Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua!!!!Pelottaa mennä hammaslääkäriin...

Vierailija
01.02.2006 |

Edellisestä kerrasta jo aikaa ja hammaslääkäri kammo on aivan valtava:( Sen tiedän että muutama reikä hampaissani joten pelottaa jo valmiiksi se mitä hammaslääkäri siitä sanoo...

Antakaahan hyviä vinkkejä miten pelostani voisin päästä eroon j.a miten voisin mahdollisimman hyvin rentoutua siinä tuolissa istuessani???

" porauksen äänet jo mielessä kuulu"

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN uskalla itse mennä hammaslääkäriin myöskään, vaikka ennen kävin siellä ihan ok.. Viimeksi n. ½vuotta sitten ja nyt yht' äkkiä on tullut stoppi..

Siellä porisaivat ja se SATTUI vaikka oli puudutus ja nyt kun vain ajattelenkin sitä niin hampaita rupeaa vihlomaan.. Pakko sitten joskus mennä jossain nukutuksessa...... :(((

Vierailija
2/6 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain itseäni niskasta kiinni viime syksynä. Reikiä oli 5... =/ Mutta; ei sattunut yhtään, kun puudutteet ovat niin hyvät! Ja pyydät heti lisää, jos VÄHÄNKIN jotain tuntuu.. Nyt kyllä aion käydä joka vuosi, sen verran otti päähän ravata siellä syksyllä monta kertaa. Mutta kn viimeinen käynti oli ohi, oli helpotuksen tunne sanoinkuvamaton. Lisäksi;siellä saa nykyään ilokaasua, jos oikein pelottaa.

tsemppiä!!! bd

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei mitkään puudutukset tunnu auttavan, lääkäri vaan aina toteaa että enempää ei voida antaa... pyörtyilen penkkiin ja lääkärilläkin monesti menee herne nokkaan mun kanssa... viisauden hampaan leikkaukset on olleet pahimmat...

Vierailija
4/6 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kyllä tuota ykstyistäkin mut tulee vaan pirun kalliiks se meikäläisen kukkarolle...

Vierailija
5/6 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan porausta ja jo pelkkää ääntä.

Vierailija
6/6 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläpäin ainakin on yksityisiä jotka ovat melkein saman hintaisia kuin terv.keskus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi