Sain kostoni suoritettua
Nyt se on viimeistelyä vaille valmis, mietin jätänkö sen kuitenkin väliin mutta kysyn teiltä:
Peukku ylös = toteutus
Peukku alas= jätä tähän
Kaikki alkoi v 2010 kun silloinen mieheni kärähti vieraasta suhteesta, hän oli tapaillut toista naista yli vuoden ja jätti minut ja silloin 8kk lapseni siltä seisomalta ja muutti naisen luo.
Elämäni sortui ja olin todella maassa, annoin lasta heille hoitoon koska en olisi yksin jaksanut, uusi avovaimo laittoi uusperhekuvia faceen ja ylisti yhteisille ystäville että mun pitäis päästä yli tästä jne.
Meillä ei kuulemma ollut edes seksielämää ja kai mun nyt siitä olis pitänyt tajuta (oli meillä mutta harvemmin kuin ennen lasta)
Jopa ex- mieheni yritti olla ystävällinen minulle tarjoamalla apuaan mutta nainen pisti hanttiin ja faxasi minulle että mun pitää jättää mies rauhaan kun esim. Pyysin että mies veisi lasta lääkäriin kun itse olin kipeä..
Heille tuli ero vuotta myöhemmin.
Nyt kuulin että nainen on saanut lapsen ja miehensä vietti varpajaisia. Iskin miehen baarista ( tarjosin ensin paukkuja) ja päädyttiin mun asunnolle harrastaan seksiä.
Nappasin aamulla kuvan alastomasta miehestä ja lähetin kotiin.
Ajattelin että laitan kuvan naiselle ja kiitän kun aikoinaan tarjosi miehelleni seksiä kun mä olin niin väsynyt, nyt mä oon korvannut sen tekemän uhrauksen mulle. T. X
Kommentit (255)
Kostamisessa ei ole mitään järkeä
Haluat siis hajottaa vastasyntyneen lapsen perheen? Onnea. Toivottavasti kosto on sen arvoinen ja saat hyvän mielen.
Mikset laita Facebookin messengerillä kuvaa, jos hän kerran on Facebookissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai kaikki yläpeukuttajat tajuavat, että rikokseen yllyttäminenkin on rikos? Poliisilla on tässä nyt yli 600 av-mammaa vietävänä kuulusteluihin.
Mihin ihmeen rikokseen?
Mies on tullut ap. kotiin vapaaehtoisesti, eikä mies ole etukäteen erikseen kieltänyt valokuvaamista. Jos hän olisi halunnut toisin ja yksityissuoja otetaan kirjaimellisesti, niin miehen olisi pitänyt tehdä sen todistajien läsnäollessa tai kirjallisesti.
Eli mielestäsi on ihan ok roudata kotiin baarista ensin känniin juotettuja tyttöjä/naisia ja kuvailla heitä alasti, kun he nukkuvat. Tarvittaessa sitten jakaa/näyttää kuvia vain jollekkin ihmiselle, mutta ei yleiseen jakoon. Itseppä eivät ole ensin muistaneet kieltäytyä kuvauksista.
Lisäksi, 7 sivua AV-mammojen jauhantaa ja intoa uusperheen rikkomisesta, joka satuttaa aikuisia, AP:n omia lapsia ja vielä juuri syntynyttä lasta. Kaiken huippuna kukaan ei näytä älyävän, että tämä on provo, koska nyt ei jostain syystä ole numeroa, johon tämä kuva pitäisi lähettää, vaikka tämä nainen on aiemmin lähetellyt viestejä AP:lle, joissa pyytää AP:ta olemaan ottamatta yhteyttä mieheen.
Visitor kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai kaikki yläpeukuttajat tajuavat, että rikokseen yllyttäminenkin on rikos? Poliisilla on tässä nyt yli 600 av-mammaa vietävänä kuulusteluihin.
Mihin ihmeen rikokseen?
Mies on tullut ap. kotiin vapaaehtoisesti, eikä mies ole etukäteen erikseen kieltänyt valokuvaamista. Jos hän olisi halunnut toisin ja yksityissuoja otetaan kirjaimellisesti, niin miehen olisi pitänyt tehdä sen todistajien läsnäollessa tai kirjallisesti.
Eli mielestäsi on ihan ok roudata kotiin baarista ensin känniin juotettuja tyttöjä/naisia ja kuvailla heitä alasti, kun he nukkuvat. Tarvittaessa sitten jakaa/näyttää kuvia vain jollekkin ihmiselle, mutta ei yleiseen jakoon. Itseppä eivät ole ensin muistaneet kieltäytyä kuvauksista.
Lisäksi, 7 sivua AV-mammojen jauhantaa ja intoa uusperheen rikkomisesta, joka satuttaa aikuisia, AP:n omia lapsia ja vielä juuri syntynyttä lasta. Kaiken huippuna kukaan ei näytä älyävän, että tämä on provo, koska nyt ei jostain syystä ole numeroa, johon tämä kuva pitäisi lähettää, vaikka tämä nainen on aiemmin lähetellyt viestejä AP:lle, joissa pyytää AP:ta olemaan ottamatta yhteyttä mieheen.
Pakko kirjoittaa noin pitkä vastaus lukematta aloitusta tai muita AP:n kirjoituksia? Suurin osa noista väitteistäsi on vääriä, AP:n oma lapsi ei esim. tämän naisen kanssa ole enää tekemisissä kun ovat AP:n exänkin kanssa jo ehtineet erota. Halusit tulla hehkuttamaan omaa moraaliasi, vai pelkäätkö että se ex-vaimo kenen miehen kanssa aikoinaan aloit salasuhteeseen saattaisi tehdä näin myös sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Haluat siis hajottaa vastasyntyneen lapsen perheen? Onnea. Toivottavasti kosto on sen arvoinen ja saat hyvän mielen.
Miksi se perhe tuosta hajoaisi? Tämä nainenhan itse näkyy ajattelevan niin, että tuo on vain palvelus sille miehelle kun löytyy ulkopuolinen sängynlämmittäjä. Ei tarvitse äidin lapsivuoteestaan vaivautua. Että kiitollinenhan tuon toisen naisen luulisi ap:lle olevan. Itsestänikin tuo on toki aina järjetöntä, mutta näin tuo nainen tuntuu ajattelevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisilla ei ole tällä hetkellä aikaa ratkoa edes noita pahoinpitely- ja raiskaustapauksia, niin kuvitteleeko joku että kahden tuttavan kesken lähettetty kuva saisi aikaan jotain "isoa poliisitutkintaa, oikeudenkäyntiä ja mittavia korvauksia". Sorry vaan mammat :D Jos ap olisi ladannut kuvan faceen tai avoimelle nettisivulle, niin sitten asia saattaisi ehkä olla jonkinlainen juttu. Mutta kahden tuttavan viestittely, haloo.
Ap ei muistaakseni missään sa6nonut, että mies olisi ollut edes alasti kuvassa.
En yllättyisi, vaikka alkaisivatkin tutkia tällaista "tapausta". Tällainenhan on helppo ja turvallinen juttu, eivät joudu minkäänlaiseen vaaraan, tosin kuin jos joutuvat menemään väkivaltarikollisten joukkoon. Nykyäänhän niillä on silmätikkuina mm. hampun kotikasvattajat, jotka ovat helppoja kohteita, koska ne ovat rauhallista porukkaa eivätkä vaarallisia rikollisia. Tosin jälkeenpäin nämä mainitaan tiedotteissa "huumausainerikollisina joita epäillään..."
Niin meinaat siis tosissasi, että poliisi valikoi tutkittavia juttuja sen mukaan mikä on heille itselleen "kivonta, helpointa ja vaaratonta". :D
Ohis, mutta eräs perhetuttuni on poliisi ja ihan suoraan myöntänyt että välttelee vaikeita/vaarallisia tapauksia niin paljon kun vaan pystyy, koska palkat on niin huonot. Eli jos on kaverin kanssa liikenteessä ja samoihin aikoihin tulee soitto, nii ei sitä kohdetta aina valita ihan sen mukaan kumpi on lähempänä. Tosin tämä setä on jo sellainen vanha läskipatu, menee sieltä mistä aita on matalin.
Nämä on hälyytyksiä. Nyt puhuttiin tutkinnasta. Mutta ei tienkään etäisyys ole eikä pidäkään olla ensimmäinen peruste tehtävän valinnalle. Vakavat jutut menee aina edelle.
Niin no, kertoi välttävänsä perheväkivalta- ja nistijuttuja viimeiseen saakka. Uskon, että tutkimisessakin on tätä samaa asennetta joillain.
Mun perhepiirissä on poliisi ja olen ymmärtänyt, ettei yksittäinen poliisi voi valita tehtäviään, vaan on mentävä sinne, mihin käsky käy, vaikka olisi miten epämieluinen keikka tahansa. Nuo kaikki tapaukset raportoidaan jälkikäteen esimiehen kanssa.
Miksi miehesi ei mielestäsi olisi saanut rakastua toiseen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehesi ei mielestäsi olisi saanut rakastua toiseen?
Osaatko lukea?
Vierailija kirjoitti:
Tämän naisen uusi mieshän on sitten vuoden isä-palkinnon saaja-ainesta? Lähtee varpajaisistaan minkä lie naikkosen matkaan, ja kunhan ei jää pettämisestä kiinni, niin perheonni säilyy!? Eli nainen saa olla onnellisessa vauvahuurukulississa, mies huidella ties missä.. Kumpihan on perheelle helpompaa, totuuden paljastuminen nyt vai myöhemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks tuo nyt ole vähän överiä, nainen on saanut just vauvan ja meinasit paukauttaa tollasen yllärin. Ajattele vaikka sitä vauvaa, tarvii äidin ja isän.
Kukas ajatteli ap. kun hän oli viimeisillään tai vauvaa, vaan tuo pettäjänainen arvosteli ja panetteli yhteisille ystävilleen, kuinka ap. pitäisi ymmärtää ja erota, kun mies ei saa edes seksiä. Ja laittoi ilman lupaa vauvan kuvia seinälleen ja hehkutti onneaan, ilman ap. lupaa.
Miksi syyllistät ap. mutta tunnet myötätuntoa pettäjänaista kohtaan?
Sitä naisen vauvaa mä ajattelin, en syyllistä ap tä enkä tunne myötätuntoa pettäjänaista kohtaan.
Vasta ensimmäisen sivun luettuani: Älä lähetä miehen alastonkuvaa mihinkään, sillä syyllistyt siinä kunnianloukkaukseen. Asian voi hoitaa toisinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks tuo nyt ole vähän överiä, nainen on saanut just vauvan ja meinasit paukauttaa tollasen yllärin. Ajattele vaikka sitä vauvaa, tarvii äidin ja isän.
Kukas ajatteli ap. kun hän oli viimeisillään tai vauvaa, vaan tuo pettäjänainen arvosteli ja panetteli yhteisille ystävilleen, kuinka ap. pitäisi ymmärtää ja erota, kun mies ei saa edes seksiä. Ja laittoi ilman lupaa vauvan kuvia seinälleen ja hehkutti onneaan, ilman ap. lupaa.
Sitä naisen vauvaa mä ajattelin, en syyllistä ap tä enkä tunne myötätuntoa pettäjänaista kohtaan.
Jos kerran on pettänyt niin tekee sen toisenkin kerran. Parempi ädin ja vauvan saada se heti tietoon kun sitten kun hänellä on 3 lasta ja mies pettää edelleen...
Vierailija kirjoitti:
Nyt se on viimeistelyä vaille valmis, mietin jätänkö sen kuitenkin väliin mutta kysyn teiltä:
Peukku ylös = toteutus
Peukku alas= jätä tähänKaikki alkoi v 2010 kun silloinen mieheni kärähti vieraasta suhteesta, hän oli tapaillut toista naista yli vuoden ja jätti minut ja silloin 8kk lapseni siltä seisomalta ja muutti naisen luo.
Elämäni sortui ja olin todella maassa, annoin lasta heille hoitoon koska en olisi yksin jaksanut, uusi avovaimo laittoi uusperhekuvia faceen ja ylisti yhteisille ystäville että mun pitäis päästä yli tästä jne.
Meillä ei kuulemma ollut edes seksielämää ja kai mun nyt siitä olis pitänyt tajuta (oli meillä mutta harvemmin kuin ennen lasta)
Jopa ex- mieheni yritti olla ystävällinen minulle tarjoamalla apuaan mutta nainen pisti hanttiin ja faxasi minulle että mun pitää jättää mies rauhaan kun esim. Pyysin että mies veisi lasta lääkäriin kun itse olin kipeä..Heille tuli ero vuotta myöhemmin.
Nyt kuulin että nainen on saanut lapsen ja miehensä vietti varpajaisia. Iskin miehen baarista ( tarjosin ensin paukkuja) ja päädyttiin mun asunnolle harrastaan seksiä.
Nappasin aamulla kuvan alastomasta miehestä ja lähetin kotiin.Ajattelin että laitan kuvan naiselle ja kiitän kun aikoinaan tarjosi miehelleni seksiä kun mä olin niin väsynyt, nyt mä oon korvannut sen tekemän uhrauksen mulle. T. X
Minkälainen on tuttu suhde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran on pettänyt niin tekee sen toisenkin kerran. Parempi ädin ja vauvan saada se heti tietoon kun sitten kun hänellä on 3 lasta ja mies pettää edelleen...
No voihan sitä näinkin puolustella. Mutta ei se sitä muuta että täysin viaton ihminen voi joutua kärsimään, taas. Ei mulla muuta, ap:n käsissähän tämä on.
Miksi ap tarvitsee nimenomaan puhelinnumeron? On ehdotettu muita tapoja kuvan lähettämiseksi, eikö käy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yleensä kannata kostoa, mutta tässä tapauksessa kyllä, jos sitä voi edes kutsua kostoksi, vaan potut voi maksaa pottuina.
Kuvottavinta ja oksentavinta tässä on pettäjänaisen ap. syyllistäminen ap.lapsen syntymän jälkeen ja kuinka hänen pitäisi ymmärtää erota, kun mies saa vähemmän seksiä kun ap. on pieni vauva hoidettavana, puhumattakaan pettäjänaisen facebookissa hehkuttelu uusperheen onnesta ja ap. viattoman lapsen hyväksikäyttö (ilman lupaa) Facebook sivuilla. Ja pettäjänaisella on vielä pokkaa syyllistää ap. yhteisille ystäville.
Pettäjänainen saa juuri sitä, mitä on tilannut. Se on se karma ja nyt on ap:llä oiva tilaisuus antaa palvelut takaisin, minkä pettäjänainen antoi aikoinaan miehelle, ap..väsymyksen takia. Ja onko se silloin edes kostamista?
Vastapalvelus naisten kesken, solidaarisuutta parhaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yleensä kannata kostoa, mutta tässä tapauksessa kyllä, jos sitä voi edes kutsua kostoksi, vaan potut voi maksaa pottuina.
Kuvottavinta ja oksentavinta tässä on pettäjänaisen ap. syyllistäminen ap.lapsen syntymän jälkeen ja kuinka hänen pitäisi ymmärtää erota, kun mies saa vähemmän seksiä kun ap. on pieni vauva hoidettavana, puhumattakaan pettäjänaisen facebookissa hehkuttelu uusperheen onnesta ja ap. viattoman lapsen hyväksikäyttö (ilman lupaa) Facebook sivuilla. Ja pettäjänaisella on vielä pokkaa syyllistää ap. yhteisille ystäville.
Pettäjänainen saa juuri sitä, mitä on tilannut. Se on se karma ja nyt on ap:llä oiva tilaisuus antaa palvelut takaisin, minkä pettäjänainen antoi aikoinaan miehelle, ap..väsymyksen takia. Ja onko se silloin edes kostamista?
Ymmärrän täysin tämän. Pettäjänainen on koston ja karman tms. ansainnut varmasti ihan täydellisesti, mutta se juuri syntynyt vauva ei ole. Ja kyllähän se siihen vauvaankin vaikuttaa jos nyt hajoaa perhe. Ja mitä siihen tulee että naisen on hyvä tietää petturiäijästä niin ehkä tämä ei ole oikea aika ja tapa kertoa naiselle että mies pettää. Juurikin sen vauvan takia.
Et tainnut lukea loppuun?