Suomi24 treffit - toivoton paikkako naiselle?
Onko kukaan törmännyt samaan, että suomikaksnelosen treffipalstalla miehille ei tunnu tavallinen ok suominainen kelpaavan, siellä on kuitenkin aivan valtavasti porukkaa, luulisi että joku etsisi parisuhdettakin ja tavallisennäköinen perusnätti, hyvin toimeentuleva ja työssäkäyvä, normaalipainoinen ja muutenkin ihan tavallinen (4-kymppinen) mimmi kävisi, mutta ei. Olen miettinyt sitä kun sanotaan että naiset saavat valtavasti viestejä ja treffipalstoilla on naisten markkinat, mutta eihän tämä pidä ollenkaan paikkaansa, ei siellä naiset viestejä saa ollenkaan.. Puhumattakaan treffeille kutsusta :-( Olisi mielenkiintoista kuulla mitä mieltä ja millaisia kokemuksia muilla on :-)
Kommentit (127)
Suomi24-treffejä olen käyttänyt muutamaan otteeseen vuosien mittaan. Vielä 2012 naisilta tuli kiitettävän paljon yhteydenottoja: muutama kuukaudessa. Sittemmin ajat ovat muuttuneet - ja minä vanhentunut: Naisten nykyinen passiivisuus on jotain ihan käsittämätöntä, ehkä hukkuvat vonkaajien viesteihin?
Onko kenelläkään kokemusta Bumble-sovelluksesta, jossa vain nainen voi lähettää ensimmäisen viestin? Ovatko naiset aktiivisia ja onko Suomessa minkä verran käyttäjiä?
Olen vanha, ruma, paksu ja työtön. Löytäisin sieltä ukon kädenkäänteessä.
M52 kirjoitti:
Suomi24-treffejä olen käyttänyt muutamaan otteeseen vuosien mittaan. Vielä 2012 naisilta tuli kiitettävän paljon yhteydenottoja: muutama kuukaudessa. Sittemmin ajat ovat muuttuneet - ja minä vanhentunut: Naisten nykyinen passiivisuus on jotain ihan käsittämätöntä, ehkä hukkuvat vonkaajien viesteihin?
Onko kenelläkään kokemusta Bumble-sovelluksesta, jossa vain nainen voi lähettää ensimmäisen viestin? Ovatko naiset aktiivisia ja onko Suomessa minkä verran käyttäjiä?
Tilannepäivitys Oulun seutuvilta:
Suomi24-treffit: Naisilta kolmessa viikossa tasan nolla viestiä, yksi flirtti.
Bumble: Nelisen naista koko palvelussa 160 km säteellä.
Kyllä tuo suomi24 treffit on miehillekin aika turha seuranhakumesta, JOS asettaa naisen suhteen seuraavat kriteerit:
Alle 40-vuotias
Lapseton, mutta kuitenkin (ehkä) niitä haluava
Ei tupakoi eikä käytä liikaa alkoa
Edes suurin piirtein normaalivartaloinen
Mielenterveys ok
Elämän perusasiat ok (kuten oma kämppä ja työ- tai opiskelupaikka)
Itse täytän kaikki edellä mainitut kriteerit, mutta naistarjonnasta tippuu pois noin 95 % ja tämä on aivan tosi!!!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo suomi24 treffit on miehillekin aika turha seuranhakumesta, JOS asettaa naisen suhteen seuraavat kriteerit:
Alle 40-vuotias
Mielenterveys ok
Itse täytän kaikki edellä mainitut kriteerit, mutta naistarjonnasta tippuu pois noin 95 % ja tämä on aivan tosi!!!
No tuo lapsiasiahan siitä suurimman osan tiputtaa. Tiedät sen varmasti itsekin. Ehkä kannattaisi tiputtaa tuo "kuitenkin niitä haluava" pois ja hyväksyä, että se juna meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Alle 40-vuotias
Mielenterveys ok
Minulle ei tarvitse edes olla normaalivartaloinen (itse olen kuitenkin urheilullinen) tai työssäkäyvä/opiskeleva, mutta silti tuolta löytyy aika heikosti naisia.
M31
Olin suomi 24 ehkä viikon ajan kerran. Sain sinä aikana ihan kamalasti viestejä kaikenmailman setämiehiltä tai omituisia alotuksia "peräkamarin pojan" tyyppisiltä miehiltä, yksi esim aloitti kysymällä mun painoa. Joilekin ulkonäkö on tärkeä, mutta se että alottaa kysymällä painoa on aika outoa. Lisäksi sain viestejä miehiltä, jotka tunnustivat, että kuvansa on 10v vanhoja.
Olin siellä sen viikon ja alkoi etomaan koko paikka. Ehkä ongelma on siinä, että mä olen nätti ni sitten saa viestejä. En tiedä. Yksille ihan kivoille treffeille päädyin sieltä, että voi kai sieltä puolisonkin löytää, jos niitä viestejö saa.
Tän tarinan tarkotus ob havainnollistaa se, että vaikka joku saa hirveesti viestejä, ni ei ne viestit ole välttämättä kivoja tai haluttuja. Niistä voi tulla ahdistunut olo.