Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvatkaa minkä painoinen olen/mitä vaatekokoa käytän. Sisältää kuvan :)

Vierailija
26.01.2016 |

Olisi kiva vaan kuulla arvioita minkä painoiseksi ja kokoiseksi arvioitte minut :)

Kommentit (126)

Vierailija
61/126 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tää ketju jotain pilaa. Kuva on toki heilahtanut ja mulla huono näkö, mutta en parhaalla tahdollakaan näe yhtään makkaraa tai muutakaan ylimääräistä. Oisin veikannut sun olevan suht. samassa kuosissa kuin itse olen. Mä oon siis 168/60. Jalat mulla on ehkä pikkasen kapeammat.

Jotkut vaan ei näe ylipainoa kun ylimääräinen on tasaisesti koko kropassa. Eli ei esim. pelkästään vatsassa. Itse kiinnitin huomion ihan ensiksi käsiin. Niistä huomaa heti että ylimääräistä on. Varmasti jos kasvot näkyisivät niin niistäkin huomaisi ylipainon, vaikkei huomattavaa kaksoisleuka olisikaan. Sen vaan huomaa. Ja voi olla, että ap jännittää kuvassa vatsaansa. Esim jos ap olisi kuvassa sivulta istualtaan, voisi ylipainon huomata helpommin.

Vierailija
62/126 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista työtä teet? Istuma? Urheiletko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/126 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistava esimerkki nykynaisista. Ylimääräistä ikävä kyllä. Jos haluat voin antaa sulle reeniohjelman, jolla saat ylimääräiset 20kg pois.

Salli mun nauraa senkin asiasta tietämätön. Tuo nainen on normaalin ja terveen kokoinen, veikkaan kilomääräksi 65-75, riippuen pituudesta (onko 160 vai 170cm).

On tieteellisesti todistettu, että normaalipainoinen ja lievästi ylipainoinen on terveydelle, etenkin naiselle, parempi ja terveyttä edistävämpi olomuoto kuin tuosta  - 20 kiloa. Huh, kuinka laiha olisi?

Monelle naiselle tuollainen 1200 kalorin dieetti aiheuttaa puutoksien lisäksi henkistä pahoinvointia kun on koko ajan kylmä, nälkä ja ikävä olo. 

Kaltaisesi mies ei tästä mitään tiedä, kun et selvästi ole oikean naisen kanssa päässyt kosketuksiin sitten rintaruokintasi loppumisen. 

LOL! Joku pullukka sitten vetäs itkupotkuraivarit. Ihan turha selittää mitään jokainen näkee että tuossa on paljon ylipainoa. Emme voi auttaa AP:ta jos emme ole rehellisiä.

Mene muualle loukkaantumaan siitä!

Vierailija
64/126 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa on pönäkkä ja paksu, kuva huono. Lihaksista tietoakaan, luultavasti sisäelinten ympärillä rasvaa reippaasti, jostakinhan se paino tulee. Luu ym. selitykset turhia.

Vierailija
65/126 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista työtä teet? Istuma? Urheiletko?

Seisomatyö, mutta vapaa-alalla istun ihan liikaa. En harrasta myöskään urheilua enkä juurikaan hyötyliikuntaa. Noita asioita olisi tarkoitus alkaa korjaamaan ja vähän katsoa mitä syön. :)

Ap

Vierailija
66/126 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 kg ja 160cm?

Vierailija
67/126 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

60 kg ja 160cm?

Diabetes vienyt näön?

Vierailija
68/126 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

165cm/85kg ja koko L

Vierailija
69/126 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

155/65

Vierailija
70/126 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

83 kiloa, koko 44-46.

Vierailija
71/126 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin veikannut 165 cm ja 80 kiloa, eli aika lähelle olisi mennyt. Helppo arvioida, sillä kaverini painaa sen 80, ja on vähän ap:ta pidempi, mutta samalla tavalla uhkea nainen. Yllätyin kyllä kun kuulin ekan kerran kaverin painon.

Vierailija
72/126 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin veikannut 165 cm ja 80 kiloa, eli aika lähelle olisi mennyt. Helppo arvioida, sillä kaverini painaa sen 80, ja on vähän ap:ta pidempi, mutta samalla tavalla uhkea nainen. Yllätyin kyllä kun kuulin ekan kerran kaverin painon.

Mullakin on yks Ap:n kaltainen kaveri. Painan lähes saman verran ja olen yhtä pitkä, mutta näytän paljon lihavammalta kuin kaveri. Mulla on tosi kapeat kädet ja jalat, mutta vatsa kun odottaisin kaksosia...

Oon vähän kateellinen kaverilleni asiasta :/

Vierailija
73/126 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tää ketju jotain pilaa. Kuva on toki heilahtanut ja mulla huono näkö, mutta en parhaalla tahdollakaan näe yhtään makkaraa tai muutakaan ylimääräistä. Oisin veikannut sun olevan suht. samassa kuosissa kuin itse olen. Mä oon siis 168/60. Jalat mulla on ehkä pikkasen kapeammat.

Niin ja mä olen 162/60 ja puolet tuosta APn koosta. Todella hoikat jalat ja pieni vyötärö. Me ihmiset nyt vaan ollaan niin eri mallisia - jos lihoisin tästä 20 kiloa niin... En uskalla edes ajatella.

Vierailija
74/126 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekoko 40.

Vierailija
75/126 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

165 cm ja ehkä 80 kg. Koko L

Vierailija
76/126 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kääntyisin katsomaan perään jos tuo kuvan nainen tulisi vastaan kadulla! Tuollaisesta minä pidän. Painoa on kyllä aika vaikea arvioida ulkonäön perusteella, koska se riippuu ihan ruumiinrakenteesta että miten ne kilot asettuu. No, heitän että painat 65 kg. M34

Vierailija
77/126 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

75kg/L koko

Vierailija
78/126 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

165 cm, 65 kg. Normi persjalkainen suomalainen nainen, joka ottaa näitä ihme sivuselfieita itestään. Kuvasta paistaa että olet epävarma itsestäsi.

Vierailija
79/126 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla tässä joku muotoileva alusasu?

Ei ole,perus pikkarit leveällä resorilla jalassa. :) mutta jos tuon mekon kanssa lähtisin ulos, laittaisin kyllä muotoilevat pöksyt jalkaan.

Ap

Jostain syystä haaveilen sinusta tuossa mekossa ilman pikkareita.

Näyttää kyllä hyvältä tuo kuvan nainen. M34

Vierailija
80/126 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet about kokoisen eli painat yli 70 mutta olet silti seksikäs 😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän