Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No häh. Hain apteekista esilääkityksen, minua kohdeltiin kuin narkkaria

Vierailija
25.01.2016 |

Hain siis apteekista esilääkkeen, ja minua kohdeltiin kuin narkkaria. Varoiteltiin oikein isoon ääneen että menee tosi sekaisin jne. Tiedän kyllä, olen saanut hammaslääkäristä saman pillerin, ja muutenkin arvostaisin yksityisyyttä. Sen jälkeen apteekkihenkilö lähti tulostamaan minulle tuoteselostetta, ja jätti koko laatikon (siis sen säilytyslaatikon!) siihen pöydälle ja huiteli takahuoneeseen. Koko apteekki täynnä porukkaa!. Jos kerta on noin vaarallinen lääke, niin miten helkkarissa jätti sen koko laatikon siihen pöydälle!! Mähän oisin voinut varastaa koko hoidon - tai jos siihen olisi joku hörhö sattunut niin sehän olis voinut ne viedä!
Aivan ihme toimintaa!

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökeröä toimintaa. Anna palautetta esimiehelle!

Vierailija
2/71 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sit siinä tilanteessa sanonu mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisyys apteekissa = bullshittiä. Kyllä yhtäkin pappaa taisi vähän nolostuttaa, kun fiksu apteekkitäti selosti suureen ääneen peräpukamavoiteen käytöstä.

Vierailija
4/71 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sit siinä tilanteessa sanonu mitään?

No en kehdannut! Tuossa saikkauksessa meni puoli tuntia, ja asia hoitui henkilökunnan puolelta isoon ääneen ettei kellekkään jäänyt epäselväksi että huumeita olen hakemassa. Ap

Vierailija
5/71 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sattunut ihan samaa, siis että kolmiolääkkeet jätetään siihen tiskille ja ite poistuu takahuoneeseen pitkäksi aikaa. Mun kohdalla kerran koko apteekki oli muuten tyhjä. Mietin kans että jee, ei paljon liiku päässä noilla.

Vierailija
6/71 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kyllä tosiaan aina ole kovin hienotunteista tuo palvelu apteekeissa. Olisit maininnut asiasta.

Vierailija
7/71 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla erityisherkkä.

Vierailija
8/71 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, ihan normaalia lääkeneuvontaa, joka muuten "apteekkihenkilön" on lääkelain mukaan pakko antaa.

Vierailija
9/71 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kaiken huippu oli, kun hain antibiootit hyvin hankalaan poskiontelotulehdus-kierteeseen, niin tätsy sanoi oikein kuuluvalla äänellä, että muistathan sitten kertoa kumppaneillesi. Ja siis monikossa. Olin ihan, että wtf! Kotona selvis, että samaa käytetään klamydian hoitoon. Pakkauksessa luki voimakkaan infektion hoitoon. Taas en tiennyt, kuka oli sairaampi, minä, lääkäri vai farmaseutti. Jääny oikeasti kaivelemaan, että oliko se edes oikea antibiootti...

Vierailija
10/71 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoon ääneen vai isoon ääneen. Ettet kuvittelisi. Lisäksi niiden kuuluu selittää samat asiat kaikille. Toi pillerien jättäminen pöydälle/ se että niitä on otettu enemmän esiin kuin sä tarviit kuulostaa oudolta. Mitä _huumausainetta_ sulle edes on määrätty esilääkkkeeksi? Yleensä saa pamin(jos haluu, ei pakollinen) ja jonkun perus kipulääkkeen.

Vierailija
11/71 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

toihan ois ollut ap jollekkin hörhölle lottovoitto! Sun tapauksessa, oli onneksi odiatajia. Mutta jos tyhjä apteekki ja joku hakis ne lääkkeet niin siinäpä sitten sanoisit ettet ollu sinä kun näemmä jo esilääkityskin on narkkaamista.

Mennyt tuo kolmiolääkehysteria vähän yli. Siihen pisteeseen että edes tarvitsevat ei niitä saa, ei vaikka ikää ois 80 ja moitteeton menneisyys. Kytätään, valvotaan eytä nyt on Marja-Terttu sellanen juttu että sulla pitäs olla vielä kaksi tenoxia jälejllä, ja nyt jo uusit reseptiä. Taidat väärinkäyttää, ajetaan lääkitys alas.

Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta oma äiti joutui syyniin kun pisti viikon liian aikaisin reseptin uusintaan. Kun olis pitänyt olla viellä jäljellä. No, jos sillä yhdellä se uni ei tule niin on pakko ottaa se puolikas lisää. Voipiolla että on saattanut tipahtaa pilleri lattialle eikä sitä sieltä itse saa noukittua, tai vaikka ihan hukannut kokonaisen purkin! Ja kytätään vaan, virheille, ei ole tilaa.

Ja mielialalääkkeet tilalle.

Vierailija
12/71 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, ihan normaalia lääkeneuvontaa, joka muuten "apteekkihenkilön" on lääkelain mukaan pakko antaa.

Pakkoko sitä on suurinpiirtein huutamalla antaa että kaikki varmasti kuulevat?

Vierailija
13/71 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekeissa työskenteleville lääkkeet ovat luonnollinen asia eivätkä mitään hävettävää. Siksi kai he eivät osaa hävetä niistä puhumista. Lisäksi heillä on lain mukaan velvollisuus antaa lääkeneuvontaa eli he eivät voi itse valita, kertovatko lääkkeen käytöstä vai eivät. Heidän on pakko kertoa. Ja suu kiinni se ei oikein tahdo onnistua.

Vierailija
14/71 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri tarvitsee lääkkeeseensä injektioneulan, ja voit kuvitella millaisia katseita hän joskus saa, vaikka on resepti mukana...

Vierailija
15/71 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkoko sitä on suurinpiirtein huutamalla antaa että kaikki varmasti kuulevat?

Ylitulkitsit, koska sinua hävetti ko. lääkkeen hakeminen.

Vierailija
16/71 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoon ääneen vai isoon ääneen. Ettet kuvittelisi. Lisäksi niiden kuuluu selittää samat asiat kaikille. Toi pillerien jättäminen pöydälle/ se että niitä on otettu enemmän esiin kuin sä tarviit kuulostaa oudolta. Mitä _huumausainetta_ sulle edes on määrätty esilääkkkeeksi? Yleensä saa pamin(jos haluu, ei pakollinen) ja jonkun perus kipulääkkeen.

Dormicum-niminen lääke. Hammaslääkäristä tuttu, siellä auttoi. Nyt menossa toiseen toimenpiteeseen, ja piti poikkeuksellisesti hakea apteekista.

Ja kyllä, se oli niin isoon ääneen että viereisen loossin nainen kurkisti minun koppiin. Niin kovaan että mun mies kuuli vaikka istui odotuspenkeillä ja kysyi heti kun pääsin siitä että miksi en sanonut sille farmaseutille mitään vastaan? No, hävetti, edelleenkin!

Vierailija
17/71 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden työnkuvaan taitaa kuulua se, että lääkkeen ostaja ei summan mutikassa käytä lääkkeitä. Minulle pidettiin 10 min saarna allergialääkkeestä, heinixistä.

Vierailija
18/71 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi päätä sekoittava esilääke annetaan kotiin?

Vierailija
19/71 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toihan ois ollut ap jollekkin hörhölle lottovoitto! Sun tapauksessa, oli onneksi odiatajia. Mutta jos tyhjä apteekki ja joku hakis ne lääkkeet niin siinäpä sitten sanoisit ettet ollu sinä kun näemmä jo esilääkityskin on narkkaamista.

Mennyt tuo kolmiolääkehysteria vähän yli. Siihen pisteeseen että edes tarvitsevat ei niitä saa, ei vaikka ikää ois 80 ja moitteeton menneisyys. Kytätään, valvotaan eytä nyt on Marja-Terttu sellanen juttu että sulla pitäs olla vielä kaksi tenoxia jälejllä, ja nyt jo uusit reseptiä. Taidat väärinkäyttää, ajetaan lääkitys alas.

Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta oma äiti joutui syyniin kun pisti viikon liian aikaisin reseptin uusintaan. Kun olis pitänyt olla viellä jäljellä. No, jos sillä yhdellä se uni ei tule niin on pakko ottaa se puolikas lisää. Voipiolla että on saattanut tipahtaa pilleri lattialle eikä sitä sieltä itse saa noukittua, tai vaikka ihan hukannut kokonaisen purkin! Ja kytätään vaan, virheille, ei ole tilaa.

Ja mielialalääkkeet tilalle.

Ikäväähän se on niille, jotka oikeesti tarvitsee, mutta osa noista, joille määrätään tenoxeja myyvät ne kadulla.

Vierailija
20/71 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kopit eivät nyt mitään äänieristettyjä ole. Kyllä ihmisistä on sitten tullut herkkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi