Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaajo näyttää ihan naiselta

Vierailija
23.01.2016 |

Jaajo näyttää ihan naiselta tuossa Haluatko Miljonääriksi ohjeman mainoksessa !

Onko sen testosteronitasot alkaneet jo laskea vai mistä on kysymys? Manboobsitkin vissiin löytyy?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätimpi kuin Halosen Tarja.

Vierailija
22/34 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja on niin Jaajon kaksoisveli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te julumia.

Vierailija
24/34 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ton takia en lähde sketsialalle. Jaajo on niin hyvä.

Vierailija
25/34 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua henk koht otti päähän tää paska alotus.

Oon ite melkein saman ikäinen ja alkaa ikä jo kiusata.

Keskaria menee aina silloin tällöin vähän liikaa ja yritän käydä lenkillä. Tissin poikaa on jo näkyvissä. Ottaa huomioon että käyn salipänditreeneissä ja vaimon kanssakin tehdään joka ilta lenkkiä. Yrittäkää itte samassa iässä. Ette ole kuullut siitä mitä elimistölle käy kun ikää tulee?

Jaajolla on sentään tukkaa, meikältä on tukka harvenemassa ja ne tissit on ihan uus juttu. Kohta pitää hommata rintsikat varmaan...

Aatelkaa omalle kohalle.

Vierailija
26/34 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Jaajon kanssa samaa ikää.

Hyvin on säilynyt mies, kun vertaa esimerkiksi minuun. Kolmekymppisenä on kovaa. Meno vaan kiihtyy.

Ei vielä näy elämä Jaajon kasvoilla. Hauskoja juttuja siinä ohjelmassa. Tykkään paljon.

"Hyvin säilynyt"?! No huh huh, ei millään pahalla sinua kohtaan, mutta ko. henkilö on kyllä niin elähtäneen näköinen, että oksat pois :(

Vierailija
27/34 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskaria menee aina silloin tällöin vähän liikaa ja yritän käydä lenkillä. Tissin poikaa on jo näkyvissä. Ottaa huomioon että käyn salipänditreeneissä ja vaimon kanssakin tehdään joka ilta lenkkiä. Yrittäkää itte samassa iässä. Ette ole kuullut siitä mitä elimistölle käy kun ikää tulee?

Jaajolla on sentään tukkaa, meikältä on tukka harvenemassa ja ne tissit on ihan uus juttu. Kohta pitää hommata rintsikat varmaan...

Aatelkaa omalle kohalle.

Salille. Leikkaa ihan siiliksi tai kalju. Ei oikein ole muuta tehtävää. Jätä kalja pois ja juo kirkkaita tai siirry kannabikseen. Mulla oli sama kolmekymppisenä kun aineenvaihdunta hidastui.

Mies 44

28/34 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajo on vähän sellainen... Taikinanaama.

Vierailija
29/34 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaveri herättää näin paljon tunteita?

Ihan nobody loppujen lopuksi.

Vierailija
30/34 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten minua häiritsi kuinka kiilloton ja likaisen näköinen tukka oli. Jos miehellä on pitkä tukka, siitä pitää ehdottomasti muistaa huolehtia!

Vierailija
31/34 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajolla on korkeat poskipäät, mikä tekee kasvojen muodosta pyöreän tai feminiinisen mallisen. Plus puoli siinä on, että kasvot ei edes ikääntyessä valahda.

Tukka oli vähän erikoinen, ja mietin, mitä Jaajo näyttäisi lyhyessä tukassa. Varmaan siihenkin tottuisi.

Pidin ennen Jaajoa ällötyksenä, kunnes työssäni olin tekemisissä ko. henkilön kanssa. Jaajo olikin äärettömän fiksu, kohtelias ja korrekti. Iso plussa siitä, on ammattilainen. Ts. "törkypuheet" ei ole joka tilanteessa käytössä.

Vierailija
32/34 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Jaajon kanssa samaa ikää.

Hyvin on säilynyt mies, kun vertaa esimerkiksi minuun. Kolmekymppisenä on kovaa. Meno vaan kiihtyy.

Ei vielä näy elämä Jaajon kasvoilla. Hauskoja juttuja siinä ohjelmassa. Tykkään paljon.

"Hyvin säilynyt"?! No huh huh, ei millään pahalla sinua kohtaan, mutta ko. henkilö on kyllä niin elähtäneen näköinen, että oksat pois :(

Taas yksi parikymppinen jolla ei ole hajua ikääntymisestä. Kolmekymppiset miehet on nyt melko vanhaa kalustoa ja se näkyy. Niin pitääkin näkyä.

Vierailija
33/34 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aatelkaa omalle kohalle.

Nauroin tälle aivan helvetisti. :D

N26

Vierailija
34/34 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se näyttää ihan sille nukelle niistä Saw-leffoista.