Jos voisit kysyä kumppaniltasi mitä vain..
Ja hänen olisi pakko vastata rehellisesti, mitä kysyisit? Voi olla montakin kysymystä, kiinnostaa tietää etenkin pitkässä parisuhteessa olevien vastauksia :)
Kommentit (10)
Mä olen kai kaikki mahdolliset kysynyt, ei mitää maatajärisyttävää kysyttävää. Yhdessä 23v 5kk 23pv.
Ei tule mieleen... Oikeastaan voin kysyä mitä vain ja hän vastaa rehellisesti. Ihan kaikkea en halua edes tietää. Esimerkiksi sitä, onko joskus ollut rakastunut toiseen tai ollut sivuraiteilla. Se mitä en tiedä, ei satuta.
Kysyisin ehkä, että mihin mussa todella ihastui. Tai että mikä on se hänen "kantava voima" silloin, kun on kiirettä tai hankalampaa kotona. Koko aikaa kun ei voi mennä siellä aallon harjallakaan.. :) mutta veikkaan kyllä, että mitään järisyttäviä vastauksia en noihin saisi, tai sellaisia mistä ei ole jo aiemmin ollut puhetta.
Ollaan oltu karkkilakossa kulunut kuukausi js kysyisin montako kertas on salaa ratkennut
Hö, ktllä mä voin kysyä kaiken mitä haluan tietää. Ihan kaikkia asioita en edes halua tietää. Yhdessä 15v.
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin, miksi hän on minun kanssani.
Miksi et voi kysyä tätä?
Jaa mä en montaa keksi mitä en voi kysyä, juuri tänään kyselin hänen entisistä suhteista lisää. Me ollaan avoimia, mutta jos kysyisin kuinka usein hän masturboi ni varmaan ei tykkäisi, koska stressi on vaikeuttanut meidän yhteistä kivaa valitettavasti. Toki työstetään asiaa onneksi.
Typerä kysymys! Miksi olisin sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa en voisi jakaa kaikkea? Tai siis vaikka kysyä.
Kysyisin, miksi hän on minun kanssani.