Kuinka usein syötte mäkkärissä tai hesessä?
Kommentit (95)
noin kerran kuussa, lapset tykkää enemmän subwaysta ja pizzasta
Aika harvoin kummassakaan. Tai ehkä monen mielestä usein, mutta Helsingin mittakaavassa perheemme käy noissa paikoissa harvoin. Mäkkärissä ehkä 1x/3vko. Hesessä jos joku muu paikka on liian kaukana. Itse en voi lakata ihmettelemästä Hesen suosiota. Minun suussani Hesen hampurilaiset ovat kaameita majoneesimössöjä, joita syön jos ei muuta ole tarjolla. Mutta olen huomannut, että Hesen majoneeseja myydään ihan erikseenkin ja ilmeisesti kauppa käy. Eli nämä ovat niitä makuasioita, joista voi olla aika voimakkaasti eri mieltä...
Silloin tällöin tulee käytyä hesessä. Kana-ateria on tosi hyvä, rollsissa tulee käytyä useimmin ja joskus poikaystävä hakee mäkkäristä molemmille 4 euron juustoo ja pirtelöt.
Hyi en ikinä tunkis suuhuni moista moskaa :O
Tuntuu taas että täällä av:lla olet sitä parempi ihminen mitä vähemmän syöt kyseistä ruokaa.
Ennen kävin Hesessä vähintään kerran viikossa, mutta nyt en edes muista koska olisin viimeeksi käynyt.. Huonosta tavasta päästy siis eroon! :) Nyt tulee syötyä pikaruokaa muutenkin todella harvoin, ehkä pari kertaa vuodessa.
Mikael. kirjoitti:
Aika harvoin kummassakaan. Tai ehkä monen mielestä usein, mutta Helsingin mittakaavassa perheemme käy noissa paikoissa harvoin. Mäkkärissä ehkä 1x/3vko. Hesessä jos joku muu paikka on liian kaukana. Itse en voi lakata ihmettelemästä Hesen suosiota. Minun suussani Hesen hampurilaiset ovat kaameita majoneesimössöjä, joita syön jos ei muuta ole tarjolla. Mutta olen huomannut, että Hesen majoneeseja myydään ihan erikseenkin ja ilmeisesti kauppa käy. Eli nämä ovat niitä makuasioita, joista voi olla aika voimakkaasti eri mieltä...
Se paprikamajoneesi on ihanaa
Olen toisessa firmassa töissä ja vakkarit käyvät JOKA PÄIVÄ. Se on jo aika hurjaa. :D
Mäkissä en ole käynyt kymmeneen vuoteen, Hesessä saatan syödä kerran-kaksi kesässä (osuu sopivasti mökkireissun kauppakäynnille). En ole koskaan hirveästi tykännyt hampurilaisista, eikä noiden salaatitkaan iske kuin satunnaisesti.
Me käydään lasten kanssa joka päivä vaunulenkillä läheisessä mäkkärissä. Lapset syö lasten ateriat ja minä salaatin. :)
Hyvin on kersat kasvaneet vaikka syövät ranskiksia joka päivä. Ihan puppua että ne olisi muka jotenkin pahaksi.
Joskus ihan huvittaa kun pienimmäinen oikein vaatii saada hampurilaisia ruuaksi.
2-3 kertaa vuodessa, usein liittyy johonkin lomareissuun ja pitkään ajomatkaan.
Yleensä tulee valittua kiinalainen tai pizza. Hesessä käyn sen pari kertaa vuodessa, kun baari-illan jälkeen ei saa muualta ruokaa.
Ehkä pari kertaa vuodessa..? Silloin kun sallin itselleni herkuttelun, säästän ne kalorit mielummin johonkin parempaan :P
Mäkkärissä ja Hesessä en käy ikinä. Subwayssä sitäkin useammin.
Hesessä harvemmin, koska minusta huonoin pikaruokapaikka. Liikaa majoneesia ja rasvaa.
Mutta Mäkkärissä ja BK:ssa tulee käytyä pari kertaa kuussa.
Lapset teinejä jo. Ja juu, hoikkia pajunvitsoja. Me viisikymppiset vanhemmat emme enää ole, muttemme kyllä mitään lihaviakaan. Enimmäkseen teemme itse ruuan kotona, mutta välillä on kiva syödä roskaruokaa.
Kerran viikossa jossain pikaruokamestassa, voi olla mäkki, hese, burger king tai subway. Eikä edes hävetä :)
2-4krt/vk. Joko duunista lounaalla tai kotimatkalla nappaan mukaan.
Vaihtelevasti, mutta keskimäärin harvemmin kuin kerran kuussa. Muuta mättöruokaa syön liiankin usein, hyviä nuo mäkit ja heset minusta on mutta mieluummin valitsen pizzan tai falafelit.
Joka toinen kuukausi ehkä.