Arvatkaa minkä painoinen olen/mitä vaatekokoa käytän. Sisältää kuvan :)
Olisi kiva vaan kuulla arvioita minkä painoiseksi ja kokoiseksi arvioitte minut :)
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Oi voi makkaroita on! Nyt ylös ulos ja lenkille! Kuulikko?
Tarkoitus olisi saada kesäksi itsensä rantakuntoon, ja kun olen jutellut ihmisille siitä, tulee vaan hokemista ettei mun tartte.
Väittäisin kyllä että tarvitsee,ainakin vaa'an mukaan, mutta kyselen nyt vähän mitä muut veikkaa :)
Ap
90kg ? Kokoa en tiedä.. 165cm?
Hennaa lällällää
Näin miehisestä näkökulmasta arvioituna, olet juuri passeli.
Vierailija kirjoitti:
Loistava esimerkki nykynaisista. Ylimääräistä ikävä kyllä. Jos haluat voin antaa sulle reeniohjelman, jolla saat ylimääräiset 20kg pois.
Ihan sopiva on. Ei tarvii kaikkien olla superlaihoja.
t.mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus olisi saada kesäksi itsensä rantakuntoon, ja kun olen jutellut ihmisille siitä, tulee vaan hokemista ettei mun tartte.
Väittäisin kyllä että tarvitsee,ainakin vaa'an mukaan, mutta kyselen nyt vähän mitä muut veikkaa :)
Ap
No voi hyvänen aika sentään! Ei kai sulle kukaan nyt päin naamaa sano että olet pullukka :D
Nyt reeniä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla tässä joku muotoileva alusasu?
Ei ole,perus pikkarit leveällä resorilla jalassa. :) mutta jos tuon mekon kanssa lähtisin ulos, laittaisin kyllä muotoilevat pöksyt jalkaan.
Ap
Luulin alusvaatteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Loistava esimerkki nykynaisista. Ylimääräistä ikävä kyllä. Jos haluat voin antaa sulle reeniohjelman, jolla saat ylimääräiset 20kg pois.
Mulle kelpaa 😄
167cm ja 68kg näin pari viikkoa synnytyksen jäljiltä. 10kg pitäisi hävittää -
Kroppasi näyttää aika samalta kuin mun. Mä olen 172 cm, 75 kg. (Ainakin 19 kg pitäisi mun saada pois).
Jos olet 160cm pitkä niin minäkin veikkaisin n. 75kg kun itsellä melkein samat mitat.
Veikkaisin et kokoa M ja oot aika lyhyt.. Painoa en osaa arvioida
Olen siis 166cm pitkä ja painan 82kg. Vaatteissa käytän xl kokoa.
Sen uskon ettei kukaan tule päin naamaa sanomaan että täytyy laihduttaa, mutta tavallaan olen silti tyytyväinen kroppaani nytkin. Mutta varmaan -20kg jälkeen kun pääsen normaalipainoon, olen oikeasti tyytyväinen. :)
Ap
Pituus olisi kiva tietää. Mutta painat kyllä ainakin 80 kiloa esim. pituudella 160-165. Jos olet pidempi niin painat enemmän kuin 80 kg. Ilmeisesti tykkäät käyttää tiukkoja vaatteita eli ehkä käytät hieman liian pieniä vaatteita. Oikea koko sinulle voisi olla L-XL.
Paha sanoa, kun en tiedä pituutta, mutta musta ihan sopusuhtaisen näköinen. Kyllä noi 160cm/80kg heitot on ihan övereitä. Olet paljon paremman näköinen kuin keskiverto av-mamma.
Veikkaisin että olet 166 cm pitkä ja painat 68 kg, lihava et todellakaan ole mutta jos makkaroita vähän haluat pienentää niin sitten toki jokin liikuntamuoto ja muutos ruokailutottumuksissa on paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyllä tuossa on ainakin 15kg ylimääräistä. Ellet nyt ole 150cm pitkä, silloin veikkaisin painoksi 10-15kg liikaa.