Jaajo näyttää ihan naiselta
Jaajo näyttää ihan naiselta tuossa Haluatko Miljonääriksi ohjeman mainoksessa !
Onko sen testosteronitasot alkaneet jo laskea vai mistä on kysymys? Manboobsitkin vissiin löytyy?
Kommentit (34)
Tarja on niin Jaajon kaksoisveli.
Just ton takia en lähde sketsialalle. Jaajo on niin hyvä.
Minua henk koht otti päähän tää paska alotus.
Oon ite melkein saman ikäinen ja alkaa ikä jo kiusata.
Keskaria menee aina silloin tällöin vähän liikaa ja yritän käydä lenkillä. Tissin poikaa on jo näkyvissä. Ottaa huomioon että käyn salipänditreeneissä ja vaimon kanssakin tehdään joka ilta lenkkiä. Yrittäkää itte samassa iässä. Ette ole kuullut siitä mitä elimistölle käy kun ikää tulee?
Jaajolla on sentään tukkaa, meikältä on tukka harvenemassa ja ne tissit on ihan uus juttu. Kohta pitää hommata rintsikat varmaan...
Aatelkaa omalle kohalle.
Vierailija kirjoitti:
Olen Jaajon kanssa samaa ikää.
Hyvin on säilynyt mies, kun vertaa esimerkiksi minuun. Kolmekymppisenä on kovaa. Meno vaan kiihtyy.
Ei vielä näy elämä Jaajon kasvoilla. Hauskoja juttuja siinä ohjelmassa. Tykkään paljon.
"Hyvin säilynyt"?! No huh huh, ei millään pahalla sinua kohtaan, mutta ko. henkilö on kyllä niin elähtäneen näköinen, että oksat pois :(
Vierailija kirjoitti:
Keskaria menee aina silloin tällöin vähän liikaa ja yritän käydä lenkillä. Tissin poikaa on jo näkyvissä. Ottaa huomioon että käyn salipänditreeneissä ja vaimon kanssakin tehdään joka ilta lenkkiä. Yrittäkää itte samassa iässä. Ette ole kuullut siitä mitä elimistölle käy kun ikää tulee?
Jaajolla on sentään tukkaa, meikältä on tukka harvenemassa ja ne tissit on ihan uus juttu. Kohta pitää hommata rintsikat varmaan...
Aatelkaa omalle kohalle.
Salille. Leikkaa ihan siiliksi tai kalju. Ei oikein ole muuta tehtävää. Jätä kalja pois ja juo kirkkaita tai siirry kannabikseen. Mulla oli sama kolmekymppisenä kun aineenvaihdunta hidastui.
Mies 44
Jaajo on vähän sellainen... Taikinanaama.
Miksi kaveri herättää näin paljon tunteita?
Ihan nobody loppujen lopuksi.
Eniten minua häiritsi kuinka kiilloton ja likaisen näköinen tukka oli. Jos miehellä on pitkä tukka, siitä pitää ehdottomasti muistaa huolehtia!
Jaajolla on korkeat poskipäät, mikä tekee kasvojen muodosta pyöreän tai feminiinisen mallisen. Plus puoli siinä on, että kasvot ei edes ikääntyessä valahda.
Tukka oli vähän erikoinen, ja mietin, mitä Jaajo näyttäisi lyhyessä tukassa. Varmaan siihenkin tottuisi.
Pidin ennen Jaajoa ällötyksenä, kunnes työssäni olin tekemisissä ko. henkilön kanssa. Jaajo olikin äärettömän fiksu, kohtelias ja korrekti. Iso plussa siitä, on ammattilainen. Ts. "törkypuheet" ei ole joka tilanteessa käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Jaajon kanssa samaa ikää.
Hyvin on säilynyt mies, kun vertaa esimerkiksi minuun. Kolmekymppisenä on kovaa. Meno vaan kiihtyy.
Ei vielä näy elämä Jaajon kasvoilla. Hauskoja juttuja siinä ohjelmassa. Tykkään paljon.
"Hyvin säilynyt"?! No huh huh, ei millään pahalla sinua kohtaan, mutta ko. henkilö on kyllä niin elähtäneen näköinen, että oksat pois :(
Taas yksi parikymppinen jolla ei ole hajua ikääntymisestä. Kolmekymppiset miehet on nyt melko vanhaa kalustoa ja se näkyy. Niin pitääkin näkyä.
Vierailija kirjoitti:
Aatelkaa omalle kohalle.
Nauroin tälle aivan helvetisti. :D
N26
Musta se näyttää ihan sille nukelle niistä Saw-leffoista.
Nätimpi kuin Halosen Tarja.