Mina olen sita mielta etta huonoihoiset on aina huonoihoisia! Ihan sama mita hoitoja ja aineita naamaansa kayttavat, niin loppujen lopuksi aina kuitenkin huono iho!
Kommentit (11)
minulla. Sitä eivät ole horjuttaneet murrosiät, raskaudet, huono ruokavalio, imetykset tai yhtään mitkään.
Kokemuksen syvällä rintaäänellä: Rahan haaskausta ja turhia toiveita. Olen hyväksynyt huonon ihoni. Se on mikä on.
itselläni on aina ollut huono iho, paitsi sillä lyhyellä jaksolla elämässäni, jolloin ihan oikeasti söin terveelliesti (ei minkään helvetin ruokaympyrän mukaan) enkä syönyt herkkuja.
Samoin raskausaikoina ihoni on ollut kaunis ja heleä, vaikka muuten näppyläinen aina.
Nyt vaan yritän taas motivoitua syömään oikein , tiedän että se parantaa ihonikin.
mutta ei niitäkään voi loputtomasti käyttää... eli huonoihoiunen on aina huonoihoinen
kun niitä hyvälle ja allergiattomalle iholle laittaa niin sitten voi kuvitella sen mahtavan lopputuloksen ja kuinka hitaasti ikääntyy.. Taas naisten vouhotuksia
Välillä iho voi olla hyvässä kunnossa, mutta loppujen lopuksi se kuitenkin on aina huono. Ei siitä mihinkään pääse. Niin se on sinunkin tapauksessasi. En todellakaan väitä että huonoihoisellakin ei jostain syystä voisi välillä olla hyvä iho....MUTTA KYLLÄ SE HUONOIHO SIELTÄ AINA KUITENKIN ESILLE TULEE.
säännönmukaisesti. Itse olen vain sitä tyyppiä, että ihoni on ensimmäinen joka reagoi kaikkiin asioihin. JOillain tulee väärästä ruoasta maha kipeäksi, mulla alkaa iho kukkia.
Ja tässä tietysti pitää muistaa että on pohjimmiltaankin erilaisia huonoja ihoja. Jos on pahat allergiat, niin se on eri asia ja aiheutuu eri asioista kuin akne (mulla siis se).
Ja muuten, ystäväni atooppinen iho ja monet allergiat hävisivät yhdistelmällä astangajooga ja vyöhyketerapia. En olisi itse uskonut jos en olisi kaveriani viikottain monta kertaa nähnyt (käytiin yhdessä siellä joogassa). Mutta tietysti kun lopettaa noi hommat, niin se huono iho palaa. Ystävällänikin taas iho huonompana, kun ei ole kumpaakaan säännöllisesti tehnyt.
kun jotkut luulee, että atoopisen ihon voi jotenkin parantaa! Ei sitä voi, hoidolla voi rauhoittaa tilannettaa ja saada ihottumat pois joksikin aikaa, mutta ne palaa " aina" takasin! Joskus ihottumat voi olla poissa vaikka vuosia ja tulla taas takaisin. Ja vaikka ei juuri sillä hetkellä olis ihottumaa, ei iho ole silti niinku terveellä.
Yhtä hyvin voisi sanoa että flunssainen on aina flunssainen.
Akneen on kyllä lääkkeitä ja niillä saadaan monesti iho tosi hyvään kuntoon....MUTTA SILTI SE HUONO IHO KUITENKIN AINA JOSKUS SIELTÄ PUTKAHTAA ESIIN. Sano mitä sanot, mut näin on! Esim. roaccutanilla ihon voi saada tosi hyvään kuntoon...mutta ei se siitä ikuisesti hyvää tee.
t: huonoihoinen