Sain kostoni suoritettua
Nyt se on viimeistelyä vaille valmis, mietin jätänkö sen kuitenkin väliin mutta kysyn teiltä:
Peukku ylös = toteutus
Peukku alas= jätä tähän
Kaikki alkoi v 2010 kun silloinen mieheni kärähti vieraasta suhteesta, hän oli tapaillut toista naista yli vuoden ja jätti minut ja silloin 8kk lapseni siltä seisomalta ja muutti naisen luo.
Elämäni sortui ja olin todella maassa, annoin lasta heille hoitoon koska en olisi yksin jaksanut, uusi avovaimo laittoi uusperhekuvia faceen ja ylisti yhteisille ystäville että mun pitäis päästä yli tästä jne.
Meillä ei kuulemma ollut edes seksielämää ja kai mun nyt siitä olis pitänyt tajuta (oli meillä mutta harvemmin kuin ennen lasta)
Jopa ex- mieheni yritti olla ystävällinen minulle tarjoamalla apuaan mutta nainen pisti hanttiin ja faxasi minulle että mun pitää jättää mies rauhaan kun esim. Pyysin että mies veisi lasta lääkäriin kun itse olin kipeä..
Heille tuli ero vuotta myöhemmin.
Nyt kuulin että nainen on saanut lapsen ja miehensä vietti varpajaisia. Iskin miehen baarista ( tarjosin ensin paukkuja) ja päädyttiin mun asunnolle harrastaan seksiä.
Nappasin aamulla kuvan alastomasta miehestä ja lähetin kotiin.
Ajattelin että laitan kuvan naiselle ja kiitän kun aikoinaan tarjosi miehelleni seksiä kun mä olin niin väsynyt, nyt mä oon korvannut sen tekemän uhrauksen mulle. T. X
Kommentit (255)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajuu olenko outo, kun mulle ei tullut yhtään voitonriemuinen olo. Mun mielestä ap oli tyhmä nyt, ihan samaa tasoa kuin se muija, jonka antoi loukata itseään, hyi! En ikinä alentuis samalle tasolle, kuin minulta miehen vienyt idioottiämmä.
Kyllä,olet outo.Aika moni muu ketjun lukenut omaa sen verran myötäelämisen kykyä että pystyy kuvittelemaan miltä ap:n tilanne tuntuisi jos sattuisi omalle kohdalle.Ja siksi ymmärtää ap:n päätöksen maksaa potut pottuina.Epäilen,että nämä "kostaminen ei hyödytä"-hurskastelijat eivät ole oikeasti itse kokeneet miltä tuntuu kun luottamus petetään ja lisäksi nöyryytetään,eivätkä ilmeisesti ole riittävän empaattisia edes kuvittelemaan miltä tuollaisessa tilanteessa tuntuu.Se on ilmeisesti vain niin kivaa arvostella muiden toimintaa.
"Hän arville nauraa ken ei haavoja tunne."
Aika moni ketjun lukenut ei myöskään ymmärrä tuollaista koston kierrettä. Mitä ja ketä ap:n kaltaisen koston toteuttaminen hyödyttää? Koston kohdetta, eli sitä naista? Ei. Ap:n ex-miestä? Ei. Ap:ta itseään? Ei.
Tuollainen katkeruudessa ja kostonhimossa piehtaroiminen (ap:n tapauksessa vuosia) kertoo vain epävarmuudesta ja oman elämänonnen siirtämisestä muiden vastuulle.
Häpeä, ap.
Ei kai se kierre enää jatku,ap on saanut kostonsa ja nyt voi elää ilman katkeruutta.Edelleenkään kukaan täällä ei kannata "koston kierteitä" tai "silmä silmästä"-touhua,on ainoastaan ilmaissut että tuossa tilanteessa ap:n ratkaisu oli täysin ymmärrettevä.Se kodinrikkojanainen olisi voinut hoitaa kodinrikkomisen tyylikkäästi,ilman faksailuja,valheita ja muuta paskaa.Hän sai mitä tilasi.
Mistä tiedät ettei jatku? Pallohan on nyt tämän toisen naisen (ja miehen) kentällä?
No tottahan toki kierre jatkuu :D Tämä toinen nainen pyhittää tietenkin elämänsä ap:lle ja kostolle. Lapsensakin hän kasvattaa palkkatappajaksi, ja ap on se ensimmäinen uhri. Ap:n tulevan miehen hän vähintäänkin raiskaa ja lähettää päänahan postissa surevalle leskelle. Näin se menee, ja ap tietää sen kyllä, eiks vaan? ;D
Kaiken voi tietysti kärjistää idioottimaisuuksiin jos haluaa itsestään idiootin kuvan antaa.
Koko "koston kierre"-nillitys on idioottimaista.Toinen nainen vei ap:n miehen ja nyt ap vietteli toisen naisen miehen.Kalavelat on kuitattu.Ap jatkaa elämää ilman katkeruutta ja toinen nainen tekee miehensä kanssa mitä lystää.
Vierailija kirjoitti:
Minä kostin paremmin. Kun exä petti minua sekä uuttaan (ei kertonut asuvansa avoliitossa, sinkkua esitti vaan), otti tämä nainen minuun yhteyttä. Päivän pari asiaa mietin ja soitin sitten hänelle takaisin.
Sanoin, että tavataanpa niin kerron, mitä tehdään. Noh, annoimme ajan kulua, viikon kaksi, ja sitten tämä nainen sanoi miehelle, että ei voikaan yhtenä iltana oikein tavata, kun olisi baariin meno kaverin synttäreille. Mutta jos mies haluaa, voihan tulla hänen kämpilleen odottamaan. Olihan sen mentävä, kun oli minulle jo ennättänyt työmatkan valehdella.
Nainen ei sinä yönä mennytkään kotiin ollenkaan, vaan tuli meille. Aamulla meni muka katuvana ja krapulaisena (sitä ei tarvinnut teeskennellä, juotiin kyllä!) ja sanoi, että hänelle kävi ihan outo ja kamala juttu, hän ihastui yhteen naiseen baarissa, ja siinä kävi silleen ja ikinä en itsestäni tätä olisi odottanut. Mies tietysti kysyi kuka mitä ja siihen hän, että joku S nimi oli ja asuu ....tiellä.
Ainut mikä tässä jäi harmittamaan, oli se, että minä en päässyt miehen naamaa näkemään. Oli kuulemma vaihtanut väriä tulipunaisesta lumivalkoiseen. Kun hän sitten tuli kotiin, sanoin miettineeni asioita ja minusta tuntuu, että olen muuttunut, tämä meidän juttu ei enää toimi. En halua selvitellä sen tarkemmin, mutta päätökseni on lopullinen.
Sitä ihmettelen, että ex ei ikinä viitannut tähän mitenkään esim. yhteisille kavereille. Taisi käydä kunnian päälle. Jos olisi jotain sanonut, olisin kuitannut sen sanomalla, että joo mä hetken jo luulin olevani lesbo kun seksi sen kanssa oli niin huonoa!
Tää oli nerokas kosto :D
Joka toiselta ottaa sen toiselle menettää...oikein sille k-pää ämmälle.
Vieno Huttunen kirjoitti:
Kostamista tekee vain mielisairas tai paha ihminen. Normaali ihminen ei niin tee, vaikka kokisi vääryyttä.
Yks ämmä joskus viestitteli mun silloselle äijälle. Sanoivat et ei mitään, mutta olivat panneet ku oltii erottu. Noh, vein siltä näppärästi kihlatun vuosien jälkee. Mahtoiko oppia jotain?
Vierailija kirjoitti:
Kostamista tekee vain mielisairas tai paha ihminen. Normaali ihminen ei niin tee, vaikka kokisi vääryyttä.
No pano sinne tai tänne! Ei se oo niin vakavaa :)
Vierailija kirjoitti:
Normaali ihminen ostaa jäätelöä?
Uteliasämmä kirjoitti:
No miten tässä kävi?
Mäkin haluisin tietää miten tarina päättyi?
Ja sille,jonka mielestä "vain mielisairas kostaa",voi elämä mitä jeesustelua.Onhan se hienoa täällä leikkiä jotain pyhimystä,mutta tosielämässä aika moni ainakin tuntee kostonhimoa tullessaan väärinkohdelluksi,ja jos sattuu tilaisuus kohdalle,kuittaa kalavelat niin kuin ap teki.Te joitten mielestä "paras kosto on vain jatkaa elämää lässyn lässyn" olette rasittavia normaali-ihmisten mielestä.Harva on niin äärimmäisen jalo kuin ajattelee olevansa.
Oikeasti valaistunut ihminen ei alennu samalle tasolle kuin loukkaajansa. Karma ei tarkoita tahallista kostoa vaan yhtä universaalia lakia, jonka mukaan tekemällä negatiivisia tai vaihtoehtoisesti positiivisia tekoja, tämä energia palautuu takaisin lähtöpisteeseensä. Anna akan kompuroida elämässään, sillä se tulee kyllä tapahtumaan!
Vierailija kirjoitti:
Poliisilla ei ole tällä hetkellä aikaa ratkoa edes noita pahoinpitely- ja raiskaustapauksia, niin kuvitteleeko joku että kahden tuttavan kesken lähettetty kuva saisi aikaan jotain "isoa poliisitutkintaa, oikeudenkäyntiä ja mittavia korvauksia". Sorry vaan mammat :D Jos ap olisi ladannut kuvan faceen tai avoimelle nettisivulle, niin sitten asia saattaisi ehkä olla jonkinlainen juttu. Mutta kahden tuttavan viestittely, haloo.
Ap ei muistaakseni missään sanonut, että mies olisi ollut edes alasti kuvassa.
Ai ei sanonut "Nappasin aamulla kuvan alastomasta miehestä ja lähetin kotiin."
Kylläpä noita alastonkuvia ja niiden levittämisiä on tutkittu ja käsitelty oikeudessa, jopa puolisoiden välisiä juttuja. Joten siihen ei kannata luottaa. Haloo vaan sullekin. Ja se toisen kuvaaminen omassakin asunnossa todellakin on rikos ja varsinkin kuvan jakaminen muille. Vaikka vain yhdelle. Tuo kosto voi tulla maksamaan useita tuhansia euroja, mutta jos siihen on varaa niin antaa mennä. Mä en kyllä henk.kohtaisesti moiseen ryhtyisi, vituttais liikaa jos pitäis korvauksia maksella. Siinä latistuis se kosto aika totaalisesti kun naputtelee tilinumeroa ja nelinumerosita korvaussummaa verkkopankissa. Jäljellä olis vaan ankara vitutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika huonosti menee jos piti mies känniin juottaa ennenkuin sut huoli. :)
Kai mä sitten laitan sen kuvan.
Kieroa tai sairasta tai ihan mitä vaan,
Sen tuskan ja paskan jälkeen mitä koin silloin
Koin että teko oli oikeutettu ja halusin varmistaa että paha saa palkkansa kun minulla oli siihen lakia rikkomatta mahdollisuus.Lainatulle: En tiedä olisko pitänyt juottaa vai ei mutta juotiin varmuuden vuoksi.
Ap
Otitko alastonkuvan miehen suostumuksella? Vähän epäilyttää lain sallivan, että ihmistä saisi kuvata alasti salaa yksityisasunnossa ja levittää kuvaa jonnekkin.
En ottanut, ukko ei varmaan edes tiedä että sitä on kuvattu.
En aio levittää kuvaa muuta kuin hänen vaimolleen viestinäAp
Tiesitkö että ihmisen kuvaaminen salaa yksityisasunnossa on kiellettyä laissa. Mies todennäköisesti saa tietää asiasta joten älä ihmettele jos jotain seurauksia sinulle siitä koituu.
Kai jokainen voi kuvata omassa kodissaan mitä tai ketä haluaa, jos vieraille ei käy, pitää poistua kodista vai vaaditaanko oman kodin kuvaamiseen ehkä naapurien tai tuttavien lupa. Sellaisesta yksityisen suojasta en ole kuulutkaan, jos änkää toisen kotiin.
Ei voi, sillä vieraallakin on oikeutensa. Suomessa on annettu tuomio omasta puolisosta tämän nukkuessa otetuista alastonkuvista. Sä olet antanut sille vieraalle oikeuden tulla asuntoosi, mutta sä et siinä samalla saanut oikeutta ottaa hänestä alastonkuvia etkä lupaa levitellä niitä. Moisten kuvien ottaminen ei ole sallittua missään. Aika hukassa tuntuu olevan ihmisten tietoisuus asioista, ihan oikeesti kuvitellaan että kotonaan voi tehdä mitä haluaa. Ei voi. Lakia on noudatettava siellä kotonakin.
Kostajat ovat luusereita, ei mitään muuta.
Ainakin ap:n tapauksessa sillä tavalla,että oli repostellut asiaa ja nöyryyttänyt ap:ta julkisesti,niin kuin avauksessa kerrottiin.Ihan eri asia "vain" vampata varattu mies kuin että vamppaa varatun ja toitottaa ympäriinsä miten pettäminen oli oikeastaan petetyn syy,mitäs ei pitänyt miestä tyytyväisenä.Nyt tällä logiikalla ajatellen tämä toinen nainen ei ole pitänyt miestään tyytyväisenä,koska muutenhan hän ei olisi päätynyt ap:n sänkyyn.