Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi24 treffit - toivoton paikkako naiselle?

OK
24.01.2016 |

Onko kukaan törmännyt samaan, että suomikaksnelosen treffipalstalla miehille ei tunnu tavallinen ok suominainen kelpaavan, siellä on kuitenkin aivan valtavasti porukkaa, luulisi että joku etsisi parisuhdettakin ja tavallisennäköinen perusnätti, hyvin toimeentuleva ja työssäkäyvä, normaalipainoinen ja muutenkin ihan tavallinen (4-kymppinen) mimmi kävisi, mutta ei. Olen miettinyt sitä kun sanotaan että naiset saavat valtavasti viestejä ja treffipalstoilla on naisten markkinat, mutta eihän tämä pidä ollenkaan paikkaansa, ei siellä naiset viestejä saa ollenkaan.. Puhumattakaan treffeille kutsusta :-( Olisi mielenkiintoista kuulla mitä mieltä ja millaisia kokemuksia muilla on :-)

Kommentit (127)

101/127 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä, joka kyselen näiden poliisien kuvattomuuden perään, olen muuten itse juristi. Hoidan mm. rikosasioita ja silti olen naisena deittipalstoilla ihan kuvallisen profiilin kera.

Uskoisin erottavani ihan jo kirjoitustyylistä, jos joku ikävämmästä asiakaskunnastani tai vastapuolten asiakaskunnasta olisi minuun yhteydessä netissä naamani siellä nahtyään ;)

Ja toisekseen: en todellakaan anna kenellekään osoitettani, en yleensä edes puhelinnumeroa. Sen deittipalvelusovelluksen kautta voi oikein hyvin sopia treffien paikan & ajan. Kasvotusten sitten vasta selviää, onko tyyppi sen verran luotettava, että enemmänkin voi paljastaa.

Eli en nyt vaan ymmärrä tätä kuvattomuutta ainakaan nimenomana poliisien kohdalla minään muuna, kuin jonain ihmeen turhan tärkeilynä.

Moni sosiaalityöntekijäksi ammatin maininneetkin on olleet ihan kuvalla. En itsekään oikein ymmärrä miksi esim poliisi ei voisi olla.

Jonkun julkkiksen/poliitikon ymmärrän, voi olla heti jossain seiskassa lööppi.

102/127 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs Ap'een tilanne nykyisin? Hetken aikaa säikeen aloituksesta kuitenkin kulunut

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/127 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Useista vastauksista käy ilmi syy miksei miestä löydy.
"Minä ainakin sain sen pitkän, komean, menestyneen, koulutetun ja urheilullisen miehen"

No, valtavalle enemmistölle naisista niitä top 5% yksilöitä ei riitä. Kaikille ei myöskään riitä paremman luokan tavismiehiä. Osalle jää mies jolta löytyy niitä heikkouksia jotka varmasti kävisivät jollekin naiselle jossain, mutta ei juuri sinulle. Mutta eivät muutkaan naiset halua sitä lyhyttä ja hintelää, matalan statuksen ei-miehekkäässä työssä olevaa, kokemattomaksi jäänyttä, seksuaalisesti alistuvaa, tms.

Etenkin jos ikää on 40+. Perusnätti nelikymppinen ja perusnätti parikymppinen ovat aivan eri asia. Tilanne on muuttunut.

Nämä viimeiset lauseet ON NIIN TOTTA, vaikka jotkut, kuten esim ap ihmettelee.

Vierailija
104/127 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte akat menneet naimisiin silloin alle 25 vuotiaina kun vielä kelpasitte joillekin semihyville miehille.

Nyt voitte ihan katsoa peilistä sitä ongelmienne aiheuttajaa.

Vierailija
105/127 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Monelleko miehelle olet itse laittanut viestiä?"

Muutamalle olen laittanut. Kun oli kuva näytillä, jouduin kirjoittamaan profiiliini lisäyksen, etten vastaa lapseni tai isäni ikäisille, en varatuille enkä seksin vonkaajille. Palstalla on "kestodeittaajia", jotka lähestyvät samoilla viesteillä myös palstalla olevia ystäviäni. Ei ole mitään hyötyä enää myöskään kolmatta kertaa vastata samalle kaverille samaan viestiin "kiitos, mutta ei kiitos". Sitten nämä muutamat, joita olen tavannut, eivät haluakaan muuta kuin seksiä tai eivät  tee vaikutusta.

Vierailija
106/127 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Monelleko miehelle olet itse laittanut viestiä?"

Muutamalle olen laittanut. Kun oli kuva näytillä, jouduin kirjoittamaan profiiliini lisäyksen, etten vastaa lapseni tai isäni ikäisille, en varatuille enkä seksin vonkaajille. Palstalla on "kestodeittaajia", jotka lähestyvät samoilla viesteillä myös palstalla olevia ystäviäni. Ei ole mitään hyötyä enää myöskään kolmatta kertaa vastata samalle kaverille samaan viestiin "kiitos, mutta ei kiitos". Sitten nämä muutamat, joita olen tavannut, eivät haluakaan muuta kuin seksiä tai eivät  tee vaikutusta.

Niin.

Eli et kelpuuta omantasoisiasi, ja sinua korkeatasoisemmille kelpaat vain seksiin.

Vierailija
107/127 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi tuntui, että kaikki yhteyttä ottaneet olivat vain "sitä" vailla, mutta puoli vuotta profiilin luomisesta löysin elämäni miehen. Hänellä kuvaton profiili ja äärimmäisen lyhyt ensi viesti, mutta nyt olemme onnellisesti naimisissa. Itse olin tuolloin 46 v eronnut nainen ja hän 49 v., myös eronnut.

Vierailija
108/127 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55+ mies ja pari kertaa sopinut treffit noin 40v naisen kanssa ja saanut tasan ikäistäni seuraa treffeille. Näin on erityisesti käynyt alemman koulutustason naisten kanssa.

Ylipäätänsä Suomi24:n miehet ja naiset on jokseenkn mittatilaustyötä toisilleen.. ei ole naiset sen parempia. Jos miehet vedättää ikää, niin naiset vedättää painoa. Ei ole 160cm/75kg nainen normaalivartaloinen saati sporttinen? Kyllä fiksun ja filmaattisen kannattaa mennä baariin eikä 24:een.

Vierailija
109/127 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan tuo Suomi24.fi-aviomies makoilee vieressä. Kyllä onnistuu!

Vierailija
110/127 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme kokelasta olen löytänyt s24 kautta ja jokaisella heistä oli jonkin asteinen alkoholi ongelma. Sen jälkeen poistuin koko sivustolta, nyt kävin tämän ketjun innoittamana katsomassa ja aika paljon oli samoja naamoja kuin vuosia sitten.

Savuton ja raitis mies ei kelpaa!, vielä siedettävän näköinen, ja ei lihava, 49v M.

Vierailija
111/127 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoton paikka kelle tahansa. Jäänyt kehityksestä jälkeen kun kaiken maailman tinderit tulleet. Suomi24 treffeillä on samat ihmiset vuodesta toiseen ja välillä joku tekee uuden profiilin. Myös paljon unohtuneita profiileja kun ei salasanaa enää muista.

Vierailija
112/127 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rinsessa kirjoitti:

En lukenut ketjua pidemmälle, mutta lienet tässä ajassa jonkun jo itsellesi löytänyt.

Itse roikun suurin toivein tuolla palstalla, mutta eipä sieltä vakavasti otettavaa löydy. Miehet ratsastavat vuosia vanhoilla kuvilla, jotkut ovat jopa nuortuneet ajan saatossa vuosia, mitä pidän suurena ihmeenä. Minä kuitenkin vanhenen, ei mahda mitään.

Olen etsinyt samasta kaupungista ihan elämänkumppania ja tavannutkin muutaman ehdokkaan. Seksi on heillä ensimmäisenä mielessä ja tutustuminen loppuu siihen, kun ei heti saa.

En viitsisi näillä kymmenillä ottaa enää riskiä sukupuolitaudeista, kun olen tänne asti päässyt ilman niitä. No, tilanne jatkuu, molemmat osapuolet jatkavat etsimistään, vaikka tässä olisi ehtinyt jo vuosia sekstailla oman vakikumppanin kanssa. Kysyntä ja tarjonta siis eivät kohtaa, vaikka pula ja puute on molemmilla osapuolilla. Minä ottaisin mielelläni oman miehen itselleni, mutta voi, voi kun se seksi ei pelkästään riitä.

Nykyisin käynkin harvakseltaan palstalla, olen jo turhautunut tilanteeseen. Otin kuvankin pois, kun viestirajoitukset toivat liikaa " miksi et voi vastata, oletko täällä vedättämässä miehiä"- tyyppisiä viestejä..

Monelleko miehelle olet itse laittanut viestiä? 

Ah, joku olikin kommentoinut, mutta käyn täällä keskustelemassa nykyisin vielä harvemmin kuin treffipalstalla. - En ole seurannut yhteydenottojani, mutta kaikki miehet eivät sentään minua kiinnosta. Rajoittaa myös hieman tuo välimatka, kun tarvitsisin miehen jota tavata vuorotyöstä huolimatta. Omassa ja lähellä olevassa naapurikaupungissa on kuitenkin aina silloin tällöin joku joka kiinnostaisi. Tällöin laitan viestiä ja ehdotan tapaamista. Profiilissani kyllä sitt lukee, että etsin vakikumppania, enkä aloita seksistä.

Vierailija
113/127 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollut aika paljon puhetta siitä että tietyissä ammateissa olevat eivät halua laittaa kuvaansa. Mutta kyllä minä ainakin ajattelen, että en halua laittaa kuvaani ollenkaan.

Syy on se, että en muutenkaan lataa itsestäni kuvia nettiin, joten miksi treffipalstoillekaan?

Kyllä mua inhottaa ajatus, että työkaverit tms tutut näkee minut siellä, olen itsekin joskus kuvattomana käynyt pelkästään tutkimassa mikä meininki treffipalstoilla on ja näin siellä tuttujen ja yhden ex-mieheni profiilin. Tuli jotenkin kiusallinen olo.. Mietin, että minähän voisin alkaa vaikka kiusaamaan sitä exääni jollain valeprofiililla, jos olisin riittävän sekaisin. Sen verran ilkeä oli mulle, että teki mieli vähän kostaa. En kuitenkaan tehnyt niin.

Mutta kuinka moni tekee?

Tuollaisilla sivustoilla voi oikeasti ihmisiä häiriköidä monin eri tavoin. Netti on nykyään kiusaajien unelma alusta ja väitänkin, että moni häiriintynyt tyyppi on deittisaiteilla pelkästään aiheuttamassa kaaosta yhteiskuntaan.

Eikä siihen tarvita edes mitään häiriintyneitä yksilöitä, vaan niihin luodaan ihan tarkoituksellakin feikki profiileja varsinkin miesten rahastamista varten.

Siksi en myöskään usko täysin tutkimuksiin liittyen deittisivustoihin. Ne eivät kerro oikeasta elämästä koska moni joilla on oikea elämä ei edes halua niihin mennä.

Valtaosa tuttavistanikin on löytänyt kumppaninsa jostain ihan muualta kuin deittisivustoilta.

En väheksy heitä jotka niistäkin on kumppaninsa löytänyt, mutta kyllä siinä pitää olla tietyllä tapaa vahva luonne, että ylipäätään pystyy sinne menemään koska onhan se aika raadollista meininkiä.

Minusta ei siihen ole, olen liian herkkä.

Vierailija
114/127 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tuo Suomi treffit palsta on aivan toivoton paikka vähänkään kunnolliselle ja tosissaan kumppania etsivälle naiselle.

Onhan siellä toisinaan myös kunnollisia ja kivoaja miehiä useammistakin ikäluokista etsimässä tosissaan kumppania elämäänsä, mutta he ovat vähemmistöä.

Suuri osa on varattauja, pelkkiä kokeilijoita, lähes kirjoitustaidottomia, jotenkin kummallisia.

On lähes 70 vuotiaita miehiä, joille ikähaarukka naiselle on 25- 35, mitä arvelette, onko tälläinen mies aivan täysipäisellä arsenaalilla liikkeellä.

Jotkut vaativat jo eka viestissä kuvia ja heidän ainoa intohimonsa on kerätä omalle koneelleen mahdollisimman suuri kokoelma kuvia erilaisista ja erinäköisistä naisista.

Kaiken kaikkiaan palsta on täynnä mitä kummallisempaa porukkaa.

Jos sieltä sattuu jonkin kultajyvän joskus noukkimaan, saa todella olla tyytyväinen ja kiittää kohtaloaan.

Mutta kokonaisuutena, melko heikko kattaus suomalaisista miehistä: jotkut ovat roikkuneet siellä jopa 10  vuotta ja ylikin ja juuri he ovat ekana lähettämässä viestiä, uudelle juuri palstalle naiselle.

Miksi uusi nainen heidät huolisi, kun kukaan mukaan ei ole huolinut heitä sen 10 vuoden aikana, jonka ne raukat ovat sielllä seikkaileet.

Vierailija
115/127 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi 24 treffipalsta on toivoton paikka normalille naiselle.

Vierailija
116/127 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitte akat menneet naimisiin silloin alle 25 vuotiaina kun vielä kelpasitte joillekin semihyville miehille.

Nyt voitte ihan katsoa peilistä sitä ongelmienne aiheuttajaa.

Nuorena solmitut avioliitot päätyvät vielä useammin eroon. Lisäksi monesti vasta aikuisena löytyy se itselle sopivampi ja siten parempi kumppani, kun on ensin pinnallisista syistä päädytty huonoon suhteeseen.

Vierailija
117/127 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 oli hyvä palvelu 3,5v sitten minulle (miehenä), naiset olivat aktiivisia ja lukivat profiilin eivätkä "pelänneet" minun huonoja ominaisuuksia. Löysin puolessa vuodessa sopivan kumppanin parisuhteen.

Valitettavasti tuo ei kantanut kuin vuoden verran. Koska opin suomi24 suhteesta että arvot ovat minulle tärkeitä, en enää mennyt sinne vaan OkCupid. Kaksi vuotta olen ollut OkCupid palvelussa yllätyin että naiset eivät lukeneet profiileja (99% jätti lukematta). Kiinnostavia ei oikein löytynyt minulle, olin melkein luovuttamassa kun vihdoinkin vastaan tuli nainen joka kiinnosti minua ja yllättäin myös minä kiinnostin.. "Hauska" vaan että hänkään ei tutustunut minun profiiliin, kuvia lukuunottamatta!!!

Ps. En tiedä miten pahasti naiset purette hammasta noissa palveluissa. Mutta luulen että Tinder kokemuksenne vääristää pahasti ja tekee teille oletukset miten miesten pitäisi toimia palveluissa! (Itse en ole koskaan suostunut käyttäytymään sopulien tavoin ja nyt olen kiitollinen siitä. Tietty sopulien tavoin kävin vilkaisemassa tinderin! Turha pyörähdys.)

Vierailija
118/127 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoton paikka kelle tahansa. Jäänyt kehityksestä jälkeen kun kaiken maailman tinderit tulleet. Suomi24 treffeillä on samat ihmiset vuodesta toiseen ja välillä joku tekee uuden profiilin. Myös paljon unohtuneita profiileja kun ei salasanaa enää muista.

Ainut vaan että poistavat passiiviset profiilit automaattisesti (toisin kuin muissa palveluissa).

Vierailija
119/127 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis haloo, eihän se nyt niin toimi että itse vaan passiivisena odottelee yhteydenottoja! Ole itse aktiivinen. On ehkä jotain 50-lukua ettei nainen voisi tehdä aloitetta. Inhottaa ajatuskin että oma profiilini olisi siellä vaan seinäkukkasena odottelemassa että josko joku minut huomaisi täältä...

Niin se vaan edelleen naisten osalta toimii (= ei toimi): Minulla on ollut nyt kolme viikkoa kuvallinen, asiallinen profiili ja ainoat yhteydenotot ovat olleet kahdelta nuorelta nuorelta homomieheltä ja yksi flirtti selvästi vanhemmalta naiselta. Itse uskallan väittää olevani kohtuullisen näköinen, toimeentuleva, akateeminenkin, eronnut kahden lapsen vuoroisä. Aion jatkaa testiä edelleen, tuleeko edes yhtä aitoa viestiä naiselta puolessa vuodessa.....

Vaikea uskoa että elämme ns. maallistuneessa liberaalihkosssa länsimaassa 2020-lukua...

Vierailija
120/127 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M52 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis haloo, eihän se nyt niin toimi että itse vaan passiivisena odottelee yhteydenottoja! Ole itse aktiivinen. On ehkä jotain 50-lukua ettei nainen voisi tehdä aloitetta. Inhottaa ajatuskin että oma profiilini olisi siellä vaan seinäkukkasena odottelemassa että josko joku minut huomaisi täältä...

Niin se vaan edelleen naisten osalta toimii (= ei toimi): Minulla on ollut nyt kolme viikkoa kuvallinen, asiallinen profiili ja ainoat yhteydenotot ovat olleet kahdelta nuorelta nuorelta homomieheltä ja yksi flirtti selvästi vanhemmalta naiselta. Itse uskallan väittää olevani kohtuullisen näköinen, toimeentuleva, akateeminenkin, eronnut kahden lapsen vuoroisä. Aion jatkaa testiä edelleen, tuleeko edes yhtä aitoa viestiä naiselta puolessa vuodessa.....

Vaikea uskoa että elämme ns. maallistuneessa liberaalihkosssa länsimaassa 2020-lukua...

Eikö venäläiset naiset ole lähestyneet viesteillä? Mulle niitä tuli vähintään viikottain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi