Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monet naiset luukevat feikin olevan kaunista?

Vierailija
23.01.2016 |

Fyllinkiä huulissa
Implantit rinnoissa, jopa takapuolessa
Hiuspidennykset
Tekokynnet
Silmän väriä muuttavat piilolinssit
Tekoripset
Keinotekoinen rusketus

Mitä jää oikeasta henkilöstä jäljelle kaiken tämän huijauksen jälkeen?
Kun kaksikymppisenä aloittaa tämän itsensä muuntelun, täytyy vain arvailla mitä voimainponnistuksia vaatii ylläpitää saavutettua kroppamanipulaatiota kun kolmas saatikka viides tai kuudes vuosikymmen pukkaa päälle.

Haluaisin kuulla kattavan gallupin mitä vastapuoli (jota varten tämä feikkioperaatio on tehty) ajattelee.
Toivooko mies/nainen kumppaniltaan luonnollisuutta ja luonne on se mikä ratkaisee, vai halutaanko partnerilta vain kloonattua salonkikelpoisuuta?

Itsensämuokkaajien kannattaisi ensin käydä psykiatrilla oppimassa jotain itsestään ja itsensä hyväksymisestä ja vasta sitten teettää kirurgisia operaatioita.

Eri kampaukset ja kosmetiikka ovat olleet naisten (ja miesten) ystäviä jo satoja vuosia ja vaatteilla on ilmaistu sosioekonomista asemaa jne jne mutta tämä nykymeninki kalahuulineen alkaa minun mielestäni olla jo ihan liikaa.
Siis minun henkilökohtainen mielipiteeni, johon en muita ole pakottamssa, kysynpä nyt vain teidän muiden mielipiteitä. Erityisesti miesten ajatukset kiinnostaisivat.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keinotekoinen rusketus

Olisiko aito rusketus ja ihosyöpä parempi?

MITÄ VIKAA VAALEASSA IHOSSA?

Vierailija
42/76 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei kasva pitkät hiukset, pitäisikö siis tyytyä kohtaloonsa ja kulkea lyhyissä hiuksissa koko elämä? En kyllä tyydy, otin pidennykset. Sori.

Miksi ei muka kasva? En usko! Hoida niitä paremmin! Niin varmasti kasvaa! IDIOOTTI! Ja pidennykset kyllä huomataan ja se on aika... Öö... VITUN RUMAA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keinotekoinen rusketus

Se on rumaa. Kaikki vaatteetkin näyttää ihan hirveiltä valkoista ihoa vasten. Ja kaikki mustelmat ja muut kolhut ja näpyt oikein loistaa valkoisesta ihosta.

Terv. Kalkkilaivan kapteeni, joka käyttää itseruskettavaa.

Vierailija
44/76 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei kasva pitkät hiukset, pitäisikö siis tyytyä kohtaloonsa ja kulkea lyhyissä hiuksissa koko elämä? En kyllä tyydy, otin pidennykset. Sori.

Miksi ei muka kasva? En usko! Hoida niitä paremmin! Niin varmasti kasvaa! IDIOOTTI! Ja pidennykset kyllä huomataan ja se on aika... Öö... VITUN RUMAA!

Lääkkeet?

Vierailija
45/76 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
46/76 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et halua siis ikinä pitkä hiuksia kun niihin pidennyksiä laitat? Ne meinaan kuluttaa tosi paljon! Varsinkin jos kuumalla liimalla kiinnitetään. Olin 10vuotta sitten pissis. Trust me. Oot naurettava. Niinkuin itsekkin mukulana.

Vierailija
47/76 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keinotekoinen rusketus

Se on rumaa. Kaikki vaatteetkin näyttää ihan hirveiltä valkoista ihoa vasten. Ja kaikki mustelmat ja muut kolhut ja näpyt oikein loistaa valkoisesta ihosta.

Voi vittu! Ei mulla vaan oo mustelmia! Että kannattaisko vaihtaa mieheen joka ei hakkaisi? Kyllä vaalee hipiä on jees. Keltanen ei. Ja me asutaan vittu Suomessa!!! Ei täällä voi ees olla kauheen ruskettunu! Kesä kestää vartin! :D Ja osta parempii vaattei, saatana. 

Vierailija
48/76 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keinotekoinen rusketus

Voi vittu! Ei mulla vaan oo mustelmia! Että kannattaisko vaihtaa mieheen joka ei hakkaisi? Kyllä vaalee hipiä on jees. Keltanen ei. Ja me asutaan vittu Suomessa!!! Ei täällä voi ees olla kauheen ruskettunu! Kesä kestää vartin! :D Ja osta parempii vaattei, saatana. 

Tiedätkö, että mustelmia voi tulla ilman että mies hakkaa? Ja haluan pukeutua mustaan, harmaaseen, ruskeaan yms. ja ne eivät sovi vaalealle iholle, joten hankkiudun eroon vaaleasta ihosta.

Oot ihan sekasin.

Vierailija
49/76 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOKU IDIOOTTI KIRJOTTI TUOLLA ET "JOO PITÄIS VARMAA OLLA LUONNOLLINEN JA PULLUKKA..." MITEN PAINO LIITTYY TÄHÄN!?!?! VOI VITUN PISSIS!!! PÄÄ VESSANPÖNTTÖÖN :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Oon hoikka, urheilullinen, luonollinen, kaunis ja kyllä, seksikäs! Siihen ei tarvita mitään tilpehöörii! Voi meikata sillee et korostaa kauneuttaan. Esim kevyesti puuterii, huulikiiltoo, poskipunaa ja ripsarii! Ei tarvi olla sotamaalaus! Ja jos kroppaki o kondikses ni vaatteetki näyttää hyvältä! Ja voi paljastaa ihoo. Ei luonnollisuus tarkota heti et ois joku Kassi-Alma!

Vierailija
50/76 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et halua siis ikinä pitkä hiuksia kun niihin pidennyksiä laitat? Ne meinaan kuluttaa tosi paljon! Varsinkin jos kuumalla liimalla kiinnitetään. Olin 10vuotta sitten pissis. Trust me. Oot naurettava. Niinkuin itsekkin mukulana.

10 vuotta sitten olivat erilaset tekniikat, ja kielenkäytöksestäsi päätellen et tainnut paljon panostaa laatuun silloinkaan.

Tukka kasvaa hyvin pidennystenkin kanssa.

Vierailija
51/76 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JOKU IDIOOTTI KIRJOTTI TUOLLA ET "JOO PITÄIS VARMAA OLLA LUONNOLLINEN JA PULLUKKA..." MITEN PAINO LIITTYY TÄHÄN!?!?! VOI VITUN PISSIS!!! PÄÄ VESSANPÖNTTÖÖN :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Oon hoikka, urheilullinen, luonollinen, kaunis ja kyllä, seksikäs! Siihen ei tarvita mitään tilpehöörii! Voi meikata sillee et korostaa kauneuttaan. Esim kevyesti puuterii, huulikiiltoo, poskipunaa ja ripsarii! Ei tarvi olla sotamaalaus! Ja jos kroppaki o kondikses ni vaatteetki näyttää hyvältä! Ja voi paljastaa ihoo. Ei luonnollisuus tarkota heti et ois joku Kassi-Alma!

Huulikiilto :DDDD

Vierailija
52/76 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keinotekoinen rusketus

Tiedätkö, että mustelmia voi tulla ilman että mies hakkaa? Ja haluan pukeutua mustaan, harmaaseen, ruskeaan yms. ja ne eivät sovi vaalealle iholle, joten hankkiudun eroon vaaleasta ihosta.

Oot ihan sekasin.

ITTE OLET! Keltanen ja sekasin :DD Ja voi kyllä mustaa ja harmaata käyttää vaalee ihosetki, sori vaan. Vai eikö Marilyn Monroe käyttänyt? Ei varmaan... 

Vierailija
53/76 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on tyhmiä.

Vierailija
54/76 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huulikiilto :DDDD

Huulikiiltoo tai jopa huulipunaa, daa! :D

Vierailija
55/76 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10 vuotta sitten olivat erilaset tekniikat, ja kielenkäytöksestäsi päätellen et tainnut paljon panostaa laatuun silloinkaan.

Tukka kasvaa hyvin pidennystenkin kanssa.

No sinetti, clipsit, tarra jne. Mitä muita on sitten tullut? Nuo edellämainitut ainakin kuluttaa. Ja ei se siitä laadusta kiinni ole vaan KIINNITYKSESTÄ! TYHMÄ!

Vierailija
56/76 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT. Ainoa feikki asia minussa on värilliset piilarit, koska rakastan shokeeraavia piilareita :D Joskus laitan toiseen silmään mustan ja toiseen valkoisen piilarin, joskus kokonaan valkoiset. On punaista, mustaa, valkoista, kelloja, sanoja, kaikkea. Ja kyllä, olen keskustellut lääkärin kanssa piilareiden käytöstä.

Olen 16-v.

Vierailija
57/76 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
58/76 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska luonnollisena he olisivat luultavasti susirumia.

Vierailija
59/76 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin joka kerta aina provosoidun ihan helvetisti siitä kun mies alkaa kommentoimaan miltä naisen pitäisi tai ei pitäisi näyttää.

Lähdetäänpä nyt siitä että miehillä ei ole minkäänlaista ymmärrystä siitä mikä edes on feikkiä: kun eksäni näki minut ensimmäistä kertaa täydessä tällingissä mutta ripsiväri vain puuttui, hän totesi "sähän näytät kauniilta ilman meikkiä!".

Luin myös tutkimuksen jonka mukaan tutkittavat miehet sanoivat lähes aina pitävänsä luonnollisista naisista mutta kävi kuitenkin ilmi että he valitsivat ennemmin kuvia naisista joilla oli esimerkiksi poskipunaa tai huulipunaa.

Kovasti jaksaa myös huvittaa toi sitkeä käsitys siitä, että naiset laittautuvat nimenomaan miehiä varten. Miksi mä edes vaivautuisin hamstraamaan 6372 erisävyistä luomiväriä/huulipunaa/kynsilakkaa kun miehet ei edes tiedä mikä sävy on koralli?

Ei, näihin bileisiin teitä ei ole kutsuttu eikä teidän mielipidettänne kaivata, kiitos.

Vierailija
60/76 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyllinki ::D Kuka sanoo FYLLINKI!? Hahahahaahahahaaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi