Kuinka usein syötte mäkkärissä tai hesessä?
Kommentit (95)
Mäkkärillä en käy. Hesellä käyn noin 3 kertaa vuodessa, burger kingissä samoin. Eli joka toinen kuukausi tulee käytyä näissä hampparipaikoissa.
Eipä tule käytyä ketjuhampparipaikoissa. Jos hampurilaista tekee ulkopaikkakunnilla mieli, kyselen yleensä paikallisilta, tietävätkö jotain hyvää grillikioskia. Hinta/laatu yleensä rutkasti parempi kuin mäkkäreissä yms.
Muutenkin tulee syötyä enemmän intialaista, kiinalaista tai thaimaalaista, jos ulkona syön.
Hesessä en koskaan, se majoneesi on ihan kamalaa. Mäkissä ehkä n. kerran kuukaudessa tai vähän harvemmin. Yritän välttää pikaruokaa, vaikka se onkin hyvää. Söisin useammin jos se ei olisi niin epäterveellistä.
Olen Hesellä töissä, muutaman kerran viikossa tulee joku hamppari työaikana syötyä. Muutaman kilon itseasiassa jopa laihtunut siitä kun aloitin työt.
Sanoisinko että viis kertaa vuodessa on ihan maksimi.
Ei mun mielestä ois mitenkään paha asia syödä useammin kuin ton viitisen kertaa vuodessa, mutta harvoinpa tekee mieli mäkkiruokaa, itse saa paremmat hampurilaiset tehtyä.
Kerran kuussa tai kahdessa. Syön mieluummin kiinalaista ja subia 😍
Mäkkärissä todella harvoin, ehkä kerran kahdessa vuodessa (ja silloinkin vain euron juuston takia). Hesessä ehkä 10 kertaa vuodessa.
kerran vuodessa saatan vierailla jommassa kummassa...
Kerran tai kaksi vuodessa. Joko Hesessä, Mäkkärissä tai BK:ssa. Noi burgeripaikat eivät oikein ole se mun juttu. Käyn mieluummin À la carte -ravintoloissa.
En ymmärrä, miten kukaan voi edes pitää McDonald'sia ja Hesburgeria läheskään samanlaisena ruokapaikkana.
Hesburgerissa käyn aina silloin kun sellainen on taukopaikan lähellä, tai vaikka vähän kauempanakin jos sinne tauolla ehtii.
Keskimäärin kerran tai kaksi kertaa kuussa tulee käytyä kummassakin.
Joskus kaksikin kertaa viikossa Hesessä. Vähintään kuitenkin 2 kertaa kuukaudessa. Mäkkärissä ei tule enää käytyä. Hesen kerrokseen ei vaan kyllästy koskaan :)
Lapsista poika 15 v. haluaa mega-aterian ja tyttö 12 v. kana-aterian. Pojan kanssa yhdessä käydään useimmiten.
Olen 2-3 kertaa elämäni aikana syönyt Hesessä (kasvisburger), ja joka kerta saanut jonkin vatsanväänteen. En yleensä sellaisia saa mistään. Myös Hesen pehmis on kamalaa kuraa, outoa rakenteeltaan. Mäkis 3-4 krt vuodessa ehkä, jotain lihatonta.
Muutaman kerran viikossa jommassakummassa.
Kerran viikossa uimareissun jälkeen Hesessä. Tätä hirveää tapaa lievennämme valitsemalla ranskisten tilalle salaatin ja lapsille porkkanat (joskus harvoin saavat ranskiksia) ja juomaksi soodaa, lapsille maitoa. Mutta paheelliset hampurilaiset syömme sen kerran viikossa, kivittäkää.
Pari kertaa kuussa, esimerkiksi kuukauden sisään ollaan kyllä käyty varmaan 6 kertaa koska muuton yhteydessä elettiin nyt 3 päivää lähinnä roskaruualla. Mäkkärissä tulee varmaan käytyä enemmän, hesessä ranskalaiset on pahoja ja kaikki hampparit maistuu samalta sen majoneesin takia mitä on omaan makuun ihan liikaa
En koskaan. Miksi siellä edes pitäisi käydä? Ei siellä ainakaan mitään syömäkelpoista myydä.
Eemeli78 kirjoitti:
Muutaman kerran viikossa jommassakummassa.
Läskisami :D
Pari kertaa vuodessa. Kyllä niillä kerroilla aina muistaa miksei useammin asioi.
Noin kerran vuodessa käyn jommassa kummassa. Mutta lähipizzeriassa pari kertaa kuussa:-) Tykkään kyllä hampurilaisista, mutta ne ovat aika kalliita siihen nähden, paljonko niissä on syötävää. Mieluummin tuhlaan rahani vaatteisiin tai hyviin drinkkeihin.