Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pientä asuntoa saada viihtyisäksi? Vinkkejä.

Vierailija
09.11.2025 |

Nyt on olosuhteiden pakosta asuttava 3-henkinen perhe kaksiossa. Olen aika esteetikko itse ja ahdistaa. Onko mitään keinoja saada tämä viihtyisäksi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki valkoiseksi! Siis ihan kaikki. Ei mattoja, vain valkoinen lattia. Valkoiset astiat ja valkoinen tv josta DVD:ltä takkatulen loimua. 

Vierailija
2/16 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsi tavaroista. Kun ajattelet että olet jo luopunut kaikesta, luovu vielä lisää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä saada kaikki sälä pois silmistä. Jos niitä ei saa kaappeihin oven taakse, niin ainakin kannellisiin laatikoihin tai koreihin. 

Vierailija
4/16 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🖼

Vierailija
5/16 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä varastotiloja hyväksi, esim. sinne kausivaatteet.

Lapset myös iloitsee siitä jos osa leluista on välillä poissa silmistä ja otetaan uudestaan käyttöön myöhemmin.

Vierailija
6/16 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös todella pieni asunto ja asutaan tässä lapsen kanssa. Olen karsinut kaikki turhat huonekalut, jotta lapsen leikeille on enemmän tilaa. Minulla on näkyvillä paljon lapsen askarteluja, tauluja ja esimerkiksi saatuja postikortteja. Verhojen väreillä olen huomannut olevan myös vaikutusta siihen kuinka täällä viihdyn. Jos tykkää kasveista niin pikkukasveja sinne tänne. Me luovuttiin myös lapsen sängystä, nukutaan perhepedissä. 

Vierailija
7/16 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeasta saa vinkkejä. Pieni asunto on kuutio eikä pelkkä lattianeliöt. Kaikki turhat romut pois. Siivoa ja järjestele joka päivä 15min niin koti on aina siisti ja viihtyisä. 

Vierailija
8/16 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee hoitoon!

Vierailija
9/16 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA 

Vierailija
10/16 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saada, jos sillä  on hyvä sijainti ja feng shui.

Vierailija
11/16 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko parveketta? Jos on niin hyödynnä sitä. Se on kevät/kesä/alkusyksynä ylimääräinen huone. Siellä voi olla myös kierrätyspiste. 

Vierailija
12/16 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikäyttöhuonekalut. 

Vierailija
13/16 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiseksi vaan, niin kuin joku taisi yllä sanoakin. Jossain kohtaa voi olla mustavalkoruutukuviota. 

Vierailija
14/16 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä asunnon värimaailma sellaiseksi, mistä pitää. Jos et tee remonttia, niin valitse ainakin verhot ja muut tekstiilit huolellisesti. Myös valon määrä ja sävy vaikuttavat viihtyisyyteen. 

Vierailija
15/16 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko parveketta? Jos on niin hyödynnä sitä. Se on kevät/kesä/alkusyksynä ylimääräinen huone. Siellä voi olla myös kierrätyspiste. 

Ei, ei ja ei, parveke on parveke eikä mikää varasto.

Vierailija
16/16 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsi tavaraa ja pidä värimaailma yhtenäisenä. Ei muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan