Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi24 treffit - toivoton paikkako naiselle?

OK
24.01.2016 |

Onko kukaan törmännyt samaan, että suomikaksnelosen treffipalstalla miehille ei tunnu tavallinen ok suominainen kelpaavan, siellä on kuitenkin aivan valtavasti porukkaa, luulisi että joku etsisi parisuhdettakin ja tavallisennäköinen perusnätti, hyvin toimeentuleva ja työssäkäyvä, normaalipainoinen ja muutenkin ihan tavallinen (4-kymppinen) mimmi kävisi, mutta ei. Olen miettinyt sitä kun sanotaan että naiset saavat valtavasti viestejä ja treffipalstoilla on naisten markkinat, mutta eihän tämä pidä ollenkaan paikkaansa, ei siellä naiset viestejä saa ollenkaan.. Puhumattakaan treffeille kutsusta :-( Olisi mielenkiintoista kuulla mitä mieltä ja millaisia kokemuksia muilla on :-)

Kommentit (127)

Vierailija
41/127 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut siellä ilmoitus muutaman viikon. Olen saanut 4 viestiä, pari flirttiä. Viestit n. 15 v. itseäni nuoremmilta miehiltä ja varatuilta. Olivat joko jompaa kumpaa tai molempia ja lisäksi joku oli toiselta puolelta suomea. Profiilissa kävijöitä on nyt 10!

Olen itsekin selaillut mahd. miehiä: vapaita ja suunnilleen itseni ikäisiä samalta alueelta. Ei ole oikein ketään kivan oloista. Siis tarkoitan, että ei edes normaaliälyisiltä vaikuttavia, saati että parisuhdetta oikeasti hakevia.

Yksi ystäväni on ollut tuolla palstalla aiemmin ja tavannut aika monta miestä - tai niistä miehistä, jotka siellä nytkin on. Samat toivottomat tapaukset pyörii siellä vuosikausia, jostain syystä...

Vierailija
42/127 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus löytyi kirjoitti:

Mutta sen havaitsin että parhaat aarteet (100% mielipiteeni) ovat kuvattomien joukossa. Tutkitaa naiset niitä. He ovat saitilla niinkuin vaivihkaa, ei epätoivoisena metsästäen.

Juurikin päinvastoin. Pitää olla pokkaa esiintyä omalla tuoreella kuvallaan, olipa minkä näköinen tahansa. Rehellisyys maan perii. En ole myöskään epätoivoeroja havainnut kuvallisten ja kuvattomien välillä. Jokainen on varmasti oma yksilönsä. Saat toki pitää mielipiteesi, en sitä sano.

Siellä on paljonkin sellaisia, jotka eivät ammattinsa takia halua/voi kuvaansa laittaa. Esim. poliisit. Omakohtaista kokemusta.

Itsellä myös parhaat kokemukset kuvattomista profiileista. Ymmärsin täysin, etteivät mm. työnsä vuoksi kuvaansa halua näyttää. Yhden kanssa menin jopa sokkotreffeille, ja yllätyin todella positiivisesti. Valitettavasti pitkän välimatkan takia suhde ei kuitenkaan toiminut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/127 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki deittipalstat ovat naiselle kuin karkkikauppoja. Kiinnostunutta tarjontaa on niin paljon että silmissä sumenee ja tulee maisteltua sieltä täältä ja monta yhtäaikaa.

Jaa? Oletkohan mies vai nainen?

Itse olen nainen ja ihan päinvastainen kokemus. Aloitteisiini ei vastata ja ne muutamat viestit joita tuli oli joko a) vonkausta b) moi c) joku copypaste josta ilmeni ettei oltu edes esittelytekstiäni luettu.

Vierailija
44/127 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein miettinyt, käykö näille vain itseään nuorempua naisia etsiville miehille lainkaan flaksi. En koskaan vastaa miehille, jotka hakevat vain nuorempaa seuraa, koska oletettavasti heiltä puuttuu itsekritiikki ja he vaativat toiselta enemmän kuin pystyvät itse antamaan. Hyvin minulle on ainakin flaksi käynyt, vaikka olen 45+ ikäinen nainen.

Vierailija
45/127 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohjmies kirjoitti:

Vastaisitko, jos saisit viestin?  Yleensä kukaan nainen ei vastaaa.

En ole ap, mutta minä ainakin vastaan niin paljon kuin pystyn. Ongelma on siinä, että siellä voi viestiä vain kolmen eri ihmisen kanssa päivässä jos ei ole sitä maksullista juttua. Silloin ei yksinkertaisesti ole mahdollista viestittää kaikille ja on pakko valita sen mukaan kuka vaikuttaa kiinnostavimmalta. Eli mitkään "moi mitä kuuluu" viestit ei harmi kyllä saa ainakaan minulta mitään vastausta. 

Vierailija
46/127 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Mutta sen havaitsin että parhaat aarteet (100% mielipiteeni) ovat kuvattomien joukossa. Tutkitaa naiset niitä. He ovat saitilla niinkuin vaivihkaa, ei epätoivoisena metsästäen. Mutta täytyy siis sanoa että ilman 24:sta en ikinä olisi miestäni löytänyt, hyvinkoulutettu, fiksu, komea, urheilullinen ja mulle oikea ihminen. Heitäkin siellä saitilla on, älkää luopuko toivosta.

Kuvattomat ovat 99 prosenttisesti varattuja.

Vierailija
47/127 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on ihan himmeetä porukkaa,miehet siis. Yksikään ei ole ollut "normaali". Kamalin on yksi äijä jolla ollut profiili vuosia,haukkuu profiilitekstissään naiset ja sitten ihmettelee kun ei kukaan kiinnostunut.

Tämä olikin näköjään jo pari vuotta vanha viesti... mutta tuo sama sankari taitaa olla siellä edelleen. :D Tai ainakin ihan samanlainen. 

Vierailija
48/127 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...Mutta sen havaitsin että parhaat aarteet (100% mielipiteeni) ovat kuvattomien joukossa. Tutkitaa naiset niitä. He ovat saitilla niinkuin vaivihkaa, ei epätoivoisena metsästäen. Mutta täytyy siis sanoa että ilman 24:sta en ikinä olisi miestäni löytänyt, hyvinkoulutettu, fiksu, komea, urheilullinen ja mulle oikea ihminen. Heitäkin siellä saitilla on, älkää luopuko toivosta.

No ei ainakaan minun kokemuksen mukaan vaan he ovat olleet erittäin korkeassa asemassa työnsä puolesta. Yksikin hoisi työnsä puolesta maahanmuuttoasioita eikä todellakaan halunnut laittaa profiilikuvaa. Toki varattujakin on paljon. Mutta yleensä nuo kuvattomat lähettävät mielellään kuvansa sähköpostitse. 

Vierailija
49/127 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OK kirjoitti:

Onko kukaan törmännyt samaan, että suomikaksnelosen treffipalstalla miehille ei tunnu tavallinen ok suominainen kelpaavan, siellä on kuitenkin aivan valtavasti porukkaa, luulisi että joku etsisi parisuhdettakin ja tavallisennäköinen perusnätti, hyvin toimeentuleva ja työssäkäyvä, normaalipainoinen ja muutenkin ihan tavallinen (4-kymppinen) mimmi kävisi, mutta ei. Olen miettinyt sitä kun sanotaan että naiset saavat valtavasti viestejä ja treffipalstoilla on naisten markkinat, mutta eihän tämä pidä ollenkaan paikkaansa, ei siellä naiset viestejä saa ollenkaan.. Puhumattakaan treffeille kutsusta :-( Olisi mielenkiintoista kuulla mitä mieltä ja millaisia kokemuksia muilla on :-)

Lihavoin tuosta nuo ongelmakohdat.

Siis mitä, onko miehille ongelma jos nainen on hyvin toimeentuleva ja työssä käyvä? Johan on miehillä ongelmat.

Vierailija
50/127 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä näin siellä kaksi kiinnostavaa persoonaa, mutta en etsi miestä. AV:n ketjujen takia kävin kuitenkin katsomassa.

Vierailija
51/127 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ainakaan minun kokemuksen mukaan vaan he ovat olleet erittäin korkeassa asemassa työnsä puolesta. Yksikin hoisi työnsä puolesta maahanmuuttoasioita eikä todellakaan halunnut laittaa profiilikuvaa. Toki varattujakin on paljon. Mutta yleensä nuo kuvattomat lähettävät mielellään kuvansa sähköpostitse. 

Ei tarvitse olla edes missään korkeassa asemassa, on vaikka mitä ammatteja joissa on aivan luonnollista ettei tahdo kuvansa putkahtavan esim. asiakaskuntansa silmille. Itse olen aineenopettajana lukiossa, ja vaikka niitä teinejä nyt ei joku s24 varmasti nykyään juurikaan kiinnosta saati että sieltä selailisivat 30+ naisten kuvia, niin tuo palvelu on silti teoriassa auki kaikille 16-vuotiaasta ylöspäin, enkä todellakaan tahdo kenenkään oppilaani vahingossakaan bongaavan kuvaani esim. sieltä etusivulta. :D 

Vierailija
52/127 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla edes missään korkeassa asemassa, on vaikka mitä ammatteja joissa on aivan luonnollista ettei tahdo kuvansa putkahtavan esim. asiakaskuntansa silmille. Itse olen aineenopettajana lukiossa, ja vaikka niitä teinejä nyt ei joku s24 varmasti nykyään juurikaan kiinnosta saati että sieltä selailisivat 30+ naisten kuvia, niin tuo palvelu on silti teoriassa auki kaikille 16-vuotiaasta ylöspäin, enkä todellakaan tahdo kenenkään oppilaani vahingossakaan bongaavan kuvaani esim. sieltä etusivulta. :D 

Ei tietenkään. Kerroin vain omasta kokemuksestani. 

Vierailija
53/127 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän kanssa löysimme toisemme s24:lta kolmesti 10 vuoden sisällä. Olimme on-off suhteessa tuon ajan, kahdesti kihloissakin ja katsoin sen kortin niin perusteellisesti, ettei ole tarvinnut enää palata kurkkimaan. Mutta "laatumies", emme vain sopineet toisillemme luonteiltamme. Nykyisen olen myös löytänyt kyseiseltä palstalta jo viisi vuotta sitten. Eipä mikään komistus, eikä todellakaan rahamies ja välillä työtön (lisänä hankala eksä ja lapsi), mutta hauska ja sydämellinen ihminen, kiinnostunut asioista, kädentaitoinen ja älykäs. Ennen kaikkea meillä on yhteiset arvot, kiinnostus elämän ja ihmisyden mysteeriin.

Minä olin aloitteellinen palstalla. Ja koska olin kyllästynyt huteihin, laitoin oman ilmoitukseni siten, että sain vastauksia vähän ja vain niiltä, joita kiinnostaa (tai ei ainakaan pelota) esim. jooga ja meditaatio.  

Kannattaa laatia ilmoitus rennosti ja siten, että se on tosiaan oman näköinen ja kertoa ydinasiat, joita kumppanissa arvostaa. Loppu on sitten yllätystä, esim. ulkonäkö, elämäntilanne ja lompsan paksuus.

Oon nyt 50v. eikä mulla ei ole koskaan ollut ongelmia saada seurustelukuppaneita, olen kaunis, hauska ja rento mimmi.

Vierailija
54/127 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kokelasta olen löytänyt s24 kautta ja jokaisella heistä oli jonkin asteinen alkoholi ongelma. Sen jälkeen poistuin koko sivustolta, nyt kävin tämän ketjun innoittamana katsomassa ja aika paljon oli samoja naamoja kuin vuosia sitten.

Vierailija
55/127 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä toivoton paikka se on miehelle, kun kukaan ei vastaa ja kukaan ei lähetä viestiä.

Vierailija
56/127 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Eikö opella saa olla elämää? Lukiolaiset on yleensä sen verran fiksuja, että ymmärtävät, että opekin on ihminen.

Vierailija
57/127 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pohjmies kirjoitti:

En ole ap, mutta minä ainakin vastaan niin paljon kuin pystyn. Ongelma on siinä, että siellä voi viestiä vain kolmen eri ihmisen kanssa päivässä jos ei ole sitä maksullista juttua. Silloin ei yksinkertaisesti ole mahdollista viestittää kaikille ja on pakko valita sen mukaan kuka vaikuttaa kiinnostavimmalta. Eli mitkään "moi mitä kuuluu" viestit ei harmi kyllä saa ainakaan minulta mitään vastausta. 

Minulla lopahtaa mielenkiinto, jos nainen vastaa niin monelle kuin pystyy. Itse keskityn yhteen kerrallaan ja toivoisin samaa toiselta. Muutoinhan en vain ole TARPEEKSI kiinnostava, enkä menetä mitään, jos lopetan yhteydenpidon monivastailijan kanssa.

Jännä muuten, kun valitetaan, että siellä on vain sekoja ym. ym., mutta kuitenkin toiset löytää lukuisia joiden kanssa kiinnostaa viestitellä samaan aikaan. Mystistä...

Vierailija
58/127 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei saa viestejä, niin joko

A. Etsii joltain pikkupaikkakunnalta jossa ei yksinkertaisesti ole miehiä

B. Ongelma on profiilissa, joka taas voi olla joko esim ne lapset, hirveät vaatimukset, muuten huono tai olematon teksti, tai sitten, anteeksi, ruma ulkonäkö.

Esim todella geneerinen "tykkään elämästä ja hyvästä ruoasta ja katson elokuvia" ei kerro ihmisestä yhtään mitään, joten aidosti fiksut miehet skippaavat tuollaiset tyhjäpäiset profiilit hyvin todennäköisesti.

Itselläni on tinderprofiili (en kylläkään asu suomessa vaan Keski-Euroopassa), hyvin itseäni kuvaava mutta monia varmasti ärsyttävä teksti ja muutama nätti mutta käsittelemätön kuva. Ikää 38v. Saan aivan hirveän määrän matcheja ja viestejä, todella hyvännäköisiltä, koulutetuilta miehiltä ikäluokista 25-45. Enemmistö 28-32. Myös törkyä, mutta sehän on helppo unmatchata. Toki osa etsii vain kevyttä suhdetta, mutta iso osa on aivan vakavissaan ja erittäin fiksua porukkaa. Suomessa en ole tinderia käyttänyt, joten kai se siellä voi olla jonkin verran erilaista, mutta tuskin nyt täysin eri maailma.

Vierailija
59/127 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pohjmies kirjoitti:

Minulla lopahtaa mielenkiinto, jos nainen vastaa niin monelle kuin pystyy. Itse keskityn yhteen kerrallaan ja toivoisin samaa toiselta. Muutoinhan en vain ole TARPEEKSI kiinnostava, enkä menetä mitään, jos lopetan yhteydenpidon monivastailijan kanssa.

Jännä muuten, kun valitetaan, että siellä on vain sekoja ym. ym., mutta kuitenkin toiset löytää lukuisia joiden kanssa kiinnostaa viestitellä samaan aikaan. Mystistä...

Minä kyllä vastaan, koska en todellakaan voi tietää ensimmäisen viestin perusteella syntyykö edes kunnon keskustelua. Joidenkin kanssa juttu lopahtaa pariin viestiin. Ei kai se että jutustelee jonkun kanssa treffipalvelussa, tarkoita että oltaisiin jo jotenkin sitouduttu toisiinsa eikä muiden kanssa saisi edes jutella. :D  Sitten jos se juttu etenee syvällisemmäksikin ja jopa treffeihin, en minä enää siinä vaiheessa jaksa muihin keskittyä, kyllä ne muut jää ihan luonnollisesti siinä vaiheessa kun jotain oikeaa kiinnostusta kehkeytyy. Enkä todellakaan myöskään odota että mies ei saisi jutella muiden kanssa siinä vaiheessa kun vasta tyyliin kuulumisia vaihdetaan ja vähän tutustutaan toisiimme.

Mutta tämä on taas tätä että joillekin ei voi olla mieliksi vaikka mitä tekisi. Jotkut marisee siitä kun ei voi edes vastata mitään ja kuinka olisi kohteliasta ilmoittaa edes ettei seura kiinnosta kun on vaivautunut yhteyttä ottamaan, ja toisille taas jo pieni small talk itsensä kanssa tarkoittaa sitä että muille ei saisi vastata mitään. 

Vierailija
60/127 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Eikö opella saa olla elämää? Lukiolaiset on yleensä sen verran fiksuja, että ymmärtävät, että opekin on ihminen.

Tottakai saa olla elämää, eikä deittipalvelujen käyttökään kiellettyä ole, mutta kyllä se olisi viimeistään seuraavana päivänä koko koulun tiedossa, eikä se mitenkään miellyttävää olisi, joten kyllä, ehdottomasti vältän tuota tilannetta. En myöskään ota oppilaitani koskaan esim. fb-kavereiksi (laittavat todella paljon kaveripyyntöjä), koska tahdon pitää yksityiselämäni eirllään koulumaailmasta. (Hieman yliarvioit lukiolaisten kypsyyttä, anteeksi vain. Mukavia ja fiksua ovat kyllä, mutta myös kovin lapsia toisinaan.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi