Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain kostoni suoritettua

Vierailija
25.01.2016 |

Nyt se on viimeistelyä vaille valmis, mietin jätänkö sen kuitenkin väliin mutta kysyn teiltä:
Peukku ylös = toteutus
Peukku alas= jätä tähän

Kaikki alkoi v 2010 kun silloinen mieheni kärähti vieraasta suhteesta, hän oli tapaillut toista naista yli vuoden ja jätti minut ja silloin 8kk lapseni siltä seisomalta ja muutti naisen luo.
Elämäni sortui ja olin todella maassa, annoin lasta heille hoitoon koska en olisi yksin jaksanut, uusi avovaimo laittoi uusperhekuvia faceen ja ylisti yhteisille ystäville että mun pitäis päästä yli tästä jne.
Meillä ei kuulemma ollut edes seksielämää ja kai mun nyt siitä olis pitänyt tajuta (oli meillä mutta harvemmin kuin ennen lasta)
Jopa ex- mieheni yritti olla ystävällinen minulle tarjoamalla apuaan mutta nainen pisti hanttiin ja faxasi minulle että mun pitää jättää mies rauhaan kun esim. Pyysin että mies veisi lasta lääkäriin kun itse olin kipeä..

Heille tuli ero vuotta myöhemmin.

Nyt kuulin että nainen on saanut lapsen ja miehensä vietti varpajaisia. Iskin miehen baarista ( tarjosin ensin paukkuja) ja päädyttiin mun asunnolle harrastaan seksiä.
Nappasin aamulla kuvan alastomasta miehestä ja lähetin kotiin.

Ajattelin että laitan kuvan naiselle ja kiitän kun aikoinaan tarjosi miehelleni seksiä kun mä olin niin väsynyt, nyt mä oon korvannut sen tekemän uhrauksen mulle. T. X

Kommentit (255)

Vierailija
61/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika huonosti menee jos piti mies känniin juottaa ennenkuin sut huoli. :)

Kai mä sitten laitan sen kuvan.

Kieroa tai sairasta tai ihan mitä vaan,

Sen tuskan ja paskan jälkeen mitä koin silloin

Koin että teko oli oikeutettu ja halusin varmistaa että paha saa palkkansa kun minulla oli siihen lakia rikkomatta mahdollisuus.

Lainatulle: En tiedä olisko pitänyt juottaa vai ei mutta juotiin varmuuden vuoksi.

Ap

Otitko alastonkuvan miehen suostumuksella? Vähän epäilyttää lain sallivan, että ihmistä saisi kuvata alasti salaa yksityisasunnossa ja levittää kuvaa jonnekkin.

En ottanut, ukko ei varmaan edes tiedä että sitä on kuvattu.

En aio levittää kuvaa muuta kuin hänen vaimolleen viestinä

Ap

Tiesitkö että ihmisen kuvaaminen salaa yksityisasunnossa on kiellettyä laissa. Mies todennäköisesti saa tietää asiasta joten älä ihmettele jos jotain seurauksia sinulle siitä koituu.

Kai jokainen voi kuvata omassa kodissaan mitä tai ketä haluaa, jos vieraille ei käy, pitää poistua kodista vai vaaditaanko oman kodin kuvaamiseen ehkä naapurien tai tuttavien lupa. Sellaisesta yksityisen suojasta en ole kuulutkaan, jos änkää toisen kotiin.

Vierailija
62/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai kaikki yläpeukuttajat tajuavat, että rikokseen yllyttäminenkin on rikos? Poliisilla on tässä nyt yli 600 av-mammaa vietävänä kuulusteluihin.

Jessus mitä mielikuvia tästä :D Olis aika hienoa, jos vaan poliiseja kiinnostaisi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta jumitan faksikohdassa ja ajatus ei kulje varsinaiseen juttuun.  Siis se faksasi sulle jotain?Milloin tää tapahtui? 80-90-luvulla?

Luulen ap:n tarkoittavan faksaamisella tekstaamista.

Vierailija
64/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa myrkyn lykkäsi. Kostokierrehän on se asia, mikä ihmiskunnan tulee nostamaan suosta.

Vierailija
65/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai kaikki yläpeukuttajat tajuavat, että rikokseen yllyttäminenkin on rikos? Poliisilla on tässä nyt yli 600 av-mammaa vietävänä kuulusteluihin.

Mihin rikokseen olit niinku ajatellu tässä nyt olevan yllytetty?

Vierailija
66/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikein huoralle

Vierailija
67/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisilla ei ole tällä hetkellä aikaa ratkoa edes noita pahoinpitely- ja raiskaustapauksia, niin kuvitteleeko joku että kahden tuttavan kesken lähettetty kuva saisi aikaan jotain "isoa poliisitutkintaa, oikeudenkäyntiä ja mittavia korvauksia". Sorry vaan mammat :D Jos ap olisi ladannut kuvan faceen tai avoimelle nettisivulle, niin sitten asia saattaisi ehkä olla jonkinlainen juttu. Mutta kahden tuttavan viestittely, haloo.

Ap ei muistaakseni missään sanonut, että mies olisi ollut edes alasti kuvassa.

Vierailija
68/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

En ole huolissani kuvan lähettämisestä, on hänkin postannut minun lapsistani kuvaa faceen ilman lupaa.

Mutta voinhan hiukan sutata naamaa ja kalleuksia kuvankäsittelyllä. Nainen tunnistaa miehensä ilman niitäkin.

Valitettavasti vaan en ole onnistunut saamaan numeroa mistään:( enkä keksi syytä miksi pyytäisin sitä ns. Yhteisiltä tutuilta..

Ap

Vierailija
69/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisilla ei ole tällä hetkellä aikaa ratkoa edes noita pahoinpitely- ja raiskaustapauksia, niin kuvitteleeko joku että kahden tuttavan kesken lähettetty kuva saisi aikaan jotain "isoa poliisitutkintaa, oikeudenkäyntiä ja mittavia korvauksia". Sorry vaan mammat :D Jos ap olisi ladannut kuvan faceen tai avoimelle nettisivulle, niin sitten asia saattaisi ehkä olla jonkinlainen juttu. Mutta kahden tuttavan viestittely, haloo.

Hän on siis alasti sivuttain, naama ei näy kokonaan eikä munat:) mutta sen verran kuitenkin että näkee että on alasti.

Vierailija
70/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ihmeen rikokseen?

Mies on tullut ap. kotiin vapaaehtoisesti, eikä mies ole etukäteen erikseen kieltänyt valokuvaamista. Jos hän olisi halunnut toisin ja yksityissuoja otetaan kirjaimellisesti, niin miehen olisi pitänyt tehdä sen todistajien läsnäollessa tai kirjallisesti.

Vierailija
71/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta!

En ole huolissani kuvan lähettämisestä, on hänkin postannut minun lapsistani kuvaa faceen ilman lupaa.

Mutta voinhan hiukan sutata naamaa ja kalleuksia kuvankäsittelyllä. Nainen tunnistaa miehensä ilman niitäkin.

Valitettavasti vaan en ole onnistunut saamaan numeroa mistään:( enkä keksi syytä miksi pyytäisin sitä ns. Yhteisiltä tutuilta..

Ap

Jos sinulla on osoite laita postissa se kuva!

Vierailija
72/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta!

Ap

Numerotiedustelu, myös osoitteen perusteella, google...

Vierailija
73/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosto on kasvamista ihmisenä

Vierailija
74/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvasta ap voi kyllä saada ongelmia. Ketään ei tosiaan saa kuvata alastomana eikä kuvaa saa jaella kenellekään, ei edes vaimolle. Se on selkeästi ja yksiselitteisesti lain vastaista. Eli kannattaa varautua siihen, että mies vie asian oikeuteen jos kuvan lähettää naiselle. Tulee tuomio, sakkoja ja korvauksia. Hommasta ei pääse luikertelemaan sillä, että väittää saaneensa mieheltä luvan, kuvassahan mies nukkuu. Nukkuva harvemmin antaa lupia mihinkään. Ja edelleen, kun sitä luvallakaan kuvattua kuvaa ei saa levitellä eteenpäin.

Itse kostoon en ota kantaa, mutta kannattaa oikeasti miettiä onko ap:lla varaa mahdolliseen tuomioon ja korvauksiin.

Ihan tismalleen näin. Pettämisestä kiinnijääneet reagoi niin arvaamattomilla tavoilla, kun ylpeyttä on loukattu, pahimmillaan koko jutun juju jäisi varjoon ja parista hitsautuisi vielä entistä vahvempi kun kävisivät taistelemaan ap:ta vastaan loukattuina. Ap leimautuisi vaan psyko-stalkkeriksi ja saisi kauheat korvausvaatimukset. Laitonta tosiaan on tuo kuvaaminen ja kuvan jako ilman toisen suostumusta, ja se pitää kyllä tässä huomioida. 

Väärin :D

1) Mikäli on tapahtunut AP:n kotona, on kuvan ottaminen ollut TÄYSIN laillista.

2) Mies on voinut hyvinkin antaa kännissä luvan kuvata itseään alastomana. Emme me tiedä tai voi todistaa muuta jos AP niin väittää eikä mies muista. Ei tässäkään ole mitään laitonta.

3) Kuvaa ei saa julkistaa taloudellisen hyödyn takia tai laittaa muuten julkiseen jakeluun. Jos AP näyttää/lähettää kuvan eksän nyksälle, se ei ole julkista jakelua saati taloudellista hyötyä. Taas laillista.

Summa summarum, AP ei ole rikkonut lakia mitenkään jos kuvat on otettu AP:n kodissa, ainoastaan jos on otettu miehen kodissa ilman miehen lupaa, on lakia rikottu. Ja siltikin vain rikkeenä.

Vierailija
75/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP voi ajatella mielihyvällä niitä satojatuhansia onnellisia ja uskollisia pareja. Ob mukavaa kun niin monella on onnistunut parisuhde. Ja mieskin siivoaa...

Vierailija
76/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta!

Ap

Voisitko pyytää sitä numeroa tutuilta jotenkin selittämättä tilannetta kauheasti, tyyliin "pitäisi saada yksi ex-mieheen/ lapsiin liittyvä asia hoidettua". Entäs ihan numerotiedustelu? Tuossa tilanteessa itse voisin vaikka vähän maksaakin että saisin sen numeron käsiini...

Vierailija
77/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi jokin tekosyy pyytää yhteiseltä ystävältä puh.nro esim. haluat lastesi vanhoja valokuvia takaisin yms.

Vierailija
78/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä ensin viesti ja kuva vasta pyynnön jälkeen. 

Vierailija
79/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laita siihen viestin saatteeksi samat sanat, millä hän itse aikoinaan loukkasi sinua.

Jospa muisti palautuisi, mitä tuli tehtyä.

Vierailija
80/255 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yllättyisi, vaikka alkaisivatkin tutkia tällaista "tapausta". Tällainenhan on helppo ja turvallinen juttu, eivät joudu minkäänlaiseen vaaraan, tosin kuin jos joutuvat menemään väkivaltarikollisten joukkoon. Nykyäänhän niillä on silmätikkuina mm. hampun kotikasvattajat, jotka ovat helppoja kohteita, koska ne ovat rauhallista porukkaa eivätkä vaarallisia rikollisia. Tosin jälkeenpäin nämä mainitaan tiedotteissa "huumausainerikollisina joita epäillään..."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi