olisi lopussa ja vaarantaa samalla avioliittonsa. Tämä toinen nainen on alkanut vaatia mieheltä enemmän kuin panoa ja uhannut kertoa vaimolle. Siksi mies hätäpäissään tunnusti ja koitti sovitella.. on ehkä pistänyt suhteen tauolle mutta palaa siihen takaisin kun tilanne rauhoittuu . Tai etsii jonkun uuden tilalle.

tai jos tämä nainenkin on varattu niin jäänyt kiinni kotonaan ja mies äkkiä kertoi oman versionsa ap:lle ennen kuin naisen mies tekee sen? :D :D 

Vierailija
29/43 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioissa on aina kaksi puolta. Nyt tiedät miehen selityksen. Kannattaa soitta sille naiselle ja kuunnella , mitä sillä on sanottavana. Sen jälkeen teet omat johtopäätöksesi tilanteeesta. Koska mies on harrastanut pitkään sivusuhdetta, ei sinunkaan tule tehdä ratkaisua hätiköiden. Harkitse tarkkaan mitä teet, koska sillä on merkitystä sinulle itsellesi loppuelämää ajatellen.

Vierailija
30/43 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et soita,  mitä sä siltä haluat? Mies on jo ulkona. Naiselta tietty ikävä temppu(kerta tiesi miehen olevan varattu) mutta eihän sulle oo mitenkään tilivelvollinen ja tuskinpa sieltä tulee mitään tietoa, mikä muuttaisi yhtään mitään.

Vierailija
31/43 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä haluat sen naisen sanovan? Mies keksi koko jutun, ei mitään ole tapahtunut.. ? 

Anna niiden olla ja jatka elämääsi. Tommosen miehen "jolle nyt vaan sattuu tuommoista seksiä muiden kanssa" perään ei kannata edes itkeskellä. Tulee sille myöhemminkin sattumaan, kun ei itseään hallitse yhtään.

Vierailija
32/43 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla tuo miehen sivusuhde edes kuuluu millään tavalla kellekään muulle? Edes ap:lle. Selittäkää ihan kunnolla.

Vierailija
33/43 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossako tämä tapahtui?

Vierailija
34/43 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ettet soita. Mies voi kertoa panokaverilleen, että hän jätti sinut voidakseen olla tämän kanssa. Näin edes se toinen nainen tulee onnelliseksi. Voisitko sinä tulla onnelliseksi ottamalla pettäjän takaisin? Puoli vuotta hillitöntä panemista takana?

Vierailija
35/43 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en soittaisi. ei mitään merkitystä. karma hoitaa.

Vierailija
36/43 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mies sinua varmasti kunnioittaa ja rakastaa kun tuollaista touhuaa.... 

Vierailija
37/43 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon jos totta 

Vierailija
38/43 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä soittaisin. Ihan asiallisesti kysyisin, tiesikö nainen että mies seurustelee. En huutaisi tai haukkuisi tai käskisi naista helvettiin meidän elämästämme. Haluaisin kuulla vain naisen version. Sitten kertoisin sille miehen version. Kiittäisin puhelusta ja jatkaisin elämääni. Mieheen en enää ottaisi yhteyttä ja jos se soittaisi, sanoisin että anna olla, meillä ei ole enää mitään tekemistä keskenämme. Jos miehen tavaroita olisi vielä asunnossani, niin sitten soittaisin ja kysyisin missä huoltoasemalla tavataan, laittaisin kamat jätesäkkiin ja veisin miehelle. Silloinkaan en muuta jäisi juttelemaan.

Vierailija
39/43 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittaisin sille lehmälle

Vierailija
40/43 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla tuo miehen sivusuhde edes kuuluu millään tavalla kellekään muulle? Edes ap:lle. Selittäkää ihan kunnolla.

Sinulle itsellesi on siis ihan ok, että puolisosi pitää yllä pitkäaikaisia seksisuhteita muiden ihmisten kanssa ilman, että sinä tiedät asiasta ja uskot, että teillä on keskenänne yksiavioinen suhde? Seeelvä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä