Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies tunnusti sitten pettäneensä minua...soitanko toiselle naiselle???

Vierailija
27.01.2016 |

lukekaa tämä ja sanokaa mitä mieltä olette..

mies halusi puhua ja kertoi rakastavansa minua yms. kertoi minulle että hänellä on ollut kuvioissa kaverinainen ja heidän välillään oli jotakin "outoa kemiaa". kertoi että ovat olleet yhteydessä paljon jo ennen minua mutta samoihin aikoihin kun me tapasimme, nainen on muuttanut tänne meidän kaupunkiimme asumaan.(olemme seurustelleet 1,5vuotta). ensin ovat vaan jutelleet kaikesta nainenkin ollut suhteessa jo tuolloin. noin vuoden ajan ovat tapaamistensa lomassa myös suudelleet, ei mitään muuta, kertoi. nyt viimeiset puoli vuotta tapaamiset ovat olleet VAIN seksiä, ei jutustelua, pelkkää seksiä. mies itki ja sanoi että ei ole voinut itselleen mitään ja on halunnut pitkään lopettaa sen jo heti alkuunsa mutta ei ole voinut olla ilkeä naiselle kun nainen on sanonut ettei voi kuvitella elämäänsä ilman miestä. mies sanoi että nainen oli hänelle pelkkää seksiä ja oli tämän naiselle selväksi tehnyt.
minulla idiootilla ei ole ollut aavistustakaan mistään..koko tämä aika... sanottomaksi jään..

heitin miehen ulos vaikka aneli että saisi jäädä ja sanoi että on lopettanut suhteen tähän naiseen..en tiedä onko sillä mitään merkitystä mutta minä haluaisin kuulla naisen version tarinasta...otanko yhteyttä naiseen??? auttaako se tuskaan..mikä auttaa? :(

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En soittaisi, se ei muuttaisi tilannetta. Miehesi sinua petti.

Vierailija
42/43 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittiko ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkitystä naisen versiolla on, jos mies on oma-aloitteisesti kertonut ja katunut?

En ole ap ja hullulta varmaan kuulostaa mutta kyllä minä tuossa tilanteessa haluaisin kuulla puhuiko mies yhtään totuudenmukaisesti tapahtunutta.

Tai mistäpä sen tietysti tietää kuka puhuu totta jos versiot eroaa toisistaan.

Haluaisin tietää vaikka en miestä ottaisi enää takaisin.