Kuinka usein syötte mäkkärissä tai hesessä?
Kommentit (95)
Mäkkärissä ei koskaan, Hesessä ehkä kerran, kaksi vuodessa, kun meidän tuppukylässämme ei sellaista ole :D Kanatortilla, ah.. Scanilta saa paremmat burgerit. Pizzaa n. 1,5kk välein pizzeriasta.
Vierailija kirjoitti:
?
kerta riitti. Yäk.
Viimeksi kävin Hesessä vuonna 2006. Mäkkärissä olen käynyt vuonna 2000.
Olenko menettänyt jotain?
Kerran olen syönyt mäkkäriaterian, hesessä en oo käynyt.
n. 5-10 kertaa vuodessa
Pitkillä automatkoilla lähes joka kerta, tosin kyseessä voi olla myös huoltoaseman oma hampparipaikka tai Scan.
Ei siis kovin usein. Enkä nykyään edes tykkää hampurilaisesta. Puolikkaan jälkeen alkaa etomaan. Ranskikset maistuu. Typerää että se pienin hamppari on aina ilman salaattia ja tomaattia tms, muuten se ois sopivan kokoinen.
Hesessä ehkä pari kertaa kuukaudessa, Mäkkärissä en käy.
En koskaan. Ei tee ikinä mieli sentyyppistä ruokaa.
Hesessä käyn pari kertaa kuukaudessa, kun sellainen sijaitsee työpaikan alakerrassa. Kreikkalainen salaatti siemensekoituksella aina. :p Mäkkärissä en käy, Burger King on mun känninälkäpaikka ja kasvisateria sen valinta.
Mäkkärissä ehkä kerran vuodessa. Hesellä vaihtelevasti, joskus pari kertaa kuussa ja joskus on pitempiä taukoja.
Ehkä kerran kuukaudessa haetaan Mäkistä ruoat kotiin, Hesestä ei koskaan
Mäkkäri on parin sadan metrin päässä ja joskus kun ei kerta kaikkiaan jaksa tehdä ruokaa tai jääkaappi on tyhjä eikä kauppa enää auki, niin haetaan Mäkistä safkat. Joskus harvoin ihan muuten vaan. Mutta kerran kuussa maksimissaan. Hesessä en ole käynyt aikoihin.
Kerran kymmenessä vuodessa. Hesessä.
Ehkä 3-5 kertaa vuodessa, mäkissä käynti on aina pettymys.
Mäkkärissä ehkä pari kertaa vuodessa, Hesessä n.6-10x/vuodessa. Kiinalaisesta ruoka 3-4x/kk.
En ole käynyt kummassakaan yli 10 vuoteen. En ole wt.
Pari kertaa viikossa. Yleensä hesessä.
Molemmissa ehkä kerran kahdessa kuukaudessa. Burger Kingissä tulee käytyä enemmän, ehkä jopa kahdesti kuussa.
Me ei käydä kummassakaan vaan syödään esimerkiksi kiinalaisessa jos ollaan kaupungilla.