Päälaelta näkyy hauskasti, kun ihmisellä on hiuslisäkkeitä
Vaikka hiusvärin vaihtaiskin kouvolatukasta vähän luonnollisempaan, feikki on silti feikki aina
Kommentit (32)
Paitsi ettei lisäkkeitä kuulu päälaelle laittaa, ei ihme jos näkyy jos sinne on sijoitettu.
Itse olen ennen pitänyt ja kiinnittyy aina huomio siihen, kuinka ne kiinnitykset näkyvät.
Se on rumaa. Yhtä asiaa en vain ymmärrä...
Kuinka feikki Ap on, kun kertoo tuon olevan hauskaa, mutta samalla halveksuu?
Miksei voi vain sanoa mielipidettään tekemättä sen noin halveksuen, että oikein naurattaa toisten typeryys.
Voi hah hah haa, kuinka muka hauskaa.
Sanon vain, että itse olet muka avoin.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi ettei lisäkkeitä kuulu päälaelle laittaa, ei ihme jos näkyy jos sinne on sijoitettu.
Teipit näkyy jos ne on laitettu liian ylös. Sinetit ei, mutta ne taas syövät hiusta. Mullekkin on laitettu jatkeita väärin ja tiedän että näkyvät jos on juurikasvua tai esim pyörre siinä kohdalla.
Päälaelta pystyy hyvinkin arvioimaan onko ihmisellä hiuslisäkkeitä, varsinkin suomalaisten hennossa tukassa. Jos pituuksissa on tuuheutta aivan eri lailla kuin etuhiuksissa ja päälaella, voi päätellä lisäkkeiden käytön.
Joillakin ihmisillä näkee myös olevan oman hiusten ja lisäkkeiden välillä suuri ero kunnossa eli joko niin, että omat hiukset huonokuntoiset ja lisäkkeet näyttävät laitetuilta tai toisinpäin... Ei tyylikästä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ennen pitänyt ja kiinnittyy aina huomio siihen, kuinka ne kiinnitykset näkyvät.
Miksei voi vain sanoa mielipidettään tekemättä sen noin halveksuen, että oikein naurattaa toisten typeryys.
On taito nähdä elämässä komiikkaa, tragediaa, ja tragikomediaa. Että ihminen yrittää rimpuilla tyylittömyydestä parempaan, mutta ei siinä aivan onnistu, herättää monenlaisia tunteita - sääliä, kiinnostusta, ärsytystä ja juu, myös huvitusta!
Onneks toi sun negatiivinen ja muita dissaava asenne on ihan aito.
Mulle tulee ihan fyysinen pahoinvointi, kun ajattelen toisen ihmisen hiuksia päässä. Mutta varmasti ne jonkun mielestä kauniita ovat.
Haluaisin minäkin pitkät, paksut hiukset, mutta hennolla, itsestään kihartuvalla vauvapolkalla mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On taito nähdä elämässä komiikkaa, tragediaa, ja tragikomediaa. Että ihminen yrittää rimpuilla tyylittömyydestä parempaan, mutta ei siinä aivan onnistu, herättää monenlaisia tunteita - sääliä, kiinnostusta, ärsytystä ja juu, myös huvitusta!
Jos tuo sun elämässä suurin tragedia niin hanki elämä.
Mun päälaelta näkyy hyvin selkeästi, että ei ole lisäkkeitä. 10 x 10 cm kokoinen kalju kohta ei peity niillä muutamalla haivenella, jotka sivummalla kasvavat. Mutta onneksi tämä ohenevien hiusten läntti ei herätä ap:ssa hilpeyttä.
Huvittavaa on myös se, kun kerran USAssa käynyt käyttää amerikkalaisia sanamuotoja. Niin äkkiä se kieli tarttuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teipit näkyy jos ne on laitettu liian ylös. Sinetit ei, mutta ne taas syövät hiusta. Mullekkin on laitettu jatkeita väärin ja tiedän että näkyvät jos on juurikasvua tai esim pyörre siinä kohdalla.
Magot eivät juurikaan näy. Jos ne on hyvin laitettu.
Mitkä olis huomaamattomimmat lisäkkeet ohuelle suomitukalle? Ja pysyvät. Teippien kanssa oon koko ajan vähän varpaillani.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaisin kampaajaa, jos pyrkii luonnolliseen sileään tuuheaan tukkaan, eikä kampaaja ei osaa laittaa. Mutta jos itse on tyytyväinen jälkeen ja laittaa siitä kuviakin julki, niin mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä olis huomaamattomimmat lisäkkeet ohuelle suomitukalle? Ja pysyvät. Teippien kanssa oon koko ajan vähän varpaillani.
Ei sellaisia kai ole. Ellei tee jotain juuri-istutteita. Oliko Travoltalla liimaa vai teippiä?
Laadukkaat ja hyvin laitetut ei näy. Ja ei, en käytä lisäkkeitä itse, mutta tiedän silti.
Vierailija kirjoitti:
Mun päälaelta näkyy hyvin selkeästi, että ei ole lisäkkeitä. 10 x 10 cm kokoinen kalju kohta ei peity niillä muutamalla haivenella, jotka sivummalla kasvavat. Mutta onneksi tämä ohenevien hiusten läntti ei herätä ap:ssa hilpeyttä.
Ei herätäkään. Sun tilanne onkin vähän erilainen kuin ennytsano, kenen.
Vierailija kirjoitti:
Mago-pidennykset. Hiussuortuva laitetaan puuvillalangalla ja solmulla hiuksiin kiinni. Kevyt ja huoleton.
Musta on tosi naurettavan hauskaa, kun näen ihmisten yrittävän olla kauniita ja huomaankin, että ne epäonnistuu yrityksessään!
Nauran aina yksin huutonautua, kun ne tulee kohdalle. Minusta on myös äärettömän tragidigoomimista (olen siis erittäin sivisytynyt poikkeusyskilö) huomata, kuinka ne ovat epäonnistuneet täysin tuossa äärimmäisen suuriarvoisessa pinnallisuuskysymyksessä.
Mä olen myös tosi viisas ja hyvä, kun uskallan näin sanoa avoimesti suoraan ja vielä nauraa siihe päälle.
Vitsi, että nyt alkoi taas oikein naurattaa kuinka ehanan fisku mä olen. :D:D:D:D:D
Ai, kamaalla, kun vaan naurraatttaa, kun näen suoranaista rumuutta ja epäonnistuneisuutta ympärilläni.
JA EI; EN OLE VAHINGONILOINEN JA EPÄONNISTUNUT KATEELLINEN ENKÄ VARSINKAAN AP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinettejä enää tehdä (toivottavasti ainakaan) missään. Vanhentunut tekniikka. Nykyään saa kiinni niin Hyvin ilman kuumaa ja liimaa. Ja niitä teippejäkään ei tosiaan kuulu ylös laittaa. Itse määrään kampaajalla aina mihin lisäkkeet kiinnitetään(etenkin jos kiinnittää ei ole tuttu). Ja hiusten paksuudestakaan ei voi päätellä muuta kuin huonoa tekniikkaa tai laittajaa.
OK, eipä siinä ongelmaa,