Suomi24 treffit - toivoton paikkako naiselle?
Onko kukaan törmännyt samaan, että suomikaksnelosen treffipalstalla miehille ei tunnu tavallinen ok suominainen kelpaavan, siellä on kuitenkin aivan valtavasti porukkaa, luulisi että joku etsisi parisuhdettakin ja tavallisennäköinen perusnätti, hyvin toimeentuleva ja työssäkäyvä, normaalipainoinen ja muutenkin ihan tavallinen (4-kymppinen) mimmi kävisi, mutta ei. Olen miettinyt sitä kun sanotaan että naiset saavat valtavasti viestejä ja treffipalstoilla on naisten markkinat, mutta eihän tämä pidä ollenkaan paikkaansa, ei siellä naiset viestejä saa ollenkaan.. Puhumattakaan treffeille kutsusta :-( Olisi mielenkiintoista kuulla mitä mieltä ja millaisia kokemuksia muilla on :-)
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Hei kiitos päivän nauruista!
"Ota esimerkiksi Vesa Keskinen. Luulet varmaan että rahojensa takia vaan on onnistunut saamaan nuoren naisen. Eipä ole. En ole rikas ja kuitenkin seurustelen paremman näköisten muijien kanssa jatkuvasti."
Vesa saa naiset tuurilla.. mutta pöhöttynyt tuurijuoppo ei ole koskaan ollut minun haaveena. Suurin sukupuolielin on aivot niin tämä lauseesi oli ihan helmi - seurustelet siis paremman näköisten muijien kanssa jatkuvasti..
Paremman kuin Vesan näköisten? Jatkuvasti, ei siis vuosikausiin mitään pysyvää? Ei ihan haaveet kohtaa :D
Eipähän sua ole liialla älyllä siunattu. Jos se "tuurijuoppo" saa muija joka on sua paremman näköinen niin minkälaisen muijan luulet että joku jätkä josta olisit kiinnostunut saisi?
Ja tää ehkä saattaa tulla yllärinä sulle, mutta monille miehille se vakaa parisuhde ei ole se elämän päämäärä. Varsinkin jos vaihtoehtona on panna monta hyvännäköistä muijaa.
Siis haloo, eihän se nyt niin toimi että itse vaan passiivisena odottelee yhteydenottoja! Ole itse aktiivinen. On ehkä jotain 50-lukua ettei nainen voisi tehdä aloitetta. Inhottaa ajatuskin että oma profiilini olisi siellä vaan seinäkukkasena odottelemassa että josko joku minut huomaisi täältä...
Vierailija kirjoitti:
Siis haloo, eihän se nyt niin toimi että itse vaan passiivisena odottelee yhteydenottoja! Ole itse aktiivinen. On ehkä jotain 50-lukua ettei nainen voisi tehdä aloitetta. Inhottaa ajatuskin että oma profiilini olisi siellä vaan seinäkukkasena odottelemassa että josko joku minut huomaisi täältä...
Naisten panostus treffisivuilla on pyöreät nolla. Samoin Tinderissä. Jos mies ei pistä viestiä 15min aikana matchi poistuu! Ei naiset 'alennu' tekemään aloitteita netissä koska tarjontaa on niin helvetisti per nainen. Miehethän pistävät viestiä lähes jokaiselle ihan vaan testiksi.
Itsekin sorruin tähän joskus 5v sitten juurikin treffi24:llä. Kyllähän se parit treffit poiki ja sain seksiä n joka toisella treffillä. Ihan turhaa tosin, netti vääristää liikaa. Vaikka paperilla olisi täydellinen match ei sitä kemiaa välttämättä ole yhtään kun tapaa. Liikaa mielikuvia. Parempi vain tavata kasvotusten jossain harrastuksessa, töissä tai opiskellessa.
Ehkä +nelikymppinen pyöreä neljän lapsen eronnut yh äiti ( joka lapsella eri isä) ei ihan välttämättä on monille miehille se vaihtoehto nro 1
Lisäksi:
Lyhyt Kouvolatukka
Tatuoinnit
Tupakointi
Mt-ongelmat
Eivät ainakaan lisää miesten mielenkiintoa, voinhan tietysti olla väärässäkin, mitä arvelet?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä +nelikymppinen pyöreä neljän lapsen eronnut yh äiti ( joka lapsella eri isä) ei ihan välttämättä on monille miehille se vaihtoehto nro 1
Lisäksi:
Lyhyt Kouvolatukka
Tatuoinnit
Tupakointi
Mt-ongelmatEivät ainakaan lisää miesten mielenkiintoa, voinhan tietysti olla väärässäkin, mitä arvelet?
Ei varmasti. Kertoiko aloittaja jossain olevansa kuvaamasi kaltainen?
Mutta se on totta, että s24-miehet lähestyvät samoja naisia. Tässäkin ketjussa joku kertoo saaneensa yhteydenoton sadoilta miehiltä kuukauden sisällä. Samalla joitain ei lähesty kukaan. Ja samana hengenvetoon miehet valittavat, kuinka naiset ovat kiinnostuneita niistä muutamista harvoista miehistä. Pata kattilaa soimaa...voinhan tietysti olla väärässäkin, mitä arvelet?
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi:
Lyhyt Kouvolatukka
Tatuoinnit
Tupakointi
Mt-ongelmatEivät ainakaan lisää miesten mielenkiintoa, voinhan tietysti olla väärässäkin, mitä arvelet?
Suurinosa on näitä sitten sun mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi:
Lyhyt Kouvolatukka
Tatuoinnit
Tupakointi
Mutta se on totta, että s24-miehet lähestyvät samoja naisia. Tässäkin ketjussa joku kertoo saaneensa yhteydenoton sadoilta miehiltä kuukauden sisällä. Samalla joitain ei lähesty kukaan. Ja samana hengenvetoon miehet valittavat, kuinka naiset ovat kiinnostuneita niistä muutamista harvoista miehistä. Pata kattilaa soimaa...voinhan tietysti olla väärässäkin, mitä arvelet?
Haluatko todella olla se viimeinen vaihtoehto? Ei miehillekkään kuka vaan nainen kelpaa. Tai siis kyllä varmaan kelpaa, mutta se on tyytymistä! Olin itsekin tuolla treffi24 joskus ja aika karua tarjontaa oli. Tinderissä paljon kauniimpia naisia. Treffi24 harvalla edes on kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kiitos päivän nauruista!
"Ota esimerkiksi Vesa Keskinen. Luulet varmaan että rahojensa takia vaan on onnistunut saamaan nuoren naisen. Eipä ole. En ole rikas ja kuitenkin seurustelen paremman näköisten muijien kanssa jatkuvasti."
Vesa saa naiset tuurilla.. mutta pöhöttynyt tuurijuoppo ei ole koskaan ollut minun haaveena. Suurin sukupuolielin on aivot niin tämä lauseesi oli ihan helmi - seurustelet siis paremman näköisten muijien kanssa jatkuvasti..
Paremman kuin Vesan näköisten? Jatkuvasti, ei siis vuosikausiin mitään pysyvää? Ei ihan haaveet kohtaa :D
Eipähän sua ole liialla älyllä siunattu. Jos se "tuurijuoppo" saa muija joka on sua paremman näköinen niin minkälaisen muijan luulet että joku jätkä josta olisit kiinnostunut saisi?
Ja tää ehkä saattaa tulla yllärinä sulle, mutta monille miehille se vakaa parisuhde ei ole se elämän päämäärä. Varsinkin jos vaihtoehtona on panna monta hyvännäköistä muijaa.
Ei yhtään avautunut, tää sun sinänsä arvokas mielipide, eka kappaleen osalta..
Mutta mähän sanoin jo ettei meidän haaveet kohtaa. Sun elämän päämäärä on panna monta hyvännäköistä muijaa. Toivottavasti saat mitä elämältäsi haluat, kaverit antaa respaa et kyllä se Ozmo sai phusia. Ja respat antaa Ozmolle. Cool! Har Har Har Har. Beavis ja Butthead.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on betamiehiä. Älä tuhlaa aikaasi. Menisin sinuna vaikka tinderiinkin ennemmin.
No siellä vasta beta-miehiä onkin. Jotain oman elämänsä pelimiehiä :D Toki muutama oikeakin pelimies.
Newsflash: nk. alfat eivät käytä deittipalveluita. Ei tarvitse.
Beta-miehet jotka luulee olevansa jotenkin laadukkaampia ja johtohahmoja on kamalia, yli 50 tindertreffit ovat tämän todistaneet. Näissä ”perus-betoissa” ei ole mitään vikaa, kun eivät luule itsestään liikoja. Eivät vaan kelpaa naisille, kun ovat joko liian lyhyitä tai ei ole tarpeeksi mediaseksikäs ammatti jne.
Vierailija kirjoitti:
OK kirjoitti:
Onko kukaan törmännyt samaan, että suomikaksnelosen treffipalstalla miehille ei tunnu tavallinen ok suominainen kelpaavan, siellä on kuitenkin aivan valtavasti porukkaa, luulisi että joku etsisi parisuhdettakin ja tavallisennäköinen perusnätti, hyvin toimeentuleva ja työssäkäyvä, normaalipainoinen ja muutenkin ihan tavallinen (4-kymppinen) mimmi kävisi, mutta ei. Olen miettinyt sitä kun sanotaan että naiset saavat valtavasti viestejä ja treffipalstoilla on naisten markkinat, mutta eihän tämä pidä ollenkaan paikkaansa, ei siellä naiset viestejä saa ollenkaan.. Puhumattakaan treffeille kutsusta :-( Olisi mielenkiintoista kuulla mitä mieltä ja millaisia kokemuksia muilla on :-)
Oot noin 10v liian vanha kategoriaan, joka saa miehiltä paljon huomiota. Netissä nelikymppisten naisten perään taitavat kuolata lähinnä 55+ miehet. Nelikymppise kuolaa kolmekymppisiä (jotkut nuorempiakin) ja sitä nuoremmat miehet alle kolmekymppisiä keskimäärin. Olemalla poikkeuksellisen kaunis ja nuorekas voi jonkun 5v saada anteeksi.
Vanhemmille naisille ja tavallisille miehille live voi olla parempi kun ei ole niin paljoa huomion varastavia paikalla... jos ei ole sosiaalisesti kankea.
M29
- Eikö Ap sulle sitten kelpaa ne 55+ miehet? Vai eikä nekään kirjoita sulle?
Olen itse 45 v. ja kyllä mulle vaan kelpaisi tuon ikäiset miehet, vaikka olenkin nuorekas ja vaikka mitä (voisin jatkaa tähän, ettei kukaan usko mua yli 35-vuotiaaksi, mutta ette te sitä uskoisi kuitenkaan, niin en jatka ;).
Ei niissä vanhemmissa, usein toisella tai kolmannella kierroksella olevissa miehissä ole mitään vikaa. Jotkut omaavat jo vähän elämänviisauttakin, toisia taas lapsettaa sitäkin enemmän, ihan niin kuin näitä on joka lähtöön kaikissa muissakin ikäluokissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus löytyi kirjoitti:
Mutta sen havaitsin että parhaat aarteet (100% mielipiteeni) ovat kuvattomien joukossa. Tutkitaa naiset niitä. He ovat saitilla niinkuin vaivihkaa, ei epätoivoisena metsästäen.
Juurikin päinvastoin. Pitää olla pokkaa esiintyä omalla tuoreella kuvallaan, olipa minkä näköinen tahansa. Rehellisyys maan perii. En ole myöskään epätoivoeroja havainnut kuvallisten ja kuvattomien välillä. Jokainen on varmasti oma yksilönsä. Saat toki pitää mielipiteesi, en sitä sano.
Siellä on paljonkin sellaisia, jotka eivät ammattinsa takia halua/voi kuvaansa laittaa. Esim. poliisit. Omakohtaista kokemusta.
Mikseivät poliisit voisi siviilielämässään laittaa kuvaansa netin deittipalstalle??
Kulkevathan ne poliisit siviilissä kadullakin ilman naamaria päässään ja naisten kanssa yhdessä.
Eihän se ole poliisille kiellettyä etsiä seuraa netistä tai tapailla naisia.
Mitä minä en siis tajua tässä? Kertokaa pliis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi:
Lyhyt Kouvolatukka
Tatuoinnit
Tupakointi
Suattaapi se niin nii olla ja voi olla olematta.
Ap-on varmasti umpirehellinen ja melkein liian hyvää ollakseen totta, ja siksi miehet eivät usko sitä todeksi.
Usein aika monet niin miehet kuin naisetkin antavat itsestään vaan liian hyvän käsityksen, sellaisen joka ei oikeasti lähes yhtään vastaa todellisuutta.
Ajatuksella toivotaan, toivotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sen havaitsin että parhaat aarteet (100% mielipiteeni) ovat kuvattomien joukossa. Tutkitaa naiset niitä. He ovat saitilla niinkuin vaivihkaa, ei epätoivoisena metsästäen.
Juurikin päinvastoin. Pitää olla pokkaa esiintyä omalla tuoreella kuvallaan, olipa minkä näköinen tahansa. Rehellisyys maan perii. En ole myöskään epätoivoeroja havainnut kuvallisten ja kuvattomien välillä. Jokainen on varmasti oma yksilönsä. Saat toki pitää mielipiteesi, en sitä sano.
Siellä on paljonkin sellaisia, jotka eivät ammattinsa takia halua/voi kuvaansa laittaa. Esim. poliisit. Omakohtaista kokemusta.
Mikseivät poliisit voisi siviilielämässään laittaa kuvaansa netin deittipalstalle??
Kulkevathan ne poliisit siviilissä kadullakin ilman naamaria päässään ja naisten kanssa yhdessä.
Monet poliisit hakevat turvakieltoakin eli suojelevat omaa (ja perheensä) turvallisuuttaan kieltämällä yhteystietojensa luovuttamisen. Olisi aika hullua, jos esim. siinä tapauksessa tieten tahtoen menisi omalla naamallaan deittipalstalle, josta kuka tahansa voisi yrittää saada heihin yhteyden. Poliisien asiakaskunta voi olla aika arvaamatonta ;)
Useista vastauksista käy ilmi syy miksei miestä löydy.
"Minä ainakin sain sen pitkän, komean, menestyneen, koulutetun ja urheilullisen miehen"
No, valtavalle enemmistölle naisista niitä top 5% yksilöitä ei riitä. Kaikille ei myöskään riitä paremman luokan tavismiehiä. Osalle jää mies jolta löytyy niitä heikkouksia jotka varmasti kävisivät jollekin naiselle jossain, mutta ei juuri sinulle. Mutta eivät muutkaan naiset halua sitä lyhyttä ja hintelää, matalan statuksen ei-miehekkäässä työssä olevaa, kokemattomaksi jäänyttä, seksuaalisesti alistuvaa, tms.
Etenkin jos ikää on 40+. Perusnätti nelikymppinen ja perusnätti parikymppinen ovat aivan eri asia. Tilanne on muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet poliisit hakevat turvakieltoakin eli suojelevat omaa (ja perheensä) turvallisuuttaan kieltämällä yhteystietojensa luovuttamisen. Olisi aika hullua, jos esim. siinä tapauksessa tieten tahtoen menisi omalla naamallaan deittipalstalle, josta kuka tahansa voisi yrittää saada heihin yhteyden. Poliisien asiakaskunta voi olla aika arvaamatonta ;)
Ymmärrän mitä yrität tällä hakea, mutta eihän kukaan sieltä netin kautta saa sen kuvansa sinne laittaneen poliisin yhteystietoja mitenkään, saati sitten kotiosoitetta. Joten sikäli en edelleenkään ymmärrä.
Eivät ne poliisit kuitenkaan varmasti niin hölmöjä ole (vaikka tiedän, eivät ole mitään järjen jättiläisiä), että ovat heti osoitettaan jakelemassa kaikille, jotka heille netissä kirjoittelevat?
Ja puhelinnumerossa on aina parasta olla osoitesuojaus aina, eli vaikka sen antaisi, niin kukaan ei saa tietää, että missä asut. Itsellänikin on näin.
Eli en edelleenkään tosiaan ymmärrä, että miksi poliisi ei voi kuvaansa laittaa nettiin.
Joutuuhan se samainen poliisi tosiaan käymään ihan vaikka supermarketissakin ostoksilla jne. josta joku voi lähteä häntä seuraamaan ja selvittää kotiosoitteen.
Vierailija kirjoitti:
rinsessa kirjoitti:
En lukenut ketjua pidemmälle, mutta lienet tässä ajassa jonkun jo itsellesi löytänyt.
Itse roikun suurin toivein tuolla palstalla, mutta eipä sieltä vakavasti otettavaa löydy. Miehet ratsastavat vuosia vanhoilla kuvilla, jotkut ovat jopa nuortuneet ajan saatossa vuosia, mitä pidän suurena ihmeenä. Minä kuitenkin vanhenen, ei mahda mitään.
Olen etsinyt samasta kaupungista ihan elämänkumppania ja tavannutkin muutaman ehdokkaan. Seksi on heillä ensimmäisenä mielessä ja tutustuminen loppuu siihen, kun ei heti saa.
En viitsisi näillä kymmenillä ottaa enää riskiä sukupuolitaudeista, kun olen tänne asti päässyt ilman niitä. No, tilanne jatkuu, molemmat osapuolet jatkavat etsimistään, vaikka tässä olisi ehtinyt jo vuosia sekstailla oman vakikumppanin kanssa. Kysyntä ja tarjonta siis eivät kohtaa, vaikka pula ja puute on molemmilla osapuolilla. Minä ottaisin mielelläni oman miehen itselleni, mutta voi, voi kun se seksi ei pelkästään riitä.
Nykyisin käynkin harvakseltaan palstalla, olen jo turhautunut tilanteeseen. Otin kuvankin pois, kun viestirajoitukset toivat liikaa " miksi et voi vastata, oletko täällä vedättämässä miehiä"- tyyppisiä viestejä..
Monelleko miehelle olet itse laittanut viestiä?
Vain paksun lompakon omaaville akateemisille😍 Muita en edes vilkaise.
Ja minä, joka kyselen näiden poliisien kuvattomuuden perään, olen muuten itse juristi. Hoidan mm. rikosasioita ja silti olen naisena deittipalstoilla ihan kuvallisen profiilin kera.
Uskoisin erottavani ihan jo kirjoitustyylistä, jos joku ikävämmästä asiakaskunnastani tai vastapuolten asiakaskunnasta olisi minuun yhteydessä netissä naamani siellä nahtyään ;)
Ja toisekseen: en todellakaan anna kenellekään osoitettani, en yleensä edes puhelinnumeroa. Sen deittipalvelusovelluksen kautta voi oikein hyvin sopia treffien paikan & ajan. Kasvotusten sitten vasta selviää, onko tyyppi sen verran luotettava, että enemmänkin voi paljastaa.
Eli en nyt vaan ymmärrä tätä kuvattomuutta ainakaan nimenomana poliisien kohdalla minään muuna, kuin jonain ihmeen turhan tärkeilynä.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä, joka kyselen näiden poliisien kuvattomuuden perään, olen muuten itse juristi. Hoidan mm. rikosasioita ja silti olen naisena deittipalstoilla ihan kuvallisen profiilin kera.
Uskoisin erottavani ihan jo kirjoitustyylistä, jos joku ikävämmästä asiakaskunnastani tai vastapuolten asiakaskunnasta olisi minuun yhteydessä netissä naamani siellä nahtyään ;)
Ja toisekseen: en todellakaan anna kenellekään osoitettani, en yleensä edes puhelinnumeroa. Sen deittipalvelusovelluksen kautta voi oikein hyvin sopia treffien paikan & ajan. Kasvotusten sitten vasta selviää, onko tyyppi sen verran luotettava, että enemmänkin voi paljastaa.
Eli en nyt vaan ymmärrä tätä kuvattomuutta ainakaan nimenomana poliisien kohdalla minään muuna, kuin jonain ihmeen turhan tärkeilynä.
En ole poliisi, mutta useampaan kuvattomaan poliisiin olen tuolla tutustunut. En ole kuvattomuuden syytä heiltä kysynyt. Ehkä kyse on luonne-eroista. Itse olen opettaja ja myöskin omalla kuvallani nettideiteillä. Mutta moni opettaja on sitä mieltä, että ei ikinä. En nyt silti heitä tärkeilystä syyttäisi, vaan vain erilaisina kuin minä. Ei mua haittaisi, jos joku opiskelijani sattuisi mut tuolta bongaamaan. Jotain toista haittaisi, kovastikin. Ihmiset on erilaisia.
Löysin elämänimiehen sieltä 10 vuotta sitten.
😆
Tuo kyllä pitää paikkansa
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-