Arvatkaa minkä painoinen olen/mitä vaatekokoa käytän. Sisältää kuvan :)
Olisi kiva vaan kuulla arvioita minkä painoiseksi ja kokoiseksi arvioitte minut :)
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Loistava esimerkki nykynaisista. Ylimääräistä ikävä kyllä. Jos haluat voin antaa sulle reeniohjelman, jolla saat ylimääräiset 20kg pois.
Älä viitsi lässyttää. Ei ole mitään ylimääräistä tuolla naisella. Kyllä hän näyttää paremmalta kuin ne kuivaksi treenatut fitness-naiset. M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siis 166cm pitkä ja painan 82kg. Vaatteissa käytän xl kokoa.
Sen uskon ettei kukaan tule päin naamaa sanomaan että täytyy laihduttaa, mutta tavallaan olen silti tyytyväinen kroppaani nytkin. Mutta varmaan -20kg jälkeen kun pääsen normaalipainoon, olen oikeasti tyytyväinen. :)
Ap
Olisin veikanntu 60 kg. Itse olen 80-kiloinen, käytän kokoa XXL ja olen huomattavasti pulleampi kuin sinä kuvassa.
Vedä sinäkin vatsa sisään niin että napa kolkuttaa selkärankaa ja ota kuva viistosti vatsaa häivyttäen niin et näytä tippaakaan pullealta kuvassa. Se, että tämä kuva on otettu noin ja siitä näkyy silti, että röllykkää on kertoo että ihan pieni ylipaino ei ole kyseessä. Tuon 20 kiloa tuossa on ainakin varaa pudottaa, ja varmasti näkyy ja tuntuu kaikessa tekemisessä jos siihen pystyt. Ja pystyt toki, sen eteen ei tarvitse tehdä yhtään mitään. Riittää kun on tekemättä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehisestä näkökulmasta arvioituna, olet juuri passeli.
Juuri näin. Ei pidä laihduttaa, oikein sopiva näin. M34
67kg ja kokoa M. Ehkä joissain paidoissa S.
Itse oisin arvannut 170/95, sillä itse näytin tuolta noilla mitoilla. Nykyään 170/65. :)
About 70-80 kg ja hyvältä näyttää .
Kaikkea löytyy sopivasti ja oikeista paikoista.
Olet oikea rotunainen.
Joku s tai m
Plösö paljasti jo painavansa 82 kg joten voitte lopettaa arvuuttelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kivempi ottaa se aikuisiän diabetes, sydänongelmat, tukielinsairaudet ja muut herkut mitä tuollainen 20+ kg ylipaino tuo mukanaan.
Bautismo de Fuego kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kivempi ottaa se aikuisiän diabetes, sydänongelmat, tukielinsairaudet ja muut herkut mitä tuollainen 20+ kg ylipaino tuo mukanaan.
Höpöhöpö. Ei siihen painoindexiin ole niin tarkkaan tuijjottaminen. Kyllähän tuostakin AP:n kuvasta näkee ettei kyseessä ole hänelle mikään vakava ylipaino, vaan ihan lievältä ylipainolta tuo näyttää. Ikääntyvillä lievä ylipaino on tutkitusti ihan myönteinen asia.
Lyhyt ja lihava olet. Kilomäärillä ole mitään merkitystä.
Näytät aika lyhyeltä, 163 cm? Paino on jakautunut aika tasaisesti, sitä on extrakerros joka puolella. Arvelen, että olet jossain normaalipainon ylärajoilla n. 65 kg. Luultavasti mahdut M kokoisiin vaatteisiin.
Hyvältä näyttää! Saattaisin antaa sinulle sopivassa mielentilassa.
M44
Olisin veikanntu 60 kg. Itse olen 80-kiloinen, käytän kokoa XXL ja olen huomattavasti pulleampi kuin sinä kuvassa.