Suomi24 treffit - toivoton paikkako naiselle?
Onko kukaan törmännyt samaan, että suomikaksnelosen treffipalstalla miehille ei tunnu tavallinen ok suominainen kelpaavan, siellä on kuitenkin aivan valtavasti porukkaa, luulisi että joku etsisi parisuhdettakin ja tavallisennäköinen perusnätti, hyvin toimeentuleva ja työssäkäyvä, normaalipainoinen ja muutenkin ihan tavallinen (4-kymppinen) mimmi kävisi, mutta ei. Olen miettinyt sitä kun sanotaan että naiset saavat valtavasti viestejä ja treffipalstoilla on naisten markkinat, mutta eihän tämä pidä ollenkaan paikkaansa, ei siellä naiset viestejä saa ollenkaan.. Puhumattakaan treffeille kutsusta :-( Olisi mielenkiintoista kuulla mitä mieltä ja millaisia kokemuksia muilla on :-)
Kommentit (127)
Ainoa oikea tapa hakea kunnon mies on mennä "ravintolaan" ja juoda itsensä tajuttomaksi. Sitten aamulla unelmamies herääkin, ja alatte seurustella. Tottakai se juo ja hakkaa aj on sillä perhekin, mutta eipähän ole mikään netistä valittu.
Tuo ei pidä paikkaansa. Olen tavallinen suomalainen mies ja joka kerta on tullut tyrmäsi. En omista kaljamahaa, urheilun ym. Ei ihme jos me miehet haetaan muualta naiset. On mahdollisuus saada nuorempikin nainen. Suomalaiset naiset pelaa iän kanssa liian paljon ja vaativat mieheltä aivan mahdottomia.
Te naiset ette ole ajan tasalla. Olen iloinen ja sosiaalinen luonteeltani. Tämäkään ei riitä ja naamakin on sellainen, että sitä kärsii muulloinkin kastsoa, kuin pimeällä tai säkki päässä.
OK kirjoitti:
Profiilissa kävijöitä toista tuhatta lyhyen ajan sisällä, mutta siinäpä se. Pelkkää stalkkaustako..? :(
Täytyy myöntää etten ole itse kirjoitellut, tässä kohtaa olen tylsän vanhanaikainen, ehkä siitä pitäisi päästä yli?
Eli odottelet vaan että joku tulee sinulle puhumaan.
Odotatko kotonasikin että joku tulisi sinua hakemaan?
Ap, suosittelen Tinderiä! Tosi hyvät kokemukset sieltä noihin palstoihin verrattuna. Ainakin jos asut pk-seudulla.
N40
OK kirjoitti:
Onko kukaan törmännyt samaan, että suomikaksnelosen treffipalstalla miehille ei tunnu tavallinen ok suominainen kelpaavan, siellä on kuitenkin aivan valtavasti porukkaa, luulisi että joku etsisi parisuhdettakin ja tavallisennäköinen perusnätti, hyvin toimeentuleva ja työssäkäyvä, normaalipainoinen ja muutenkin ihan tavallinen (4-kymppinen) mimmi kävisi, mutta ei. Olen miettinyt sitä kun sanotaan että naiset saavat valtavasti viestejä ja treffipalstoilla on naisten markkinat, mutta eihän tämä pidä ollenkaan paikkaansa, ei siellä naiset viestejä saa ollenkaan.. Puhumattakaan treffeille kutsusta :-( Olisi mielenkiintoista kuulla mitä mieltä ja millaisia kokemuksia muilla on :-)
Oot noin 10v liian vanha kategoriaan, joka saa miehiltä paljon huomiota. Netissä nelikymppisten naisten perään taitavat kuolata lähinnä 55+ miehet. Nelikymppise kuolaa kolmekymppisiä (jotkut nuorempiakin) ja sitä nuoremmat miehet alle kolmekymppisiä keskimäärin. Olemalla poikkeuksellisen kaunis ja nuorekas voi jonkun 5v saada anteeksi.
Vanhemmille naisille ja tavallisille miehille live voi olla parempi kun ei ole niin paljoa huomion varastavia paikalla... jos ei ole sosiaalisesti kankea.
M29
Samaa mieltä, ei sieltä minullekaan ole mitään löytynyt.
Siellä on ainakin yksi oikein mukava it-miljonääri, joka etsii sinunlaistasi naista. Aika harvakseltaan kyllä kirjoittaa. Hänellä ei ole profiilikuvaa.
Täällä on paljon negatiivisia ja katkeroituneita kommentteja suomi 24:sta, varmaan monistakin syistä. Mutta mulle se oli elämän mullistava paikka. Löysin elämäni miehen 3 v. sitten sieltä! Heti ensimmäisestä kirjeestä huomasi että tässä on nyt jotain erilaista. Ja kyllä monta kiveä olin siellä kääntänyt ja varmaan satoja viestejä kirjoittanut. Profiili oli 4 vuotta ennenkuin hän tuli vastaan. Oli outoja tyyppejä, koko tämän kansan kirjo on siellä. Mutta sen havaitsin että parhaat aarteet (100% mielipiteeni) ovat kuvattomien joukossa. Tutkitaa naiset niitä. He ovat saitilla niinkuin vaivihkaa, ei epätoivoisena metsästäen. Mutta täytyy siis sanoa että ilman 24:sta en ikinä olisi miestäni löytänyt, hyvinkoulutettu, fiksu, komea, urheilullinen ja mulle oikea ihminen. Heitäkin siellä saitilla on, älkää luopuko toivosta.
OK kirjoitti:
Profiilissa kävijöitä toista tuhatta lyhyen ajan sisällä, mutta siinäpä se. Pelkkää stalkkaustako..? :(
Täytyy myöntää etten ole itse kirjoitellut, tässä kohtaa olen tylsän vanhanaikainen, ehkä siitä pitäisi päästä yli?
Minäkään en ole jaksanut kirjoitella työhakemuksia. On tämä työnhaku toivotonta, kun kukaan työnantaja ei tarjoa minulle töitä
Mulla on vielä aika lyhyt kokemus tinderistä, mutta sielläkin vaikka mätsejä tulee nätille, alle kolmekymppiselle naiselle paljon niin harva lähtee viestittelemään, vaikka profiilin perusteella etsitään tosissaan seuraa..
Kyllä tää oikea elämä on paras paikka tavata ihmisiä 😄
Nelikymppisen naisen on hankala löytää ikäistään seuraa, koska saman ikäluokan miehillä on lapset vielä kymmenen vuoden kieppeillä ja tätähän nainen ei halua.
Itse löysin ihanan miehen kaikin puolin, molemmat ollaan tämmösiä taviksia ihan ok-hyvännäköisiä tyyppejä. Naisena sain paljon myös täyttä roskaa viesteihin, jopa suoria kyselyitä maksulliseen seksiin, mutta ne oli heppo estää ja ignoorata. Fiksut miehet eivät kyllä ottaneet itse yhteyttä (mulla ei ollut kuvaa), vaan minä otin niihin ja annoin mm. kuvani vasta, kun tyyppi vaikutti luotettavalta ja tällä tavoin sitten löysinkin oman mieheni. <3
Kaikki deittipalstat ovat naiselle kuin karkkikauppoja. Kiinnostunutta tarjontaa on niin paljon että silmissä sumenee ja tulee maisteltua sieltä täältä ja monta yhtäaikaa.
Mun kaveri sanoi että Suomi24, mene sinne, löytyy seuraa, ja oikeassa oli, sieltä se rakas löytyi😊
Rakkaus löytyi kirjoitti:
Mutta sen havaitsin että parhaat aarteet (100% mielipiteeni) ovat kuvattomien joukossa. Tutkitaa naiset niitä. He ovat saitilla niinkuin vaivihkaa, ei epätoivoisena metsästäen.
Juurikin päinvastoin. Pitää olla pokkaa esiintyä omalla tuoreella kuvallaan, olipa minkä näköinen tahansa. Rehellisyys maan perii. En ole myöskään epätoivoeroja havainnut kuvallisten ja kuvattomien välillä. Jokainen on varmasti oma yksilönsä. Saat toki pitää mielipiteesi, en sitä sano.
Mä sain siellä kyllä paljon viestejä ja miehenkin löysin. Tai mies löysi minut, kuinka vaan. Sain ensimmäisen kuukauden aikana viestin yli 600 eri mieheltä. Toki suurin osa viesteistä oli aika turhia, mutta kyllä siellä oli todella paljon kivoja, fiksuja, normaaleja miehiä, joiden kanssa juttelin pitkäänkin. Rakkaus löytyi kuvattomasta ja melko tyhjästä profiilista, josta sain pysäyttävän viestin, jota en voinut ohittaa.
Tästä on kyllä aikaa jo parisen vuotta, ehkä tilanne on muuttunut. Ja itse olen ehkä poikkeuksellisenkin näyttävä ikäisekseni (olin vähän alta 40 silloin). Sain viestejä tosin ikähaarukalla 18-72.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus löytyi kirjoitti:
Mutta sen havaitsin että parhaat aarteet (100% mielipiteeni) ovat kuvattomien joukossa. Tutkitaa naiset niitä. He ovat saitilla niinkuin vaivihkaa, ei epätoivoisena metsästäen.
Juurikin päinvastoin. Pitää olla pokkaa esiintyä omalla tuoreella kuvallaan, olipa minkä näköinen tahansa. Rehellisyys maan perii. En ole myöskään epätoivoeroja havainnut kuvallisten ja kuvattomien välillä. Jokainen on varmasti oma yksilönsä. Saat toki pitää mielipiteesi, en sitä sano.
Siellä on paljonkin sellaisia, jotka eivät ammattinsa takia halua/voi kuvaansa laittaa. Esim. poliisit. Omakohtaista kokemusta.
Oma kokemukseni paikasta on se, että ihan täyspäisiäkin miehiä tuolla vaikuttaisi olevan- mutta kaikki vastuu kommunikaatiosta on NAISELLA. Todella turhauttavaa, varsinkin kun näkee että äijät ovat online, mutta eivät vaan jatka juttua vaikka olisi joskus heidänkin vuoronsa sanoa ensin "moi"!
En tiedä, mitä hakevat sieltä, kun oikea seura ei kuitenkaan kelpaa?