Arvatkaa minkä painoinen olen/mitä vaatekokoa käytän. Sisältää kuvan :)
Olisi kiva vaan kuulla arvioita minkä painoiseksi ja kokoiseksi arvioitte minut :)
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin et kokoa M ja oot aika lyhyt.. Painoa en osaa arvioida
Miks tää sai alapeukun? Joku tosi pieni voi ihan hyvin olla vähän pulleanakin M kokoa eikä mikään xl
Vierailija kirjoitti:
Olen siis 166cm pitkä ja painan 82kg. Vaatteissa käytän xl kokoa.
Sen uskon ettei kukaan tule päin naamaa sanomaan että täytyy laihduttaa, mutta tavallaan olen silti tyytyväinen kroppaani nytkin. Mutta varmaan -20kg jälkeen kun pääsen normaalipainoon, olen oikeasti tyytyväinen. :)
Ap
Mulle menisit ihan hyvin tollasenaankin.
Vierailija kirjoitti:
Sen uskon ettei kukaan tule päin naamaa sanomaan että täytyy laihduttaa, mutta tavallaan olen silti tyytyväinen kroppaani nytkin. Mutta varmaan -20kg jälkeen kun pääsen normaalipainoon, olen oikeasti tyytyväinen. :)
Ap
Häh, miten mä voin näyttää samalta, vaikka olen 6 cm pidempi ja 7 kg kevyempi :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mulle menisit ihan hyvin tollasenaankin.
AP älä viitsi buustata omaa egoasi, mene nyt salille vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
"Tavallaan olen tyytyväinen"
Jopa joo, jospa vaan lopettaisit sen roskan syömisen ja menisit lenkille?
Jospa vaan lopettaisit sen vittuilun ja vaikka sivistäisit itseäsi, eli perse ylös ja opistoon.
Vierailija kirjoitti:
Arvasin aika lähelle. Oon itse saman kokoinen. Sua vaan 2 cm lyhyempi. :) Tsemppiä pudotukseen! Itsekin taistelen täällä oman painoni kanssa. Olisin tyytyväinen jo 10 kilon pudotukseenkin.
Ap
pulutossu kirjoitti:
Veikkaisin että olet 166 cm pitkä ja painat 68 kg, lihava et todellakaan ole mutta jos makkaroita vähän haluat pienentää niin sitten toki jokin liikuntamuoto ja muutos ruokailutottumuksissa on paikallaan.
Ei helvetti :D ap on muutaman desimaalin päässä merkittävästä lihavuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jospa vaan lopettaisit sen vittuilun ja vaikka sivistäisit itseäsi, eli perse ylös ja opistoon.
Taisi osua arkaan paikkaan?
Minulla on muuten yliopistotutkinto. :)
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minä veikkasin sen 160/75. Eli vähän pienempää painoindeksiä kuin todellisuudessa olet. Itse näytin nimittäin aikalailla samalta noin kolme vuotta sitten 160 cm /75 kg. Nyt olen noin vuoden verran painanut 56 kg, ja olo on huikean paljon erilainen kuin ennen. Tsemppiä sinulle, kannattaa pistää ruokavalio kuntoon ihan ensimmäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tavallaan tyytyväinen tulee siitä että että olen sopusuhtainen, mutta löysää on silti liikaa. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Häh, miten mä voin näyttää samalta, vaikka olen 6 cm pidempi ja 7 kg kevyempi :O
Joillakin voi olla lihastakin. ;)
Osasin siksi arvioida sun painon, koska olen lähes sun pituinen ja joskus painanut lähes 80 kiloa. Näytin ihan samalta kuin sinä :) Nyt siis olen 15 kiloa kevyempi ja samalla 2-3 vaatekokoa pienempi. Lihaksikkaampi ja sporttisempi myös. Vielä siis viisi kiloa laihdutettavaa. Ei mullekaan kukaan sanonut ylipainosta, kauniiksi kehuttiin. Nyt kehuja tulee kyllä vielä enemmän vaikken niitä tarvitse. Mutta ennenkaikkea parempi ja terveempi olo.
Ap laihduta vaan, koska valitettavasti olet kyllä selvästi ylipainoinen. Toi ei ole enää tervettä ja varmasti tulee itsellesikin parempi mieli.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Noniin, -20kg on hyvä tavoite.
Onnea yritykseen, äläkä lannistu vaikka hairahdat välillä, heti yritystä jatkamaan vaan niin se onnistuu kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Loistava esimerkki nykynaisista. Ylimääräistä ikävä kyllä. Jos haluat voin antaa sulle reeniohjelman, jolla saat ylimääräiset 20kg pois.
Salli mun nauraa senkin asiasta tietämätön. Tuo nainen on normaalin ja terveen kokoinen, veikkaan kilomääräksi 65-75, riippuen pituudesta (onko 160 vai 170cm).
On tieteellisesti todistettu, että normaalipainoinen ja lievästi ylipainoinen on terveydelle, etenkin naiselle, parempi ja terveyttä edistävämpi olomuoto kuin tuosta - 20 kiloa. Huh, kuinka laiha olisi?
Monelle naiselle tuollainen 1200 kalorin dieetti aiheuttaa puutoksien lisäksi henkistä pahoinvointia kun on koko ajan kylmä, nälkä ja ikävä olo.
Kaltaisesi mies ei tästä mitään tiedä, kun et selvästi ole oikean naisen kanssa päässyt kosketuksiin sitten rintaruokintasi loppumisen.
Vierailija kirjoitti:
Ap laihduta vaan, koska valitettavasti olet kyllä selvästi ylipainoinen. Toi ei ole enää tervettä ja varmasti tulee itsellesikin parempi mieli.
Ainakin sulle näyttää tulevan parempi mieli. On sekin jollain tavalla outoa.. :)
Siis onko tää ketju jotain pilaa. Kuva on toki heilahtanut ja mulla huono näkö, mutta en parhaalla tahdollakaan näe yhtään makkaraa tai muutakaan ylimääräistä. Oisin veikannut sun olevan suht. samassa kuosissa kuin itse olen. Mä oon siis 168/60. Jalat mulla on ehkä pikkasen kapeammat.
Vierailija kirjoitti:
pulutossu kirjoitti:
Veikkaisin että olet 166 cm pitkä ja painat 68 kg, lihava et todellakaan ole mutta jos makkaroita vähän haluat pienentää niin sitten toki jokin liikuntamuoto ja muutos ruokailutottumuksissa on paikallaan.
Ei helvetti :D ap on muutaman desimaalin päässä merkittävästä lihavuudesta.
Tätä ei kyllä kaverit oikeasti usko kun selitän että olen bmi mukaan merkittävän lihava. Kyllä musta näkee että on ylimääräistä, mutta kun sanon painavani yli 80kg, niin sitä ei uskota.
Siksi laitoin kuvan tänne :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loistava esimerkki nykynaisista. Ylimääräistä ikävä kyllä. Jos haluat voin antaa sulle reeniohjelman, jolla saat ylimääräiset 20kg pois.
Ihan sopiva on. Ei tarvii kaikkien olla superlaihoja.
t.mies
Kenenkään ei tarvi olla superlaiha mutta jokaiselle tekisi hyvää olla ihan normaalipainoinen.
L-koon vaatteita. Pituutta ja painoo en edes viitti lähtee arvaileen.