Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi24 treffit - toivoton paikkako naiselle?

OK
24.01.2016 |

Onko kukaan törmännyt samaan, että suomikaksnelosen treffipalstalla miehille ei tunnu tavallinen ok suominainen kelpaavan, siellä on kuitenkin aivan valtavasti porukkaa, luulisi että joku etsisi parisuhdettakin ja tavallisennäköinen perusnätti, hyvin toimeentuleva ja työssäkäyvä, normaalipainoinen ja muutenkin ihan tavallinen (4-kymppinen) mimmi kävisi, mutta ei. Olen miettinyt sitä kun sanotaan että naiset saavat valtavasti viestejä ja treffipalstoilla on naisten markkinat, mutta eihän tämä pidä ollenkaan paikkaansa, ei siellä naiset viestejä saa ollenkaan.. Puhumattakaan treffeille kutsusta :-( Olisi mielenkiintoista kuulla mitä mieltä ja millaisia kokemuksia muilla on :-)

Kommentit (127)

Vierailija
61/127 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus löytyi kirjoitti:

...Mutta sen havaitsin että parhaat aarteet (100% mielipiteeni) ovat kuvattomien joukossa. Tutkitaa naiset niitä. He ovat saitilla niinkuin vaivihkaa, ei epätoivoisena metsästäen. Mutta täytyy siis sanoa että ilman 24:sta en ikinä olisi miestäni löytänyt, hyvinkoulutettu, fiksu, komea, urheilullinen ja mulle oikea ihminen. Heitäkin siellä saitilla on, älkää luopuko toivosta.

Kuvattomat ovat 99 prosenttisesti varattuja.

No ei ainakaan minun kokemuksen mukaan vaan he ovat olleet erittäin korkeassa asemassa työnsä puolesta. Yksikin hoisi työnsä puolesta maahanmuuttoasioita eikä todellakaan halunnut laittaa profiilikuvaa. Toki varattujakin on paljon. Mutta yleensä nuo kuvattomat lähettävät mielellään kuvansa sähköpostitse. 

Ei tarvitse olla edes missään korkeassa asemassa, on vaikka mitä ammatteja joissa on aivan luonnollista ettei tahdo kuvansa putkahtavan esim. asiakaskuntansa silmille. Itse olen aineenopettajana lukiossa, ja vaikka niitä teinejä nyt ei joku s24 varmasti nykyään juurikaan kiinnosta saati että sieltä selailisivat 30+ naisten kuvia, niin tuo palvelu on silti teoriassa auki kaikille 16-vuotiaasta ylöspäin, enkä todellakaan tahdo kenenkään oppilaani vahingossakaan bongaavan kuvaani esim. sieltä etusivulta. :D 

Miksi? Eikö opella saa olla elämää? Lukiolaiset on yleensä sen verran fiksuja, että ymmärtävät, että opekin on ihminen.

Tottakai saa olla elämää, eikä deittipalvelujen käyttökään kiellettyä ole, mutta kyllä se olisi viimeistään seuraavana päivänä koko koulun tiedossa, eikä se mitenkään miellyttävää olisi, joten kyllä, ehdottomasti vältän tuota tilannetta. En myöskään ota oppilaitani koskaan esim. fb-kavereiksi (laittavat todella paljon kaveripyyntöjä), koska tahdon pitää yksityiselämäni eirllään koulumaailmasta. (Hieman yliarvioit lukiolaisten kypsyyttä, anteeksi vain. Mukavia ja fiksua ovat kyllä, mutta myös kovin lapsia toisinaan.)

Ai. No meidän lukioissa on varmaan sitten vielä mukavampia ja fiksumpia :) Itsekin olen lukion aineenopettaja, ja olen ollut ihan omalla kuvallani s24-deitissä. Ja näinpä siellä myös saman kunnan alueelta erään lukion rehtorinkin, ihan omalla naamallaan hänkin. Minä en tiedä, ovatko opiskelijani minua sieltä koskaan bonganneet, mutta ainakaan minun tietooni ei mitään sellaista ole tullut.

Ymmärrän toki ajatuksen, mutta omien kokemuksieni perusteella huolesi lienee turha.

Vierailija
62/127 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kuvallisen profiilin Suomi24:een 7 vuotta sitten, 45-vuotiaana. Yhteydenottoja tuli läjäpäin, osa toki näitä klinukuvien lähettelijöitä, seksinvonkaajia, teinejä, varattuja pelimiehiä ja muuten vain outoja hiippareita, mutta iso osa ihan tavallisia sinkkumiehiä. Yhtä lailla noita ihmehiippareita löytyy baareista ja yökerhoistakin, joten en kokenut treffipalstaa minään pervojen ja sekopäiden temmellyskenttänä: sielläkin on hyvä valikoida seuransa. Kohteliaana ja ystävällisenä ihmisenä vastasin kaikille asiallisille tyypeille, ja sainkin monelta palautteen että olipa kiva kun laitoit viestin vaikka se olikin ei kiitos. 

Pyrin mahdollisimman pian live-tapaamiseen ja kävin monilla treffeillä periaatteella "jos ei natsaa niin onpa ainakin vietetty hauska ilta ja tutustuttu uuteen ihmiseen". Monia kivoja tyyppejä kohtasinkin enkä kokenut minkään menneen pieleen, jos ilta päättyi jomman kumman toteamukseen että ei tästä enempää taida syntyä. Vasta naamakkain kun pääsee testaamaan miten kemiat kohtaavat, eivätkä ne aina kohtaa vaikka kirjoittelu sujuisikin hyvin. Paria miestä tapailin pidempään, mutta ei niistäkään sitten vakituisempaa syntynyt. (Huom. en yhtä aikaa, jotain kunnioitusta sentään).

Olin jo poistamassa profiiliani ja jatkamassa ihan mukavaa sinkkuelämääni, kun minua sitten lähestyi niukan ja kuvattoman profiilin omaava tyyppi, jonka tapa kirjoittaa kolahti isosti (ja johon minun profiilini kolahti yhtä lailla). Koska välimatkaa oli reilusti, siirryimme skype-yhteyteen ja lopulta ensitreffeille. Siitä 3 kk eteenpäin mies muutti luokseni, ja siitä asti olemme elelleet onnellisena pariskuntana. <3 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/127 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
64/127 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on ehdottomasti paras.

Vierailija
65/127 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samaa mieltä kanssasi. Ja 65v. hakee 35-45 tekee Dannyt tai yrittää. Sitten, kun etsit pituus/paino vastaavan itseä niin kaikkea muuta ja kun on, että hiukset ei partaa,,,kuva tulee kalju ja aivan karmee parta. Joten sivistystä miehet ja totuus paljastuu kuitenkin!

Vierailija
66/127 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet luulevat olevansa prinssejä, kuninkaallisia....vaatimukset naisia kohtaan ovat(nettideiteillä voi nimettömänä ja naamaattomana kertoa totuuden: nuori (Max 35), kaunis, hoikka, pitkät ja paksut hiukset, isot tissit ja muhkea beba...eli siis tälläinen kelpaa statussymbolina ja mun...n jatkeeksi eli vakituiseen parisuhteeseen.Muut naiset ovat alempiarvoisia (nämä asiat olen s24 treffimiehiltä kuullut), ja kelpaavat pano..si.

Hirveän vihaisia sitten ovat, kun kaikki lähestyvät ensin näitä naisia, jotka täyttävät nuo kriteerit.Ja eivät vastaa.J a sitten siirrytään "alempi" tasoisiin.Ja eivät vastaa, Ja vielä "alempi"tasoisiin ja eivät vastaa....

Itse Nämä miehet ovat sporttisia, komeaksi haukuttuja (että mä vihaan tuota lausetta), fiksuja, mukavia ,luotettavia, keskuskustelutaitoisia....miksi ihmeessä tämmöisen aarteet ovat vapaana ja vielä suomi24 ssä ...uskomatonta!!!!!!

Vierailija
67/127 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet luulevat omasta viehätysvoimastaan liikoja....kukaan nainen ei kirjoittaisi itsestään sillä tavalla kuin nämä miehet tekevät.

Komea (Tämähän on aina katsojan silmässä, mutta tarkoittaa sitä, että omasta mielestään mies on tosi komea).Kun sitten katsot kuvaa, niin ihan tavismies siellä kuvassa on.

Urheilullinen- käy 1x viikossa kävelylenkillä korttelikapakassa. Ja 1x vuodessa kuntosalilla firman tyky-päivänä. Tosi sporttinen käy 2x viikossa kuntosalilla.

Pidäthän itsestäsi huolta, niin pidän minäkin. Tarkoittaa, että naisen pitää olla laiha.Normaalipainoinen ei kelpaa.Mies toki saa olla normaalipainoinen, mikä tarkoittaa bmi alle 35 eli ei todellakaan normaalipainoinen.

Etsin ystävää eli etsin vakipanoa.

Korkeasti koulutettu eli AMK inssi

Minulla on sinulle paljon aikaa eli kroonisesti työtön tai sairaseläkkeelle mielenterveydellisistä syistä

Tykkään keskusteluista eli toivon että puhumalla pääsen panemaan

Puhun kokemuksesta.....

Vierailija
68/127 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap satuilee

Vierailija
69/127 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei  onhan  meitä  kivoi  miehii.mistä  löytyisi  treffi  seuraa.mitä  tykkäisit  treffillä  teemme  ?

Vierailija
70/127 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet luulevat omasta viehätysvoimastaan liikoja....kukaan nainen ei kirjoittaisi itsestään sillä tavalla kuin nämä miehet tekevät.

Komea (Tämähän on aina katsojan silmässä, mutta tarkoittaa sitä, että omasta mielestään mies on tosi komea).Kun sitten katsot kuvaa, niin ihan tavismies siellä kuvassa on.

Urheilullinen- käy 1x viikossa kävelylenkillä korttelikapakassa. Ja 1x vuodessa kuntosalilla firman tyky-päivänä. Tosi sporttinen käy 2x viikossa kuntosalilla.

Pidäthän itsestäsi huolta, niin pidän minäkin. Tarkoittaa, että naisen pitää olla laiha.Normaalipainoinen ei kelpaa.Mies toki saa olla normaalipainoinen, mikä tarkoittaa bmi alle 35 eli ei todellakaan normaalipainoinen.

Etsin ystävää eli etsin vakipanoa.

Korkeasti koulutettu eli AMK inssi

Minulla on sinulle paljon aikaa eli kroonisesti työtön tai sairaseläkkeelle mielenterveydellisistä syistä

Tykkään keskusteluista eli toivon että puhumalla pääsen panemaan

Puhun kokemuksesta.....

Tämä on niin totta, paitsi tuo AMK-inssi on usein vielä ”nuorekas opistoinssi”.

Silti ihan pokalla ”korkeakoulutettu”.

Tämän lisäksi mies on tosiaan pitänyt itsestään huolta jompaan kumpaan suuntaan. Siellä on vastassa tolkuton mätisäkki tai kukkakeppien kuningas.

71/127 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus suomi24. Naisilla ei ole juuri kenelläkään kuvia eikä oikein mitään muutakaan inffoa itsestään. Itseä kyllä ainakin vähän häiritsee, että kun itse on kuvalla niin toivoisin myös sen toisenkin olevan. Melko turha treffisivusto.

Vierailija
72/127 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin tai me löysimme kyllä toisemme Suomi24, hyvän miehen löysinkin. Se oli se tyyli kirjoittaa ja me vaan sulauduimme sanojen myötä yhteen. Sitten kun hänen parin viestin myötä lakkasin kirjoittamasta muille niin tuli vihaisia viestejä muilta miehiltä, että he olivat ensin (vuorossa?) ja että on pakko kyllä suostua treffeille. Vastasin ettei kyllä ole pakko jos ei seura kiinnosta ja sitten en enää muuta. Olen muuten nykyään naimisissa <3

Vierailija
73/127 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa unohtaa kyseinen sivusto. Nuorille sieltä vielä voi löytyä järkevää seuraa, muttta keski-ikäisenä saa jo olla tuuria. Miehet luulevat joko itsestään liikoja tai sitten ovat kaljasieppoja tai seksin perässä.

Vastaaminen on ongelmallista, koska ilmaisia viestejä on vain viisi vuorokaudessa. En itsekään ole saanut vstauksia kuin noin 50% lähettämistäni viesteistä. Ja lisäksi miehiä on vaikea saada treffeille. En tiedä mitä odottavat!

Eivät todellakaan luule liikoja. Et varmaan ole huomannut millaisia naisia keski-ikäiset miehet jotka vähän matkustelevat saavat? Itse olen 44v ja nytkin seurustelen 19 vuotiaan kauniin tytön kanssa.

Suomalaiset naiset ovat eläneet kauan kuplassa ja teillä on ihan harhaiset käsitykset arvostanne. Valitettavasti moni suomalainen mieskin vielä uskoo tuon olevan täyttä totta kun eivät kielet ja kulttuurit kiinnosta. 

Ota esimerkiksi Vesa Keskinen. Luulet varmaan että rahojensa takia vaan on onnistunut saamaan nuoren naisen. Eipä ole. En ole rikas ja kuitenkin seurustelen paremman näköisten muijien kanssa jatkuvasti.

74/127 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa unohtaa kyseinen sivusto. Nuorille sieltä vielä voi löytyä järkevää seuraa, muttta keski-ikäisenä saa jo olla tuuria. Miehet luulevat joko itsestään liikoja tai sitten ovat kaljasieppoja tai seksin perässä.

Vastaaminen on ongelmallista, koska ilmaisia viestejä on vain viisi vuorokaudessa. En itsekään ole saanut vstauksia kuin noin 50% lähettämistäni viesteistä. Ja lisäksi miehiä on vaikea saada treffeille. En tiedä mitä odottavat!

Eivät todellakaan luule liikoja. Et varmaan ole huomannut millaisia naisia keski-ikäiset miehet jotka vähän matkustelevat saavat? Itse olen 44v ja nytkin seurustelen 19 vuotiaan kauniin tytön kanssa.

Suomalaiset naiset ovat eläneet kauan kuplassa ja teillä on ihan harhaiset käsitykset arvostanne. Valitettavasti moni suomalainen mieskin vielä uskoo tuon olevan täyttä totta kun eivät kielet ja kulttuurit kiinnosta. 

Ota esimerkiksi Vesa Keskinen. Luulet varmaan että rahojensa takia vaan on onnistunut saamaan nuoren naisen. Eipä ole. En ole rikas ja kuitenkin seurustelen paremman näköisten muijien kanssa jatkuvasti.

Empä edes haluaisi 19v kanssa seurustella. Ovat vielä niin teinejä, että tuskin olisi yhtään mitään yhteistä, mutta hyvä jos itse tykkäät.

Vierailija
75/127 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut ketjua pidemmälle, mutta lienet tässä ajassa jonkun jo itsellesi löytänyt.

Itse roikun suurin toivein tuolla palstalla, mutta eipä sieltä vakavasti otettavaa löydy. Miehet ratsastavat vuosia vanhoilla kuvilla, jotkut ovat jopa nuortuneet ajan saatossa vuosia, mitä pidän suurena ihmeenä. Minä kuitenkin vanhenen, ei mahda mitään.

Olen etsinyt samasta kaupungista ihan elämänkumppania ja tavannutkin muutaman ehdokkaan. Seksi on heillä ensimmäisenä mielessä ja tutustuminen loppuu siihen, kun ei heti saa.

En viitsisi näillä kymmenillä ottaa enää riskiä sukupuolitaudeista, kun olen tänne asti päässyt ilman niitä. No, tilanne jatkuu, molemmat osapuolet jatkavat etsimistään, vaikka tässä olisi ehtinyt jo vuosia sekstailla oman vakikumppanin kanssa. Kysyntä ja tarjonta siis eivät kohtaa, vaikka pula ja puute on molemmilla osapuolilla. Minä ottaisin mielelläni oman miehen itselleni, mutta voi, voi kun se seksi ei pelkästään riitä.

Nykyisin käynkin harvakseltaan palstalla, olen jo turhautunut tilanteeseen. Otin kuvankin pois, kun viestirajoitukset toivat liikaa " miksi et voi vastata, oletko täällä vedättämässä miehiä"- tyyppisiä viestejä..

Vierailija
76/127 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitos päivän nauruista!

"Ota esimerkiksi Vesa Keskinen. Luulet varmaan että rahojensa takia vaan on onnistunut saamaan nuoren naisen. Eipä ole. En ole rikas ja kuitenkin seurustelen paremman näköisten muijien kanssa jatkuvasti."

Vesa saa naiset tuurilla.. mutta pöhöttynyt tuurijuoppo ei ole koskaan ollut minun haaveena. Suurin sukupuolielin on aivot niin tämä lauseesi oli ihan helmi - seurustelet siis paremman näköisten muijien kanssa jatkuvasti..

Paremman kuin Vesan näköisten? Jatkuvasti, ei siis vuosikausiin mitään pysyvää? Ei ihan haaveet kohtaa :D

Vierailija
77/127 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinsessa kirjoitti:

En lukenut ketjua pidemmälle, mutta lienet tässä ajassa jonkun jo itsellesi löytänyt.

Itse roikun suurin toivein tuolla palstalla, mutta eipä sieltä vakavasti otettavaa löydy. Miehet ratsastavat vuosia vanhoilla kuvilla, jotkut ovat jopa nuortuneet ajan saatossa vuosia, mitä pidän suurena ihmeenä. Minä kuitenkin vanhenen, ei mahda mitään.

Olen etsinyt samasta kaupungista ihan elämänkumppania ja tavannutkin muutaman ehdokkaan. Seksi on heillä ensimmäisenä mielessä ja tutustuminen loppuu siihen, kun ei heti saa.

En viitsisi näillä kymmenillä ottaa enää riskiä sukupuolitaudeista, kun olen tänne asti päässyt ilman niitä. No, tilanne jatkuu, molemmat osapuolet jatkavat etsimistään, vaikka tässä olisi ehtinyt jo vuosia sekstailla oman vakikumppanin kanssa. Kysyntä ja tarjonta siis eivät kohtaa, vaikka pula ja puute on molemmilla osapuolilla. Minä ottaisin mielelläni oman miehen itselleni, mutta voi, voi kun se seksi ei pelkästään riitä.

Nykyisin käynkin harvakseltaan palstalla, olen jo turhautunut tilanteeseen. Otin kuvankin pois, kun viestirajoitukset toivat liikaa " miksi et voi vastata, oletko täällä vedättämässä miehiä"- tyyppisiä viestejä..

Monelleko miehelle olet itse laittanut viestiä? 

Vierailija
78/127 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pohjmies kirjoitti:

Vastaisitko, jos saisit viestin?  Yleensä kukaan nainen ei vastaaa.

En ole ap, mutta minä ainakin vastaan niin paljon kuin pystyn. Ongelma on siinä, että siellä voi viestiä vain kolmen eri ihmisen kanssa päivässä jos ei ole sitä maksullista juttua. Silloin ei yksinkertaisesti ole mahdollista viestittää kaikille ja on pakko valita sen mukaan kuka vaikuttaa kiinnostavimmalta. Eli mitkään "moi mitä kuuluu" viestit ei harmi kyllä saa ainakaan minulta mitään vastausta. 

Vaikea kuvitella että joku nainen valitsisi sen vähemmän komean vain koska sillä oli hienompi aloitusviesti. Kokemuksen perusteella voin sanoa naiset ajattelee silleen et toi on varmaan joku luuseri tai hyypiö kun se panostaa noin paljon aloitusviestiin.

Vierailija
79/127 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoituksestasi päätellen olet tehnyt viisaan valinnan. Olette todennäköisesti henkisesti samaa ikää, jo sana 'muijat' viittaa vahvasti siihen suuntaan.

Vierailija
80/127 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotontahan siellä on yleensä, mutta itse löysin sieltä poikaystäväni, onnellisina ollaan 3:tta kuukautta yhdessä. Olen 40-vuotias,hoikka normityössä oleva ihan tavallinen nainen, aloitettiin ihan lenkkeilemällä treffailu ja pikkuhiljaa edettiin tähän pisteeseen. Tyyppikin on ihan tavallinen, kiltti ja komeakin pitkä mies, josta ei nyt ainakaan vielä ole mitöön outoa paljastunut:) Oli mun eka treffi tällä kierroksella - joskus aikaisemminkin siellä olin-jabehdotin tapaamista heti alkumetreillä kun joku flirtti tuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi