Ylipainoiset tai muuten ei niin hyvässä kunnossa olevat naiset, miten suhtaudutte jos joku hyvässä kunnossa oleva mies tekee tuttavuutta?
Itse olen tällainen plösö ja olen pari kertaa käynyt treffeillä tosi hyväkuntoisten miesten kanssa, mutta sitten itseä on alkanut epäilyttää ja olen lopettanut ne jutut lyhyeen koska alan miettiä että ei se mies voi olla oikeasti kiinnostunut minusta.
Miten muilla?
Kommentit (33)
Itse pidän kurvikkaista ja pehmeistä naisista. Olen itse normaalikroppainen tai hoikka.
No riippuu vähän. Nykyiseni hyväksyisi minut läskimpänäkin, en häpeä yhtään vartaloani. On pitkä ja atleettinen, hoikka.
En osaa sanoa, kun ei sellaista ole koskaan tapahtunut.
Toki olisin otettu ja kieltäytyisin kohteliaasti treffipyynnöstä, koska mulla on jo poikaystävä.
Miten pitäisi suhtautua? Pitäisikö mun ylipainoisena tappaa itseni ettei kukaan hyvännäköinen mies voi koskaan nähdä mua missään? Täh? Piruako minä sille voin että miesystäväni, hoikka ja lihaksikas, teki ensimmäisen aloitteen. Kyllä hän oli jo siinä vaiheessa huomannut että olen *gasp* lihava.
Olen suhtautunut hiukan ihmeissäni. Olen läski ja plösö ja mua lähestyy yleensä vain urheiluhullut miehet. Mukavaahan se vaan on.
Ihmettelen, miten kehtaa niin suoraan vittuilla päin naamaa.
Kyllä useinkin kannattaa suhtautua niin, että jos joku on liian hyvää ollakseen totta, niin siitä ei ehkä seuraa hyvää. Jotkut miehet toki ihan oikeasti pitävät pyöreämmistä naisista, mutta monilla on kyse huonosta itsetunnosta, jolloin mies ei uskalla iskeä sellaisia, joita oikeasti haluaa. On sitten jatkuvasti tyytymätön suhteessa. Ei uskalla kohdata torjuntaa, joten ottaa sellaisen varman naisen. Voi olla myös että mies etsii jotain helposti pompoteltavaa naista.
Toki parhaiten asian saa selville sillä, että tutustuu pitkän kaavan mukaan. Kaikissa suhteissa ei kannata aina olla ihan heti messissä.
No täytyy kyllä sanoa, että niin päin ei ole tapahtunut, että kun olen ollut plösönä, niin hyväkuntoinen mies olisi yrittänyt vikitellä.
Mutta silloin kun olen ollut itse lenkkeilevä, hyväkuntoinen, hoikka nainen, niin kaikki plösöt äijät on kimpussa. Varsinkin vanhat äijät.
Pitäisikö siitä ajatella jotain erityistä? :D En ole koskaan ollut hoikka tai hyvässä kunnossa mutta silti monet komeat, hyväkroppaiset miehet ovat osoittaneet kiinnostusta. Poikaystäväni on urheilullinen ja hyväkroppainen ja teki itse aloitteen. Ei ne miehet huvikseen treffeille pyytele tai osoita kiinnostusta :D.
Olen itse vähän pullukka (ehkä viitisen kiloa ylipainoa) ja lähes aina miehet, jotka lähestyvät mua on niitä hyväkroppaisia ja muutenkin aika komeita. Alussa se ihmetytti, mutta oon tullut siihen lopputulokseen, että ilmeisesti miehille se ei ole niin kovin merkittävää, jos löytyy vähän ylimääräistä. Nykyinen poikaystäväni on sanonutkin, että tykkää siitä että on vähän pehmeä ja tuntuu selkeästi naiselta :--)
Ihan samalla tavalla kuin muihinkin miehiin. En todellakaan pidä itseäni mitenkään huonompana, vaikkei kroppa olekaan timmisä kunnossa. Muut asiat kiinnostaa.
Olen itse yli 100-kiloinen ja kaikki ex-poikaystäväni ovat olleet noin 40 kg hoikempia. Eivät myöskään ole olleet mitään läskifetistejä, vaan ihan normaaleja tyyppejä joilla on ollut ennen minua (ja minun jälkeeni) myös hoikkia / normaalipainoisia tyttöystäviä.
Älä siis mieti, vaan käy kiinni!
En ota niitä vakavasti. En tosin ota vakavasti minkäänlaisia miehiä, koska mun ei tartte. En halua lapsia, joten ei tarvitse sietää äijiäkään. Win-win.
Ihan ok. En pidä itseäni mitenkään epämiellyttävänä.
Epäilen motiivejaan ja kieltäydyn treffipyynnöstä.
Jos tällainen ihme tapahtuisi, hyväksyisin treffipyynnön. Eihän se minua pyytäisi, jos ei pitäisi näkemästään. Hyvällä mielellä treffeille vaan. Siellä sitten tutustutaan. :)
Mä oon ylipainoinen ja aikoinaan kun mieheni alkoi minua "piirittää" en uskonut että hän olisi kiinnostunut oikeasti. Keksin tekosyitä tyyliin; oli varmaan vaan niin kännissä että sen takia haksahti taas muhun tms. Aina kun lähdin illan viettoon ihmettelin miten ihmeessä tuo komistus katselee taas mua, onko mulla ketsuppia naamassa tms :D Ajattelin että hänelle sopisi paremmin joku missityyppi. Olin tavallaan varuillaan kokoajan enkä kovin edes osoittanut kiinnostusta koska uskoin ettei mitään mahkuja oikeasti olisi. Ehkä se sitten veti puoleensa. Yhteen alun vaikeuksien jälkeen mentiin ja 10 vuotta oltu nyt yhdessä.
No hyvänen aika. Minä en ole mikään kuntosalikuningatar, mutta kyllä mulla on lihaksikkaita erittäin timmejäkin miehiä ollut. Eivätkä he ole ollenkaan odottaneet samaa minulta.. Eikä heissä tärkeintä minulle ole ollut timmeys/lihaksikkuus/ulkonäkö. Ex esimerkiksi teki paljon fyysistä työtä ja harrasti, väkisin siinä sixpackiä silloin pukkaa. Ei kuitenkaan ollut yhtään mikään pinnallinen idiootti. väärin tuomita miehiä LIIAN HYVÄN ULKONÄÖN perusteella, höppänä ap! Nauti ja sekaan vaan, eikä mitään tuollaisia alemmuuskomplekseja! :) mutta itselle on tärkeintä ettei kumppani ole pinnallinen, joten ehkä myös siitä syystä en ole kokenut mitään ongelmia timmien ja urheilevien miesten kanssa, koska kiinnostun vain ei-pinnallisista ihmisistä.
Onko siis se hyvännäköinen mies kysynyt sinua treffeille? Jos niin tuskin kukaan ihan huvin vuoksi lähtee treffeille jos ei ole kiinnostunut. Hyvännäköisellä tuskin seksin saaminenkaan on ongelma..