Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein syötte mäkkärissä tai hesessä?

Vierailija
26.01.2016 |

?

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen kuukausi ehkä.

Vierailija
22/95 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin kerran kuussa, lapset tykkää enemmän subwaysta ja pizzasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin kummassakaan. Tai ehkä monen mielestä usein, mutta Helsingin mittakaavassa perheemme käy noissa paikoissa harvoin. Mäkkärissä ehkä 1x/3vko. Hesessä jos joku muu paikka on liian kaukana. Itse en voi lakata ihmettelemästä Hesen suosiota. Minun suussani Hesen hampurilaiset ovat kaameita majoneesimössöjä, joita syön jos ei muuta ole tarjolla. Mutta olen huomannut, että Hesen majoneeseja myydään ihan erikseenkin ja ilmeisesti kauppa käy. Eli nämä ovat niitä makuasioita, joista voi olla aika voimakkaasti eri mieltä...

Vierailija
24/95 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin tulee käytyä hesessä. Kana-ateria on tosi hyvä, rollsissa tulee käytyä useimmin ja joskus poikaystävä hakee mäkkäristä molemmille 4 euron juustoo ja pirtelöt.

Vierailija
25/95 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi en ikinä tunkis suuhuni moista moskaa :O 

Vierailija
26/95 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu taas että täällä av:lla olet sitä parempi ihminen mitä vähemmän syöt kyseistä ruokaa.

Vierailija
27/95 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kävin Hesessä vähintään kerran viikossa, mutta nyt en edes muista koska olisin viimeeksi käynyt.. Huonosta tavasta päästy siis eroon! :) Nyt tulee syötyä pikaruokaa muutenkin todella harvoin, ehkä pari kertaa vuodessa.

Vierailija
28/95 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikael. kirjoitti:

Aika harvoin kummassakaan. Tai ehkä monen mielestä usein, mutta Helsingin mittakaavassa perheemme käy noissa paikoissa harvoin. Mäkkärissä ehkä 1x/3vko. Hesessä jos joku muu paikka on liian kaukana. Itse en voi lakata ihmettelemästä Hesen suosiota. Minun suussani Hesen hampurilaiset ovat kaameita majoneesimössöjä, joita syön jos ei muuta ole tarjolla. Mutta olen huomannut, että Hesen majoneeseja myydään ihan erikseenkin ja ilmeisesti kauppa käy. Eli nämä ovat niitä makuasioita, joista voi olla aika voimakkaasti eri mieltä...

Se paprikamajoneesi on ihanaa

Vierailija
29/95 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran kuukaudessa

Vierailija
30/95 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toisessa firmassa töissä ja vakkarit käyvät JOKA PÄIVÄ. Se on jo aika hurjaa. :D

Vierailija
31/95 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkissä en ole käynyt kymmeneen vuoteen, Hesessä saatan syödä kerran-kaksi kesässä (osuu sopivasti mökkireissun kauppakäynnille). En ole koskaan hirveästi tykännyt hampurilaisista, eikä noiden salaatitkaan iske kuin satunnaisesti.

Vierailija
32/95 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään lasten kanssa joka päivä vaunulenkillä läheisessä mäkkärissä. Lapset syö lasten ateriat ja minä salaatin. :)

Hyvin on kersat kasvaneet vaikka syövät ranskiksia joka päivä. Ihan puppua että ne olisi muka jotenkin pahaksi.

Joskus ihan huvittaa kun pienimmäinen oikein vaatii saada hampurilaisia ruuaksi.

Vierailija
33/95 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 kertaa vuodessa, usein liittyy johonkin lomareissuun ja pitkään ajomatkaan.

Vierailija
34/95 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tulee valittua kiinalainen tai pizza. Hesessä käyn sen pari kertaa vuodessa, kun baari-illan jälkeen ei saa muualta ruokaa.

Vierailija
35/95 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pari kertaa vuodessa..? Silloin kun sallin itselleni herkuttelun, säästän ne kalorit mielummin johonkin parempaan :P

Vierailija
36/95 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkärissä ja Hesessä en käy ikinä. Subwayssä sitäkin useammin.

Vierailija
37/95 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesessä harvemmin, koska minusta huonoin pikaruokapaikka. Liikaa majoneesia ja rasvaa.

Mutta Mäkkärissä ja BK:ssa tulee käytyä pari kertaa kuussa.

Lapset teinejä jo. Ja juu, hoikkia pajunvitsoja. Me viisikymppiset vanhemmat emme enää ole, muttemme kyllä mitään lihaviakaan. Enimmäkseen teemme itse ruuan kotona, mutta välillä on kiva syödä roskaruokaa.

Vierailija
38/95 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa jossain pikaruokamestassa, voi olla mäkki, hese, burger king tai subway. Eikä edes hävetä :)

Vierailija
39/95 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-4krt/vk. Joko duunista lounaalla tai kotimatkalla nappaan mukaan.

Vierailija
40/95 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelevasti, mutta keskimäärin harvemmin kuin kerran kuussa. Muuta mättöruokaa syön liiankin usein, hyviä nuo mäkit ja heset minusta on mutta mieluummin valitsen pizzan tai falafelit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi