Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiheuttaako homoseksuaalisuus sinussa ihailua vai kummastusta?

Vierailija
26.01.2016 |

Enkä tarkoita että kummankaan tunteen pitäisi olla puhtaasti jompaa kumpaa, vaan tarkoitan että minkä TYYPPISIÄ tunteita homoseksuaalisuus herättää sinussa ilmiönä. Jos vaikka naispuolinen ystäväsi kertoo löytäneensä naisystävän, ajatteletko asian olevan hieno ja jopa kadehdittava vai lähinnä naureskelet sille, että suhteesta puuttuu jotakin (siis mies tässä tapauksessa)? Ihailetko naispareja vai kummasteletko, että eivätkö he todella kaipaa miestä? Entä toisinpäin (miesparien kohdalla)? Jos olet itse homoseksuaali niin kerro ihmetteletkö, miten joku nainen voi rakastua mieheen tai mies naiseen?

Moni varmasti vastaisi, että ei herätä mitään tunteita. Se on hieno juttu jos näin on, sillä niinhän sen kai pitäisikin olla. Mutta koeta kuitenkin miettiä syvemmin - suhtaudutko asiaan todella niin kuin heterosuhteeseen? Jos miettimisenkin jälkeen vastaus on kyllä, ketjuun voi jättää vastaamatta :) Laita vaikka alapeukku niin tiedän, kuinka moni on ''puhtaasti tunteeton'' ;)

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoseksuaalisuuden harjoittaminen on synti.

Vierailija
22/39 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen homoseksuaali enkä ihmettele tai ihaile yhtään sen enempää hetero kuin homosuhteitakaan. Joskus jonkun suuntautuneisuus/parisuhdevalinta voi yllättää, mutta se yllätys menee nopeasti ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hiukan tilanteesta. Jonkun kohdalla olen "tiennyt aina" asian eikä se tai "paljastuminen" herätä mitään tunteita. Muutaman kohdalla olen yllättynyt, en vain olisi osannut odattaa, mutta ei sekään tunne ole kovin pitkään jatkunut.

Vierailija
24/39 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täysin normaalin asian pitäisi herättää ihailua tai kummastusta?

Ihan vain siksi ettei kyseessä ole mikään ''täysin normaali asia''. Siis yksilötasolla aivan ehdottoman normaali ihmisen ominaisuus, mutta yhteiskunnan tasolla ei. Edes tasa-arvoinen avioliittolaki ei ole vielä voimassa, siksi on mahdotonta kuvitella että joka ikisen suomalaisen mielessä hetero- ja homosuhteet olisivat täysin samanarvoisia. Ihan vain siksikin, että homoseksuaalisuus on vähemmistön piirre. Se voi siis herättää vaikka samanlaisia tunteita kuin suomenruotsalaisuus; ''voi että kuinka ihanan yhteisölliseltä suomenruotsalaisten sukujen elämä näyttää'' (siis en itse ajattele noin, mutta sopii esimerkiksi). Tämän keskustelun tarkoitus ei ole olla negatiivinen.

ap

Yhteiskunnallisesti ei ole ehkä normaalia, mutta pidän homoutta biologian kannalta normaalina. Eläimissäkin tutkimusten mukaan tavataan homoja. Mm. apinoissa, koirissa, lehmissä,  pingviineissä. Meillä oli lapsuudessani lemmikki joka oli myöskin ilmeisesti täyshomo, joten aina on ollut itsellenikin täysin normaali asia että osa ihmisistä syntyy homoiksi. Ajatukseen oli helppo tottua ja koska kukaan ei pakkosyöttänyt ajatusta homoudesta epänormaalia joten oli ihan luonnollista ajatella että ihan normaaliahan se homous on kun sitä kaikissa yhteiskunnissa esiintyy eläinkuntaa myöten. Joten miksi siis tekemään mitään numeroa asiasta.

Vierailija
25/39 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmennystä lähinnä. Ja usein homelot on silleen ranteet roikkuen. Olisivat reilusti miehiä. Pahoja suustaan lisäksi. Ja sitten on ne top-tyypit jotka ei tiedä mitä ne on..

Vierailija
26/39 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhotusta

Vierailija
27/39 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua lesbona vähän huvittaa ja kummastuttaa, että miten joku voi haluta seksiä miehen kanssa tai pitää miestä kuumana. :D siis hyväntahtoisesti toki.

Vierailija
28/39 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Salatuissa elämissä on käsitelty tätä aihetta liiaksi.

Vierailija
29/39 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaisia tunteita. Siinähän homoilevat.

Vierailija
30/39 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ajattele enempää asiaa. mutta näinpuoli tutun suutelukuvan instassa , kaksi pulleaa rekkiksen näköistä huulet törössä, niin näytti aika oksettavalle.

Vierailija
31/39 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä, nykyisessä ilmapiirissä lähinnä kyllästyttäisi. Mitä väliä, ei jaksa.

Vierailija
32/39 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko homoilla joku fiksaatio huomatuksi tulemiseen? Miksi teidän pitäisi herättää tunteita?

Vierailija
33/39 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain siksi ettei kyseessä ole mikään ''täysin normaali asia''. Siis yksilötasolla aivan ehdottoman normaali ihmisen ominaisuus, mutta yhteiskunnan tasolla ei. Edes tasa-arvoinen avioliittolaki ei ole vielä voimassa, siksi on mahdotonta kuvitella että joka ikisen suomalaisen mielessä hetero- ja homosuhteet olisivat täysin samanarvoisia. Ihan vain siksikin, että homoseksuaalisuus on vähemmistön piirre. Se voi siis herättää vaikka samanlaisia tunteita kuin suomenruotsalaisuus; ''voi että kuinka ihanan yhteisölliseltä suomenruotsalaisten sukujen elämä näyttää'' (siis en itse ajattele noin, mutta sopii esimerkiksi). Tämän keskustelun tarkoitus ei ole olla negatiivinen.

ap

Yhteiskunnallisesti ei ole ehkä normaalia, mutta pidän homoutta biologian kannalta normaalina. Eläimissäkin tutkimusten mukaan tavataan homoja. Mm. apinoissa, koirissa, lehmissä,  pingviineissä. Meillä oli lapsuudessani lemmikki joka oli myöskin ilmeisesti täyshomo, joten aina on ollut itsellenikin täysin normaali asia että osa ihmisistä syntyy homoiksi. Ajatukseen oli helppo tottua ja koska kukaan ei pakkosyöttänyt ajatusta homoudesta epänormaalia joten oli ihan luonnollista ajatella että ihan normaaliahan se homous on kun sitä kaikissa yhteiskunnissa esiintyy eläinkuntaa myöten. Joten miksi siis tekemään mitään numeroa asiasta.

Meidän 6 kuukautisen uroskoiranpennun raiskasi kerran koirapuistossa joku aktiivinen uroskoira (uroskoiran miespuolinen omistaja vain naureskeli kun pyysiin poistamaan koiraansa astumastaan meidän pentua) revin sen aikuisen uroksen sitten itse siitä pois. Kerran homo aina homo. Loppuelämänsä aikana se meidän koira ei oikeasti tiennyt että mikä se on.

Homous on sitä että sitä ei kokeilla kerran että onko vai ei. Paluuta ei ole.

Vierailija
34/39 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen ei herätä kumpaakaan, ihmiset ihmisinä. Ehkä puolentusinaa tunnen kohtuullisesti, yksi on sukulainen. 

Joskus kyllä kummastelen sitä, että miksi jotkut homot ottavat niin korostetun feminiinisen tai lesbot korostetun maskuliinisen roolin. 

Vierailija
35/39 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä tarkoita että kummankaan tunteen pitäisi olla puhtaasti jompaa kumpaa, vaan tarkoitan että minkä TYYPPISIÄ tunteita homoseksuaalisuus herättää sinussa ilmiönä. Jos vaikka naispuolinen ystäväsi kertoo löytäneensä naisystävän, ajatteletko asian olevan hieno ja jopa kadehdittava vai lähinnä naureskelet sille, että suhteesta puuttuu jotakin (siis mies tässä tapauksessa)? Ihailetko naispareja vai kummasteletko, että eivätkö he todella kaipaa miestä? Entä toisinpäin (miesparien kohdalla)? Jos olet itse homoseksuaali niin kerro ihmetteletkö, miten joku nainen voi rakastua mieheen tai mies naiseen?

Moni varmasti vastaisi, että ei herätä mitään tunteita. Se on hieno juttu jos näin on, sillä niinhän sen kai pitäisikin olla. Mutta koeta kuitenkin miettiä syvemmin - suhtaudutko asiaan todella niin kuin heterosuhteeseen? Jos miettimisenkin jälkeen vastaus on kyllä, ketjuun voi jättää vastaamatta :) Laita vaikka alapeukku niin tiedän, kuinka moni on ''puhtaasti tunteeton'' ;)

Eihän tähän tietysti pitäisi mitään vastata, kun kysymys jo itsessään on nykyaikana ihan pimee. Ei kait homoseksuaalisuus nyt vuonna 2016 tavallisissa ihmisissä mitään kummempia tunteiva voi herättää. Tuo boldattuhan kertookin jo kaiken olennaisen kysyjästä. Vai että ilmiö...

Vierailija
36/39 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti ottaen ei herätä kumpaakaan, ihmiset ihmisinä. Ehkä puolentusinaa tunnen kohtuullisesti, yksi on sukulainen. 

Joskus kyllä kummastelen sitä, että miksi jotkut homot ottavat niin korostetun feminiinisen tai lesbot korostetun maskuliinisen roolin. 

Täytyy sanoa että kerran olin kateellinen yhdelle homolle (sen oli pakko olla homo) kun sillä oli niin korostetun feminiiniset maneerit. Osaisinpa minäkin käyttää noin naisellista kehonkieltä niin kyllä miehet lakoaisivat sen jälkeen. Omat maneerit ovat suurinpiirtein samanlaiset kuin tukkijätkällä ja vanha ei tahdo enää oppia.

Vierailija
37/39 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Meidän 6 kuukautisen uroskoiranpennun raiskasi kerran koirapuistossa joku aktiivinen uroskoira (uroskoiran miespuolinen omistaja vain naureskeli kun pyysiin poistamaan koiraansa astumastaan meidän pentua) revin sen aikuisen uroksen sitten itse siitä pois. Kerran homo aina homo. Loppuelämänsä aikana se meidän koira ei oikeasti tiennyt että mikä se on.

Homous on sitä että sitä ei kokeilla kerran että onko vai ei. Paluuta ei ole.

Kyllä mä olen ainakin kokeillut ja mukavasti olen comebackin naisten n*ssintaan tehnyt. Ei se kerta homoksi tee :)

Vierailija
38/39 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä aikaa se kiinnostaa ja vähän kiehtookin ja samalla kristittynä ajattelen sen olevan kuitenkin ei-ihanteellista.

Vierailija
39/39 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättää yhtä vähän tunteita kuin heterous. Miksi homoutta ihailla pitäisi. En minä heterojakaan ihaile suuntautumisen perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi