Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pakko vittuilla puhelinmyyjälle?

Vierailija
27.01.2016 |

Teen normaalisti muita hommia mutta tällä hetkellä väliaikaisesti asiakashankintaa puhelimitse. Ette usko, kuinka alentavaa työtä tämä on. Lopetin juuri puhelun, jonka aikana miesasiakas mm. matki minua ja puheääntäni. Jos sanoin "niin", hän toisti kettumaisesti naristen "niiiin". Tässä hommassa tuntee olevansa alinta pohjasakkaa. Oon neljän lapsen äiti hommaamassa elantoa perheelleen. Kohdelkaa mua kuin ihmistä, jooko. Luojan kiitos en tee tätä kuin lyhyen aikaa. Äskeinen puhelu päättyi muuten niin, että sanoin etten häiritse tämän enempää johon asiakas "Joo, älä häiritse!" ja luuri korvaan. En tee tätä kiusallani vaikka hänkin ehkä niin luuli. Teen koska pomo on antanut tehtäväksi. Itse en enää IKINÄ tämän jälkeen kohtele huonosti puhelinmyyjää.

Kommentit (150)

Vierailija
141/150 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka täällö puolustelevat vittuiluaan puhelinmyyjille, niin se on täysin sama asia kuin ihan mille tahansa muulle aspalle vittuilu. Tuskin olisit esim kaupan kassalle tms yhtä töykeä?

Et taida käydä ihan täysillä, jos vertaat kaupan kassaa puhelinterroristeihin. Kaupan kassa ei soittele kenellekään, eikä yritä pakkomyydä mitään. Kaupan kassa on aivan eri maailmasta kuin nämä puhelinkusettajat!

Vierailija
142/150 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tarvitse kuin kerran joutua selvittelemään lievästi muistisairaan omaisen asioita niin jo vain paljastuu tämän kyseisen "alan" rikollisuuden rajoilla pyörivä raadollisuus. Vanhaa ihmistä vedätetään niin paljon kuin vaan pystyy, myydään kaikenlaista roskaa ja lehteä, tyrkytetään tavaraa päivästä toiseen, täyttä hyväksikäyttöä. Ja kyllä on puhelinmyyntikiellot laitettu moneen kertaan, tiedä sitten mistä nämä loiseläjät sen numeron aina käsiinsä saavat. Sen voin sanoa että ei täti ainakaan nettiarvontoihin osallistu, kun ei ole sitä tietokonetta ja näkökin niin huono että sokeaksi lasketaan.

Ja sitten itketään että voi minä parkaa, joskus puhelimeen vastaakin joku joka pystyy pistämään hanttiin. Oksettavaa tuollainen. Jos se oma toimeentulo on siitä kiinni että vähävaraiselta eläkeläiseltä viedään viimeisetkin lantit, niin parempi olla sossun varoilla kotona. Ei ainakaan pilaa maailmaa olemassaolollansa samalla tavalla kuin nämä puhelinmyyjät, joille tosin luultavasti on antisosiaalinen persoonallisuushäiriö yksi tärkeimmistä ominaisuuksista työtä haettaessa että luultavasti rikollisina itsensä elättäisivät muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/150 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin pomon kanssa ja tästä päivästä lähtien jatkan taas normityötäni hankintapäällikkönä. Jospa nyt minua kohdellaan taas puhelimessa kuin ihmistä. Todella nöyryyttävä kokemus tuo oli. Eilen olin pohjasakkaa joka ilmeisesti siis ansaitsi kuolla jonnekin ojan pohjalle ja tänään kenties arvostetaan taas. Kuulostaa ehkä radikaalilta, mutta käsitys ihmisyydestä muuttui. Osin siihen vaikutti se mitä luin täältä. ap

Vierailija
144/150 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mulla ei enää ole "antisosiaalista persoonallisuushäiriötä", vai miten se oli. ap

Vierailija
145/150 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille puhelinmyyjille vinkki, aloita puhelu kertomalla selvästi kuka ja mistä soittaa, sekä sano heti mitä myyt.

Aivan liikaa soittoja, joista ei taustamelun vuoksi saa selvää. Sitten

näitä, jotka "haluaisivat vain tarkistaa osoitetietoja", jonka jälkeen lasku jo kolahtaakin.

Ja vielä, jos olet joku varainkerääjä,

kerro heti, jos avustustoiminta olisi

jatkuvaluontoista, älä ala satuilemaan

jostain tilapäisestä kassakriisistä, joka korjautuisi tällä yhdellä tukisummalla.

(sitten alkaa se jatkuva ruikkasu)

Vierailija
146/150 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjälle on ihan turha sanoa "Ei kiitos, ei kiinnosta", ne vaan jatkaa sitä puhettaan eikä anna suun vuoroa.

Vierailija
147/150 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-"No moi! Pekka Pöllönen xxx-lehdistä hei! Nyt on syytä kuunnella, teen nimittäin sellaisen tarj"...

-"Moi vaan, oletko siis lehtimyyjä"?

-"Olen kuule sun onnen enkeli, ja tarjoan ainutlaatuista mahd..."

-"Siis kauppaatko mulle nyt lehteä vai et"?

-"No eipäs nyt mennä asioiden edelle, vaan katsotaan yhdessä, kuinka sua onnistaa. Minäpäs kerron, kuinka mahtavasta edusta on kyse, ja vain tämän viikon"!!!

-"En ole kiinnostunut tilaamaan mitään"!

-"No onhan tämä nyt ennen kuulumatonta; 10 lehteä 9:n hinnalla!!! Tätä tarjousta ei voi edes ymmärtää, naapurisi ihan varmasti tilaa, mikset sinäkin? Tämä on nykypäivää"!!

-"Kun tuota noin, olen työtön, eikä ole varaa oikein..."

-"No mutta kuules, ei hätää, tehdään sulle oma ja edullinen räätälöity jatkotilaus tähän samaan hintaan, kunhan otat vielä muutaman numeron tilauksen yhtä toistakin lehteä, vaikka lastenlehteä, onko sulla lapsia? Vaikka joku kiva poniratsastus tai nallen synttärit, meillä on valikoimaa!!! Mikäs sua kiinnostaa"?

-"Kuule, en mä nyt tilaa..."

-"Höpö höpö, ei pidä sanoa ei, nyt et taida ymmärtää mitä menetätkään? Vain 99:95 euroa, ei kaada työttömänkään taloutta! Ja täytyyhän sullakin olla päivisin ihan omaa aikaa lehden parissa! Ruokaohjeita, jumppaa ja mitä vielä :D"!!!!!

- Tuuuuuut tuuuut tuuuuut....

Joo, ihan kiva, mutta ei kiitos!!!!! (Ja ne, jotka myyvät vanhuksille puoliväkisin, HÄVETKÄÄ!!!!!!!!!)

Vierailija
148/150 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se viha ole sitä henkilöä kohtaa joka soittaa työkseen jostain myynti puljusta vaan sitä "firmaa" koko sysyteemiä kohtaan.  Osaan tilata lehden, ottaa sähkösopimuksen tai puhelinliittymän ilman kotiin soittelua mikäli haluan/tarvitsen. Puhelinmyynti meni siihen, että useasti viikossa joku soitti, vaikka en viimeiseen vuoteen koskaan vastannut outoihin numeroihin soitto vaan jatkui, tärkeitä puheluita meni ohi kun mihinkään en enää jaksanut vastata. Kerran miehelleni soitettiin ja puhelimessa sanottiin että on ihan ok, että hän ottaa sähkösopimuksen minun kotiin ja mitätöi minun sähkösopimuksen. Ärsyttävää ja todella säälittävää käyttää vuodesta toiseen kikkaa "olet vastannut kyselyyn ja saat edun" tai muuta yhtä typerää jossa ei ole mitään perää.

Lopulta vaihdoin numeron ja laitoin salaiseksi enkä anna numeroa mihinkään, olen kaikille sanonut ettei numeroani saa antaa eikä laittaa mihinkään. Jos tilaan jotain netistä en anna sinne numeroa vaan saapumisilmoitus pitää tulla kirjeenä tai en tilaa ollenkaan.

Vierailija
149/150 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina liian kiltti puhelinmyyjille ja ne ei koskaan usko vaan jää jankkaamaan niin että tekee mieli karjua ja lyödä luuri korvaan.

Hommasin suoramarkkinointikiellon.

Vierailija
150/150 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisan myyjät ehdottaa, että hanki suoramarkkinointikielto kun sanon, että ei, en halua näitä puheluja. Ja olen sanonut saman edellisillekin. Antaa kyllä tosi hyvän vaikutelman firmasta, että ne ei osaa laittaa rekisteriinsä kohtaa, että ei, tämä tyyppi kieltäytyy edes kuuntelemasta mitä yritetään tyrkyttää, ei kannata soittaa.

Voisivat alkaa uskomaan,e että asiakkaan ärsyttäminen ei kannata. Ainakin DNA menetti minut asiakkaan lopullisesti kun eivät uskoneet sanomista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi