Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonosta kohtelusta ylitse pääseminen?

Vierailija
25.01.2016 |

Suututtaa miten olen antanut tiettyjen ihmisten kritisoida ja kohdella huonosti vuosikausia. En pidä itseäni uhrina enkä kohdista syyttelyä noihin ihmisiin (en ylipäänsä halua edes ajatella kys. henkilöitä), mutta nyt kun olen vetänyt välit poikki ja kasvattanut selkärangan en vaan kykene unohtamaan mitä *itse* olen antanut itselleni tehdä. Morkkaan jatkuvasti _itseäni_ siitä, että miten tyhmä olen ollut. Aivan kuin olisin lopulta sisäistänyt sen mitä nuo pari minulle halusivat saada perille: en ole hyvä, perusarvostuksen arvoinen ihminen vaan idiootti, jolle ei ole väliä mitä tekee.

Ahdistaa...

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää friikki on oikeasti aika viihdyttävä... Nimittäin hänen sekopää kommenteissaan paljastuu olennainen eli oman häpeän kompensoiminen muita syyttelemällä. Onhan näitä nähty ennenkin. Karikatyyri eräästä tyypistä jonka tunnen.

Vierailija
62/63 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.... tavallaan on hyvä, että olet itsellesi vihainen siitä, miten annoit toisen sinua kohdella: etpä tee samaa virhettä sitten uudelleen.

Mutta itsesyytöksesi kuulostavat jo liiallisilta. Koeta ymmärtää, että kiltteys ei ole vika, vaan hyve. Ja se vittumaisuus on ihan yksinomaan sen toisen osapuolen vika. HÄN toimi väärin, HÄN on syypää.

Otat vaan nyt opiksesi ja onnittelet itseäsi siitä, että osaat jatkossa olla jämäkämpi. Hyvä sinä!

Muistatko kun lapsena sain sellaisen rapisevan paperin ja innoissani olin tehdä siitä yhden jutun.

Lähdin hakemaan tarvikkeita ja kas kummaa, se oli poissa. Äitimme oli heittänyt sen pois, ettet sä saa raivokohtausta, niin kuin aina, kun et saanut haluamaas!

Sä et edes ollut siellä, mistä mä sen sain, enkä saanut sitä vanhemmilta.

Äiti kertoi mulle kun itkin, miksi oli niin tehnyt. Koska tiesi että mä ymmärtäisin kyllä, vaikka olin nuorempi.

Ihanko tosissasi luulet, että ap on sun sisko? Eikö hän tuolla jo kertonut olevansa ainoa lapsi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän