Arvatkaa minkä painoinen olen/mitä vaatekokoa käytän. Sisältää kuvan :)
Olisi kiva vaan kuulla arvioita minkä painoiseksi ja kokoiseksi arvioitte minut :)
Kommentit (126)
en tajua näitä kommentteja enkä usko kuvan naisen painavan yli 70kg. Näytän itse oikeasti "läskimmältä" enkä siis ole läski vaan normaalipainoinen 165cm, 62kg.
Tulee ihan absurdi olo lukea tätä, onko kaikilla todellisuustaju pielessä? Ja siis voi mullakin tietty olla vääristynyt minäkuva, katson peilistä olevani sopusuhtainen, mutta toki olisin teidän kaikkien silmissä jättiläski. Katson siis peiliä ja ap:n kuvaa erilailla kuin te. Mutta vaaka ei nyt kuitenkaan valehtele, olen punninnut itseni eri vaaoilla ja ihan neuvolassakin on punnittu ja 70kg ei mennyt rikki edes raskausaikana.
Ap ei todellakaan ole ylipainoinen tai sitten mä tarvitsen jotain neuropsykiatria selvittelemään omaa todellisuudentajuani.
162/ 76 ja vaatekokoa en kyllä osaa arvioida. Olen itse kokoa 34 ja 173 cm pitkä, niin Olisitko sä 42? Meneekö ihan päin mäntyä?
Noin 160cm, 85kg.
Todella paksut reidet ja perse. Muutenkin aika kääpiömallin leveä ja tanakka kroppa. Itse en panisi.
Mies 27v
Pituus 165cm, paino 85-90kg. Vaatekoko 42-44.
No minusta ap. näyttää pienemmälle kun oikea painonsa on. Itse olen myös vähän liian "riski", 165cm ja 68kg. Mutta kroppa näyttää liki samalle kun ap. kuvassa. Ai niin ja koko itsellä on 40-42, tai si m tai L, riippuu vaatteista ja merkeistä. Olen myös saman mittaisena painanut 75 kiloa olematta raskaana, ja kroppa oli kyllä paljon ap:ta isomman näköinen.
Vankka on. Eikä tilanne ainakaan parane, kun ikää tulee lisää.
Paksujalkainen pullukka. Kauttaaltaan paksu ja varsin pönäkkä vartalo.
Vierailija kirjoitti:
en tajua näitä kommentteja enkä usko kuvan naisen painavan yli 70kg. Näytän itse oikeasti "läskimmältä" enkä siis ole läski vaan normaalipainoinen 165cm, 62kg.
Tulee ihan absurdi olo lukea tätä, onko kaikilla todellisuustaju pielessä? Ja siis voi mullakin tietty olla vääristynyt minäkuva, katson peilistä olevani sopusuhtainen, mutta toki olisin teidän kaikkien silmissä jättiläski. Katson siis peiliä ja ap:n kuvaa erilailla kuin te. Mutta vaaka ei nyt kuitenkaan valehtele, olen punninnut itseni eri vaaoilla ja ihan neuvolassakin on punnittu ja 70kg ei mennyt rikki edes raskausaikana.
Ap ei todellakaan ole ylipainoinen tai sitten mä tarvitsen jotain neuropsykiatria selvittelemään omaa todellisuudentajuani.
Ap täällä. Mulla on reilusti ylipainoa, mutta näytän ehkä vähemmän painavalta kun oikeasti olen. Kunhan saan tämän flunssan selätettyä, alan kuntoilemaan vähintään 3 kertaa viikossa ja kulkemaan bussilla töihin, ja silloinkin jään vähän aikaisemmalla pysäkillä pois ja kävelen loppuajan. Syömiseen perään olen jo alkanut katsoa. Tavoitteena olisi saada viikossa kilo pois. :)
Bautismo de Fuego kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehisestä näkökulmasta arvioituna, olet juuri passeli.
Juuri näin. Ei pidä laihduttaa, oikein sopiva näin. M34
Joo, kivempi ottaa se aikuisiän diabetes, sydänongelmat, tukielinsairaudet ja muut herkut mitä tuollainen 20+ kg ylipaino tuo mukanaan.
Minun silmiin ei näyttänyt miltään ylipainoiselta, enkä tiennyt AP:n painoa kun kirjoitin tuon kommenttini. Edelleenkin vaikka paino on kaikkien tiedossa, hyvältä hän näyttää minun mielestä. M34
Vierailija kirjoitti:
Minunkaan mielestä AP ei ole ylipainoinen, ei ainakaan näytä ylipainoiselta. Siksi heitin arvioksi painosta sen 65 kg. M34
Vierailija kirjoitti:
No minusta ap. näyttää pienemmälle kun oikea painonsa on. Itse olen myös vähän liian "riski", 165cm ja 68kg. Mutta kroppa näyttää liki samalle kun ap. kuvassa. Ai niin ja koko itsellä on 40-42, tai si m tai L, riippuu vaatteista ja merkeistä. Olen myös saman mittaisena painanut 75 kiloa olematta raskaana, ja kroppa oli kyllä paljon ap:ta isomman näköinen.
Kroppia on näemmä tosiaankin hyvin erilaisia... Itse olen 165/66 (sain lapsen kuukausi sitten) ja en tosiaan ole ap:n kanssa samaa painoluokkaa. Vaatekoko on S eikä ole makkarankuori... Pitänee kaivaa kamera esiin jotta saisin otettua kuvan kropasta.
Vierailija kirjoitti:
Bautismo de Fuego kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehisestä näkökulmasta arvioituna, olet juuri passeli.
Juuri näin. Ei pidä laihduttaa, oikein sopiva näin. M34
Joo, kivempi ottaa se aikuisiän diabetes, sydänongelmat, tukielinsairaudet ja muut herkut mitä tuollainen 20+ kg ylipaino tuo mukanaan.
Minun silmiin ei näyttänyt miltään ylipainoiselta, enkä tiennyt AP:n painoa kun kirjoitin tuon kommenttini. Edelleenkin vaikka paino on kaikkien tiedossa, hyvältä hän näyttää minun mielestä. M34
Usein vähemmän komeat miehet kehuu juurikin tanttoja.
Tynnyrimäinen vartalo, keskikropassa kilokaupalla fläsää, vaikka ei vielä kovin roikkuvassa muodossa olekaan.Kuva otettu suotuisasta kulmasta ja on niin epäselvä, että tällä yritetäänkin saada myönteisiä kommentteja, edestä päin näkisi selvemmin, että kroppa on yhtä paksu kuin pitkäkin.
Vähintään 90kg, vaatekoko XL/XXL. Kuvan mekko liian pieni.
Olet noin 80 kg nuori mies.