Kuinka usein syötte mäkkärissä tai hesessä?
Kommentit (95)
Mä käyn pari kertaa vuodessa Hesessä. En tykkää tuon tyylisistä ruoista. Pizzaa menee useammin ja se näkyy ulkomuodossa:(.
Kerran vuodessa koko perhe. Yleensä myös jonkun syntymäpäivillä. Aina juhlina. Arkisin ei koskaan.
Perinne tulee siitä että oma isäni vei minut lihapiirakalle syntymäpäivän kunniaksi. Otin kaikilla täytteillä.
Ai että oli makeaa.
N.6 krt vuodessa.Inhoan hesen hamppareita kun laittavat sitä kastiketta niin paljon.
Hesessä pari kolme kertaa kuussa, kun se mokoma osuu työmatkalle niin aina ei voi vastustaa kiusausta, varsinkaan jos on ollut tosi rassaava päivä töissä. Mäkkäriin minua ei saa millään, mielestäni siellä on vain huonommat ranskalaiset ja majoneesit ja kaikki.
Mäkkärissä noin kerran puolessa vuodessa ja Hesessä ehkä 1,5-2kk välein.
Mäkkärissä en koskaan, Hesessä ehkä muutaman kerran vuodessa kahden ravun salaatin.
Hesessä käyn n. kerran kuussa, Mäkkärissä en käy lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu taas että täällä av:lla olet sitä parempi ihminen mitä vähemmän syöt kyseistä ruokaa.
Tämä ketjuhan ei kerro varsinaisesti siitä mitään. Meillä syödään sattumoisin hamppareita tänään, mutta ulkona ei niitä ole varaa syödä. Toisekseen kaikkialla ei noita kyseisiä paikkoja edes ole.
t. kerran elämässä mäkkärissä käynyt
Ehkä n.2-3kk välein mäkkärissä. Hesessä ei oikeastaan koskaan.
Hesessä hyvin satunnaisesti, pari kertaa vuodessa ehkä. En oikein tykkää ruuasta siellä, vaikka paprikamajoneesi onkin parasta majoneesia mitä olen syönyt :D Mäkissä sitten useammin, pari-kolme kertaa kuukaudessa. Suuri ero entiseen, kun vanhana mäkkityöläisenä sitä safkaa tuli vedettyä napaan liiankin helposti vuoron ohessa..
Eihän av-mammat mäkkärissä käy, paitsi korkeintaan kerran vuodessa ja silloinkin siveästi salaatilla. :D
Joka toinen viikko. Useammin Hesessä, ku se on parempi kuin Mäkki.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan muka ikinä käy :D
Pikaruokaa syön 2-4 kertaa vuodessa, kun on niin kiire että asioita toimittaessa ei kerkiä kotiin tekemään ruokaa tai edes vähän parempaan ruokalaan (kiinalainen, italialainen, intialainen, jne) meneminen ei sovi aikatauluun koska siellä menisi liian kauan. Tai sitten kun reissaa ja ei ole aikaa etsiä vaihtojen välillä eikä ole jotain street-buffet tyylistä tarjolla kentällä.
Asun ydinkeskustassa, mulla on tuossa noita pikaruoka ja parempiakin ruokaloita kilometrin säteellä kolmisenkymmentä, mutta aika harvoin tulee lähdettyä ulos syömään. Yleensä syön kotona, työpaikan lounasruokalassa tai sitten kerran pari kuussa lounaspalaverin yhteydessä hieman paremmassa ravintolassa. Iltaisin ei tule nykyään käytyä enää juuri missään ulkona syömässä. Eikä kyse ole rahasta, olen hyvätuloinen, ei vaan kiinnosta isommin enää, ei edes fine dining paikat, nekin on plääh, tylsää pönötystä. Kotiruoka rulettaa. Matkoilla toki hyvätasoisissa ravintoloissa enemmän kuin kotimaassa.
Av-mammat, nuo fiineistä fiineimmät ja älyköistä älykkäimmät. Kukaan ei tällä palstalla lue Seiskaa, ei syö Hesessä, ei juo maitoa jne. Silti nämä mammojen dissaamat jutut ovat todella suosittuja. No syytetään niiden suosiosta hommafoorumilaisia ja persuja.
Kerran kahdessa kuukaudessa. Syön terveellisesti. Tykkään pikaruoan mausta ja rakenteesta, se on omanlaisensa elämys aina, mutta en halua kovin usein syödä pikaruokaa, koska se on epäterveellistä.
MÄK on parhautta, en syö missään muualla, jos menen ravintolaan! 4x viikossa keskimäärin.
Lähes kaikki kaunistelee! Jos joku kirjoittaa "Ehkä pari kertaa kuussa Hesessä, Mäkis ei koskaan", niin laittakaa nollat perään, jolloin olette lähellä totuutta. Eli: "Ehkä 20 kertaa kuussa Hesessä, Mäkis 5 kertaa kuussa".
Tällä viikolla olen käynyt 3 iltana hakemassa tuplajuustohampurilaiset x 2. Mäkin autokaistalta ITSELLENI.Ihana nautinto syödä ne ajaessani kauppaan. Ei tarvitse nälissään käydä kaupassa.
Perheen kanssa mäkkörissä kerra viikossa mutta itse siis käyn sen 2- 3 viikossa yhteensä.
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki kaunistelee! Jos joku kirjoittaa "Ehkä pari kertaa kuussa Hesessä, Mäkis ei koskaan", niin laittakaa nollat perään, jolloin olette lähellä totuutta. Eli: "Ehkä 20 kertaa kuussa Hesessä, Mäkis 5 kertaa kuussa".
?? Niinkö.
Viimeksi haimme mäkkiä kun tulimme kaukolennolta emmekä jaksaneet heti laittaa ruokaa. Päivä oli 10.1. Seuraavan kerran ensiviikolla 5 tai 6.2 kun mies on työmatkalla. Sen olen teinille luvannut.
Ja heseä inhoan, siksi ei koskaan sieltä. Mies ja lapsi ottavat sieltä ehkä kerran vuodessa jos ovat esim kauppakeskuksessa mistä ei muuta saa
Kerran-kaksi vuodessa (ennemmin McDonalds kuin Hese). Hampurilaisaterioita tulee kyllä syötyä useammin, ehkä 4-5 kertaa vuodessa. Esimerkiksi Roslundilla ja Kämpissä on hyvät bursat.