Kuinka usein syötte mäkkärissä tai hesessä?
Kommentit (95)
Hesessä käydään aina yleensä hyödyntämässä se ale kuponki, 2 kerros ateriaa yhden hinnalla. Silloin kun, niitä sattuu tulemaan.
Jos jossakin nakkikioskilla olisi ollut yhtä mitättömät hampuriaiset kuin Mäkisssä nykyään, olisi se ollut konkurssissa jo ensimetreillä. Kun kävin markka-aikana mäkissä ensimmäisen ja viimeisen kerran, minulta meni viisikymppiä rahaa ja sain lähteä nälkäisenä ulos, ei minulla ole missään tapauksessa varaa syödä mokomissa itseäni kylläiseksi, ei tosin isoa hinkuakaan. Siihen aikaan seisovasta pöydästä olisi saanut samalla rahalla syödä itsensä täyteen ja vähän ylikin.
Joskus kuitenkin tulee mieliteko hampurilaiseen ja koska kunnon nakkikioskit ovat kuolleet yksi kerrallaan, käyn hakemassa kahdella eurolla neljä Pirkka-hampurilaista, jotka lämmitän mikrossa ja syön naama ketsupissa. Näin poistuu mieliteko muutamaksi viikoksi
Vierailija kirjoitti:
Olen Hesellä töissä, muutaman kerran viikossa tulee joku hamppari työaikana syötyä. Muutaman kilon itseasiassa jopa laihtunut siitä kun aloitin työt.
Joudutteko maksamaan omista sapuskoistanne täyden hinnan?
Kerran viikossa vähintään. Mäkkiruoka on vaan niin hyvää :P
Ehkä kolme kertaa vuodessa. Mäkkärissä en ole käynyt aikoihin. BK:ssä kävin kerran viime vuonna. Oikeassa ravintolassa käydessä syön kyllä joskus burgerin, lasketaanko se, vai hyväksytäänkö vain aito pikaruoka? Jos hyväksytään ravintolaburgerit, niin joka toinen tai kolmas kuukausi.
Ja jos kysytään, että kuinka usein tekee mieli "mäkkäriruokaa", niin noin kahdeksan kertaa päivässä.
Pikaruokaa tulee syötyä ehkä noin 3-6 kertaa kuussa, riippuu vähän.
Olen huomannut että silloin kun teen iltavuoroa tulee syötyä paljon enemmän koska olen ihan poikki ja haluan vaan ruokaa nopsaan naamaan, ja aamuvuoroa tehdessä en käy oikeastaan koskaan koska mielelläni kokkailen kun on aikaa.
Hesburger on helppo laskea: 2 x vuodessa, sillä en asu Suomessa ja vain lomalla käyn siellä.
McD, KFC, BK ja Subway ovat hankalammin muistettavia. Asun 400m päässä kaikista niistä. Osa on jopa 24h...
Talvella olin todella masentunut ja kävin aivan liian usein näissä töiden jälkeen nälkäisenä. Ehkä 3-4 krt viikossa. Vaikka en syönyt muuten paljon mitään (ei aamupalaa, lounaaksi jogurtti tms), lihoin 5kg.
Nyt 4vk totaalikieltäytymistä herkuista ja paino on jo laskenut 3kg. Eli eivät ne kyllä kauhean hyvää ruokaa voi olla - vaikka kuinka kaloreita laskisi, prosessoitu ruoka lienee kaikista myrkyllisintä ihmisen terveydelle.
Meikä käy 1-2 kertaa viikossa 😂😂😂 oonko outo?
keskimäärin 1 - 3 kertaa vuodessa. Nuorempana ja köyhempänä tuli käytyä useammin. Nykyään käyn harvemmin ulkona syömässä, ja tuolloin panostan vähän enemmän.
Välillä ei käydä pariin kuukauteen ja välillä käydään melkein joka viikko. Riippuu siitä mitä menoa on, että pitääkö syödä nopeasti jotain jossain ulkona ennen tapahtumaa x ja kotona ei olekaan ruokaa tai ei jaksa laittaa ruokaa jne.
käyn 1-2 kertaa vuodessa tai harvemmin. yleensä aterian jälkeen on sellainen olo että ilmankin olisi voinut olla... mielummin käyn syömässä ihan kunnon ruokapaikassa jos ulkona syö.
Jos jonain vuonna käyn, kun joku muu haluaa sellaiseen mennä. Itse en muuten käy ikinä.
Kaunistelematta, Hesessä syön kerran vuodessa tai kahdessa. Ennemmin teen itse kotona hampurilaisia, jotka ovat paljon parempia kuin minkään hampurilaisravintolan. Mäkkärissä tai Burger Kingissä en käy koskaan.