Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain kostoni suoritettua

Vierailija
25.01.2016 |

Nyt se on viimeistelyä vaille valmis, mietin jätänkö sen kuitenkin väliin mutta kysyn teiltä:
Peukku ylös = toteutus
Peukku alas= jätä tähän

Kaikki alkoi v 2010 kun silloinen mieheni kärähti vieraasta suhteesta, hän oli tapaillut toista naista yli vuoden ja jätti minut ja silloin 8kk lapseni siltä seisomalta ja muutti naisen luo.
Elämäni sortui ja olin todella maassa, annoin lasta heille hoitoon koska en olisi yksin jaksanut, uusi avovaimo laittoi uusperhekuvia faceen ja ylisti yhteisille ystäville että mun pitäis päästä yli tästä jne.
Meillä ei kuulemma ollut edes seksielämää ja kai mun nyt siitä olis pitänyt tajuta (oli meillä mutta harvemmin kuin ennen lasta)
Jopa ex- mieheni yritti olla ystävällinen minulle tarjoamalla apuaan mutta nainen pisti hanttiin ja faxasi minulle että mun pitää jättää mies rauhaan kun esim. Pyysin että mies veisi lasta lääkäriin kun itse olin kipeä..

Heille tuli ero vuotta myöhemmin.

Nyt kuulin että nainen on saanut lapsen ja miehensä vietti varpajaisia. Iskin miehen baarista ( tarjosin ensin paukkuja) ja päädyttiin mun asunnolle harrastaan seksiä.
Nappasin aamulla kuvan alastomasta miehestä ja lähetin kotiin.

Ajattelin että laitan kuvan naiselle ja kiitän kun aikoinaan tarjosi miehelleni seksiä kun mä olin niin väsynyt, nyt mä oon korvannut sen tekemän uhrauksen mulle. T. X

Kommentit (255)

Vierailija
141/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ihmisen salakuvaaminen alasti on laitonta. Kuvan levittäminen eli naiselle lähettäminen on laitonta.

Aivan sama mitä täällä sanotaan.

Vierailija
142/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottavaa, että tuollainen pakkomielteinen kostaja on äiti.

Jaaha, trolli saapui. No, tulihan tässä palstalla jo oltuakin. Huomiseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

DO IT FAGGOT!

Vierailija
144/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ihan faksattu? Facebook tuli vuonna 2008 Suomeen, tuskin silloin pahemmin fakseja käytettiin.

Miten aplla ei voi olla tämän naisen numeroa jos on tekstannut ennen naisen kanssa? Aplla on myös naisen nimi ja facebook. Ihan kuin jäis toimittamisesta kiinni.

Typerä provo.

Luultavasti Ap tarkoitti faxaamisella viestittelyä, suomenruotsalaiset ystäväni käyttävät samaa sanaa viestin lähettämisestä.

Tapauksesta on monta vuotta aikaa, mullakin on SIM ja kännykkä vaihtunut moneen kertaan ja numerokin kerran. En todellakaan säilytä miehen exän numeroa jos exä on siitä eronnut 4 vuotta sitten.. Säilytätkö sinä?!

Ap ei puhunut että hänellä olisi facebook, vaan naisella.

Vierailija
145/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lapsesi pois, aikuisen kasvatettavaksi. Sinusta ei ole siihen.

Älä ihmettele, kun parin vuoden päästä kersasi ovat "avohuollon tukitoimien" piirissä.

Ties vaikka jo pientä ongelmaa koulussa...

Ehkä lukihäiriö, adhd...älä huoli, aikuiset auttaa.

Äiti keskittyy kostoon.

Vain narsisti käyttäytyy noin.

Vierailija
146/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulta pitäisi ottaa lapset huostaan.

Kypsymätön säälittävä katkera nauta.

Taidat olla ammatiltasi myyjä...

Max. Amis käytynä...

Et ole sopiva kenenkään huoltajaksi.

"Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa"

Vierailija
147/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ei...huolissaan olen...tuollaisesta äidistä...mene terapiaan luuseri

Vierailija
148/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvasta ap voi kyllä saada ongelmia. Ketään ei tosiaan saa kuvata alastomana eikä kuvaa saa jaella kenellekään, ei edes vaimolle. Se on selkeästi ja yksiselitteisesti lain vastaista. Eli kannattaa varautua siihen, että mies vie asian oikeuteen jos kuvan lähettää naiselle. Tulee tuomio, sakkoja ja korvauksia. Hommasta ei pääse luikertelemaan sillä, että väittää saaneensa mieheltä luvan, kuvassahan mies nukkuu. Nukkuva harvemmin antaa lupia mihinkään. Ja edelleen, kun sitä luvallakaan kuvattua kuvaa ei saa levitellä eteenpäin.

Itse kostoon en ota kantaa, mutta kannattaa oikeasti miettiä onko ap:lla varaa mahdolliseen tuomioon ja korvauksiin.

Ihan tismalleen näin. Pettämisestä kiinnijääneet reagoi niin arvaamattomilla tavoilla, kun ylpeyttä on loukattu, pahimmillaan koko jutun juju jäisi varjoon ja parista hitsautuisi vielä entistä vahvempi kun kävisivät taistelemaan ap:ta vastaan loukattuina. Ap leimautuisi vaan psyko-stalkkeriksi ja saisi kauheat korvausvaatimukset. Laitonta tosiaan on tuo kuvaaminen ja kuvan jako ilman toisen suostumusta, ja se pitää kyllä tässä huomioida. 

Väärin :D

1) Mikäli on tapahtunut AP:n kotona, on kuvan ottaminen ollut TÄYSIN laillista.

2) Mies on voinut hyvinkin antaa kännissä luvan kuvata itseään alastomana. Emme me tiedä tai voi todistaa muuta jos AP niin väittää eikä mies muista. Ei tässäkään ole mitään laitonta.

3) Kuvaa ei saa julkistaa taloudellisen hyödyn takia tai laittaa muuten julkiseen jakeluun. Jos AP näyttää/lähettää kuvan eksän nyksälle, se ei ole julkista jakelua saati taloudellista hyötyä. Taas laillista.

Summa summarum, AP ei ole rikkonut lakia mitenkään jos kuvat on otettu AP:n kodissa, ainoastaan jos on otettu miehen kodissa ilman miehen lupaa, on lakia rikottu. Ja siltikin vain rikkeenä.

Jos kyseessä olisi 20-vuotias nainen, jota on kuvattu ja kuva ollaan laittamassa "vain" kaverille koston vuoksi, naurattaisiko teitä samalla tavoin? Miten voi 36 ihmistä tykätä tästä??

Entä jos kyseessä olisi sinun oma 18-vuotias tyttäresi, jonka alastonkuvan kostonhimoinen jonne lähettäisi kaverilleen (niin, sehän ei ole lainkaan julkista jakelua kun tokihan se kuva pysyy täysin sillä yhdellä henkilöllä, joojoo. Ketjureaktiossa ei varmasti saada tietää kuka ja milloin lopulta postaa sen sinne porvosivuille tai alastonsuomeen) hymisitkö vaan, että ethän sä voi muistaa annoitko luvan kuvata kun olit niin kännissä, ei tässä mitään rikosta ole.

Mitää tähän pitäisi kommentoida? Itse yläpeukutin siksi, koska täällä oltiin kailotettu että miten tuo tuollainen kuvien lähettäminen on laitonta ja poliisi alkaa tutkimaan ja ap saa varautua valtaviin vahingonkorvauksiin jne...

Tuo ei tosiaan ole laitonta. Ei myöskään siinä tapauksessa, vaikka kuvattava olisi 18- tai 20-vuotias nainen.

Kuvan ottaminen salaa oli laitonta, koska mies oli kotirauhan suojaamassa tilassa, ap'n kotona. Mikäli kuva lähtee ap'n kautta leviämään, niin kyseeseen voi tulla myös yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen. Mitää valtavia vahingonkorvauksia Suomessa ei kuitenkaan saa yhtään mistään, mutta sakot ja jotain pientä ehkä. Poliisillehan tuossa ei sinänsä paljon mitään tutkittavaa ole, pari haastattelua ja paperit kuvan kera syyttäjälle. 

Vierailija
149/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvasta ap voi kyllä saada ongelmia. Ketään ei tosiaan saa kuvata alastomana eikä kuvaa saa jaella kenellekään, ei edes vaimolle. Se on selkeästi ja yksiselitteisesti lain vastaista. Eli kannattaa varautua siihen, että mies vie asian oikeuteen jos kuvan lähettää naiselle. Tulee tuomio, sakkoja ja korvauksia. Hommasta ei pääse luikertelemaan sillä, että väittää saaneensa mieheltä luvan, kuvassahan mies nukkuu. Nukkuva harvemmin antaa lupia mihinkään. Ja edelleen, kun sitä luvallakaan kuvattua kuvaa ei saa levitellä eteenpäin.

Itse kostoon en ota kantaa, mutta kannattaa oikeasti miettiä onko ap:lla varaa mahdolliseen tuomioon ja korvauksiin.

Ihan tismalleen näin. Pettämisestä kiinnijääneet reagoi niin arvaamattomilla tavoilla, kun ylpeyttä on loukattu, pahimmillaan koko jutun juju jäisi varjoon ja parista hitsautuisi vielä entistä vahvempi kun kävisivät taistelemaan ap:ta vastaan loukattuina. Ap leimautuisi vaan psyko-stalkkeriksi ja saisi kauheat korvausvaatimukset. Laitonta tosiaan on tuo kuvaaminen ja kuvan jako ilman toisen suostumusta, ja se pitää kyllä tässä huomioida. 

Väärin :D

1) Mikäli on tapahtunut AP:n kotona, on kuvan ottaminen ollut TÄYSIN laillista.

2) Mies on voinut hyvinkin antaa kännissä luvan kuvata itseään alastomana. Emme me tiedä tai voi todistaa muuta jos AP niin väittää eikä mies muista. Ei tässäkään ole mitään laitonta.

3) Kuvaa ei saa julkistaa taloudellisen hyödyn takia tai laittaa muuten julkiseen jakeluun. Jos AP näyttää/lähettää kuvan eksän nyksälle, se ei ole julkista jakelua saati taloudellista hyötyä. Taas laillista.

Summa summarum, AP ei ole rikkonut lakia mitenkään jos kuvat on otettu AP:n kodissa, ainoastaan jos on otettu miehen kodissa ilman miehen lupaa, on lakia rikottu. Ja siltikin vain rikkeenä.

Jos kyseessä olisi 20-vuotias nainen, jota on kuvattu ja kuva ollaan laittamassa "vain" kaverille koston vuoksi, naurattaisiko teitä samalla tavoin? Miten voi 36 ihmistä tykätä tästä??

Entä jos kyseessä olisi sinun oma 18-vuotias tyttäresi, jonka alastonkuvan kostonhimoinen jonne lähettäisi kaverilleen (niin, sehän ei ole lainkaan julkista jakelua kun tokihan se kuva pysyy täysin sillä yhdellä henkilöllä, joojoo. Ketjureaktiossa ei varmasti saada tietää kuka ja milloin lopulta postaa sen sinne porvosivuille tai alastonsuomeen) hymisitkö vaan, että ethän sä voi muistaa annoitko luvan kuvata kun olit niin kännissä, ei tässä mitään rikosta ole.

Mitää tähän pitäisi kommentoida? Itse yläpeukutin siksi, koska täällä oltiin kailotettu että miten tuo tuollainen kuvien lähettäminen on laitonta ja poliisi alkaa tutkimaan ja ap saa varautua valtaviin vahingonkorvauksiin jne...

Tuo ei tosiaan ole laitonta. Ei myöskään siinä tapauksessa, vaikka kuvattava olisi 18- tai 20-vuotias nainen.

Olkoon laitonta tai ei, sairasta ja moraalitonta käytöstä on salakuvata sammunutta alasti.

Toivottavasti tulevaisuudessa tulee olemaan laitonta. Sen verran monet kärsivät jo tänään tuon ilmiön vuoksi.

Yököttävää puollustella tuollaista käytöstä. Toki jos sen hyväksyisi itselleen tai läheisilleen, sitten on ymmärrettävää, että riemuitsee siitä miten teko on laillinen.

Niin no, itse ainakin otin kantaa vain tuohon onko tämä laitonta vai ei ja oikaisin väärää tietoa.

Jos meinaa oikoa, niin kannattaisi olla oikeassa.

Vierailija
150/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on jutut.

Yläkoululaisten chatti.

Lasten vanhemmat ovat nykyään tätä luokkaa. Eipä ihme, että alkaa olla koululaitokset ja päiväkodit huolissaan.

Vierailija
151/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa. Laita kuva. Siinä miettii sitten.

Vierailija
152/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, tule kertomaan saitko lähetettyä!

Vierailija
153/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäpä häiriintynyt taka-aasialaiskampaaja kin tullaan sitten hakemaan käräjiltä itku kurkussa. miten voi mennä puolitoistavuotta eikä tajua puhetta?

Vierailija
154/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetä, lähetä!

Vierailija
155/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks tuo nyt ole vähän överiä, nainen on saanut just vauvan ja meinasit paukauttaa tollasen yllärin. Ajattele vaikka sitä vauvaa, tarvii äidin ja isän.

Kukas ajatteli ap. kun hän oli viimeisillään tai vauvaa, vaan tuo pettäjänainen arvosteli ja panetteli yhteisille ystävilleen, kuinka ap. pitäisi ymmärtää ja erota, kun mies ei saa edes seksiä. Ja laittoi ilman lupaa vauvan kuvia seinälleen ja hehkutti onneaan, ilman ap. lupaa.

Miksi syyllistät ap. mutta tunnet myötätuntoa pettäjänaista kohtaan?

Hyvä ketju, ja olen ehdottomasti ap:n puolella. Vähän ohiksena pakko tarttua tähän kuitenkin, koska muutamat ovat täällä jo sanoneet, että tuo toinen nainen laittoi ap:n lapsen kuvia nettiin ilman "lupaa". Eli siis tokihan tuolla naisella oli varmasti lapsen isän lupa ollut noita kuvia laittaa, ja se riittää. Ei hän tarvinnut ap:n lupaa, vaan lapsen toisen vanhemman lupa kyllä riittää. Sori siitä, olen siis täysin ap:n puolella muuten. :)

Hyvähyvä, laita se kuva eteenpäin! ;) mikään ei tunnu makiammalta kuin se, että paha saa palkkansa. Tiedän kokemuksesta.

Vierailija
156/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks tuo nyt ole vähän överiä, nainen on saanut just vauvan ja meinasit paukauttaa tollasen yllärin. Ajattele vaikka sitä vauvaa, tarvii äidin ja isän.

Kukas ajatteli ap. kun hän oli viimeisillään tai vauvaa, vaan tuo pettäjänainen arvosteli ja panetteli yhteisille ystävilleen, kuinka ap. pitäisi ymmärtää ja erota, kun mies ei saa edes seksiä. Ja laittoi ilman lupaa vauvan kuvia seinälleen ja hehkutti onneaan, ilman ap. lupaa.

Miksi syyllistät ap. mutta tunnet myötätuntoa pettäjänaista kohtaan?

Hyvä ketju, ja olen ehdottomasti ap:n puolella. Vähän ohiksena pakko tarttua tähän kuitenkin, koska muutamat ovat täällä jo sanoneet, että tuo toinen nainen laittoi ap:n lapsen kuvia nettiin ilman "lupaa". Eli siis tokihan tuolla naisella oli varmasti lapsen isän lupa ollut noita kuvia laittaa, ja se riittää. Ei hän tarvinnut ap:n lupaa, vaan lapsen toisen vanhemman lupa kyllä riittää. Sori siitä, olen siis täysin ap:n puolella muuten. :)

Hyvähyvä, laita se kuva eteenpäin! ;) mikään ei tunnu makiammalta kuin se, että paha saa palkkansa. Tiedän kokemuksesta.

Kukahan sen ap'n palkan sitten myöhemmin maksaa? 

Vierailija
157/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas AV:lla vaihteeksi ylevää porukkaa,kovasti ollaan huolissaan kodinrikkojamulkeronaisen perheonnesta ja kännipettäjämiehen oikeudesta olla tulematta kuvatuksi alasti :D 

Eihän kukaan ole väittänytkään että kostaminen olisi kypsä ja fiksu ratkaisu,mutta tässä tilanteessa kodinrikkojanainen saa mitä tilasi ja samoin kännissä vieraaseen sänkyyn eksynyt mies,tuskin kumpikaan heistä on ollut huolissaan toisten tunteista toimiessaan väärin.Joo,silmä silmästä tekee kaikista sokeita,mutta joskus tuollainen potut pottuina-toiminta voi olla hyvinkin sellainen asia,että saa vihdoin mielenrauhan.

Olisi kiva tietää moniko näistä "älä kosta/riko toisen kotia/riko lakia"-tyypeistä on itse ollut ap:n tilanteessa tai edes jollain tavalla tullut petetyksi ja sen jälkeen jalomielisesti jatkanut elämäänä pää pystyssä.Ei kai ap sentään ole viittä vuotta hautonut kostoa,hän vain on tarttunut tilaisuuteen.On se hienoa,että maailmassa on niin paljon jaloja ihmisiä joiden mielestä "kosto ei auta mitään",aika inhimillistä esimerkiksi juuri tuollaisessa pettämis/kodinrikkomis/kiusaamistapauksessa tuntea ainakin kiusausta antaa pahan ihmisen saada ansiona mukaan.

Vierailija
158/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas AV:lla vaihteeksi ylevää porukkaa,kovasti ollaan huolissaan kodinrikkojamulkeronaisen perheonnesta ja kännipettäjämiehen oikeudesta olla tulematta kuvatuksi alasti :D 

Eihän kukaan ole väittänytkään että kostaminen olisi kypsä ja fiksu ratkaisu,mutta tässä tilanteessa kodinrikkojanainen saa mitä tilasi ja samoin kännissä vieraaseen sänkyyn eksynyt mies,tuskin kumpikaan heistä on ollut huolissaan toisten tunteista toimiessaan väärin.Joo,silmä silmästä tekee kaikista sokeita,mutta joskus tuollainen potut pottuina-toiminta voi olla hyvinkin sellainen asia,että saa vihdoin mielenrauhan.

Olisi kiva tietää moniko näistä "älä kosta/riko toisen kotia/riko lakia"-tyypeistä on itse ollut ap:n tilanteessa tai edes jollain tavalla tullut petetyksi ja sen jälkeen jalomielisesti jatkanut elämäänä pää pystyssä.Ei kai ap sentään ole viittä vuotta hautonut kostoa,hän vain on tarttunut tilaisuuteen.On se hienoa,että maailmassa on niin paljon jaloja ihmisiä joiden mielestä "kosto ei auta mitään",aika inhimillistä esimerkiksi juuri tuollaisessa pettämis/kodinrikkomis/kiusaamistapauksessa tuntea ainakin kiusausta antaa pahan ihmisen saada ansiona mukaan.

Kukaan ei ole sanonut, ettei oikein toimiminen voisi olla vaikeaa tai siinä epäonnistuminen inhimillistä.

Sen sijaan ketjun kommentointi, jossa vahingonilosta virnistellen oikein yllytetään huonoon ratkaisuun, on aika surullista. 

Vierailija
159/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole sanonut, ettei oikein toimiminen voisi olla vaikeaa tai siinä epäonnistuminen inhimillistä.

Sen sijaan ketjun kommentointi, jossa vahingonilosta virnistellen oikein yllytetään huonoon ratkaisuun, on aika surullista. 

Kuka täällä on niin on tehnyt? On eri asia samaistua toisen tunteisiin ja ymmärtää huonoja ratkaisuja kuin "virnistellä vahingonilosta".

Vierailija
160/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ap:n lapsi huostaanotetaan, noin tasapainoton äiti ei pysty huolehtimaan lapsesta.

Todennäköisesti se nainen ei korvaansa lotkauta ap:n kuville, toivottavasti hän olisi tuon kaiken yläpuolella ja ap saisi mitä ansaitsee :)

Ei kuitenkaan kannata tehdä itsestään halpaa, jos toista ihmistä vihaa :)

Et sinäkään ihan täysillä käy, jos sun mielestä lapsi pitää huostaanottaa kun aapee käy vapaa-aikanansa panemassa varattua äijää!

Mikäs sen parempaa kuin hyvä seksi, upean miehen kanssa ja jos sillä saa vielä bonuksena näpäytettyä kusipää ihmistä niin hyvä.

Siinä olen samaa mieltä että tuo ämmä tuskin korvaansa lotkauttaa, onhan hän itse tehnyt saman..