Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kummille antaa potkut?

Vierailija
26.02.2011 |

Tyttären yksi kummi sekaantui huumeisiin ja istuu nyt vankilassa. En kehtaa enää kertoa lapselleni että hänellä on tuollainenkin kummi... Voiko kummin vapauttaa tehtävästään? En halua että lapsellani on tuollainen kummi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sanot kummille, että ei tarvitse enää olla yhteydessä lapseesi kummin ominaisuudessa.

En kyllä ymmärrä miksi haluaisit noin tehdä. Minulla on sukulainen joka istui huumetuomiotaan kun olin lapsi. Tulipa sekin puoli elämästä tutuksi. En traumatisoitunut, alkanut käyttää huumeita tai muutenkaan syrjäytynyt asian johdosta. Uskon, että ennemminkin teki hyvää nähdä, etteivät vanhempani kääntäneet selkäänsä mustalle lampaalle. Avaramielisten ihmisten elämässä on tilaa myös epätäydellisille ihmisille.

Vierailija
2/7 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän nyt sujuvat kummittelut kun lapsemme kummit ovat eroamassa? Kummisetä on mieheni veli ja kummitäti hänen (pian ex-) vaimonsa.

Jos yhtään tulevaa exää tunnen niin hän lähtee ovet paukkuen ja haistattanee paskat koko suvulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paperilla ilmoitettiin asiasta kirrkkoherran virastoon ja siinä samassa lomakkeessa oli myös kysymys,onko joku kummi sellainen,joka ei ole täyttänyt kummin velvollisuuksiaan.Tähän kohtaan laitoin sitten erään kummin nimen,en tiedä,menikö tälle ihmiselle joskus joku ilmoitus asiasta.

Vierailija
4/7 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi näin, ja ex-vaimosta, kummitäti ei enää eron jälkeen pystynyt tapaamaan kummilastaan. Surullista. Lapsi edelleen kyselee, miksei kummitäti pidä enää yhteyttä ja kaipailee. Vaikea ymmärtää tätä.

Vierailija
5/7 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse on henkilökohtaisesti kysynyt kirkon suunnalta voiko kummeja "erottaa" kyseessä oli mun omat kummit. Vastaus oli yksi selitteinen - EI VOI. Näin ainakin muutama vuosi sitten.

Vierailija
6/7 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin se ex-nainen joka on todellakin se parempi kummi kaikille niille 6lle lapselle jotka ovat yhteisiä kummilapsia.Eräs on vielä exän siskon tyttö.Älä yleistä aivan hyvin voi se ex-nais tai miespuolinen jatkaa sitä kummiuttaan.

Olen jokaisen lapsen jouluna ja synttäreinä muistanut exä tuskin ketään 6 vuoden aikana kun ollaan oltu erossa.Ei muistanut ennen sitäkään kun olimme sen 16 vuotta yhdessä.

Vierailija
7/7 |
28.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ollut mun veli vaan miehen veli. Ja sen verran olen oppinut molempia tuntemaan että en uskaltaisi lyödä vetoa tämän tulevan ex-tädin paremman kummiuden puolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän