Vierailija

Oikeasti, mua ei kiinnosta. Haluaisi puhua mulle joka päivä pitkään :(( Kaipaan tietenkin seuraa juhliin, sukuloimaan, teatteriin, ravintolaan, lomille, jne. Mutta kun en pidä puolisoani kovinkaan kiinnostavana ihmisenä, eikä hän sitä olekaan (niitä kavereita ei ole).

• ylös 2
  • alas 51

Kommentit (14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi olet hänen kanssaan jos ei kiinnosta?

Ja sinuako kiinnostaisi vastaava tilanne?

• ylös 0
  • alas 24
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, mua ei kiinnosta. Haluaisi puhua mulle joka päivä pitkään :(( Kaipaan tietenkin seuraa juhliin, sukuloimaan, teatteriin, ravintolaan, lomille, jne. Mutta kun en pidä puolisoani kovinkaan kiinnostavana ihmisenä, eikä hän sitä olekaan (niitä kavereita ei ole).

Sori et tuo kirjoituksellasi esille puolison heikkouksia vaan oman tyhmyytesi.

• ylös 29
  • alas 2
Vierailija

Kaverit ja ystävät ovat yliarvostettuja.
Täältä palstalta saa aina seuraa kun laukaisee jonkun riittävän raflaavan aiheen, mutta sitten pääsy kielletty of course

Vierailija

Tottakai minua ainakin kiinnostaa tehdä kaikenlaista puolisoni kanssa. En kai muuten häntä olisi valinnutkaan.

• ylös 19
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tottakai minua ainakin kiinnostaa tehdä kaikenlaista puolisoni kanssa. En kai muuten häntä olisi valinnutkaan.

Niin minuakin, etkö lukenut aloitusta?

• ylös 0
  • alas 12
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sori et tuo kirjoituksellasi esille puolison heikkouksia vaan oman tyhmyytesi.

Ei se ollut tarkoituskaan.

Joopajoo1

Et jaksa olla puolisosi kaveri etkä pidä häntä kiinnostavana? Huh, miksi edes olet hänen kanssaan? Löytyy varmasti parempiakin puolisoita kuin sinä...

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija

Jos et jaksa, olet varmaanki väärän ihmisen kanssa. Lähde ja nopeasti. Toivon että puolisosi löytää vierelleen jonkun joka häntä haluaa kuunnella!

• ylös 11
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet hänen kanssaan jos ei kiinnosta?

Ja sinuako kiinnostaisi vastaava tilanne?

Itseasiassa kyllä. Mieheni on paras ystäväni ja minä hänen.

Vierailija

Muitakin varmaan ilahduttaa, että raahaat tylsän puolisosi 'piristyttämään' juhlia. Eikö olisi parempi mennä ihan vaan yksin vai eikö itsetunto kestänyt sitä?

Osanotto puolisollesi. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi parempi mennä ihan vaan yksin vai eikö itsetunto kestänyt sitä?

Sinäkö pääset mukaan pariskuntien illallisille sinkkuna?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat