Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan voin pitää samaa hormonikierukkaa?

Vierailija
23.01.2016 |

Nyt tulisi kohta se 5 vuotta täyteen, ja pitäisi vaihtaa. Mutta. Mulla ei ole mitään sukupuolielämää, eli käytännössä en tarvitse ehkäisyä. Menkat ovat poissa, ja sen tahtoisin pitää.
Voinko pitää tätä samaa kierukkaa niin kauan, että menkat taas alkaa vai miten tässä olisi järkevää tehdä? Kun tämä asennettiin, mulla oli pitkään hankalia oireita. Joudunko kokemaan ne oireet uudelleen, jos annan vaikutuksen lakata ennen vaihtoa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin mukaan 7v. Mulla oli yli 9v. Pelkäsin että joutuu repimään sen pois. Mutta ei ollut kiinni missään.

Vierailija
2/5 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidin 6 vuotta. lääkäri sanoi, että olisi voinut pitää vaikka 7 vuotta.

ei olisi kannattanut mennä vaihtamaan, nyt vuoden alakerta ollut sekaisin, jouduin keltarauhaskuurille, limakalvo liian paksu....  olisi kannattanut pitää se entinen.

ja ei, ei ollut elämää minullakaan:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut jo 10 vuotta. Enkä käynyt siinä 5 v jälkitarkastuksessakaan. Hyvin on toiminut tähän saakka.

Vierailija
4/5 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on edelleen toukokuussa 2000 laitettu hormonikierukka eli pian 16v. Ehkäisyn tarvetta ei ole ja menkat pysy poissa (ehkä kerran vuodessa voi tulla muutama tippa). Enkä ole vuosikausiin käynyt missään tarkastuksissakaan.

Vierailija
5/5 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä lähikuukausina alkanut "menkat" uudestaan. Siis ihan vähän punaista suttua. Mirena ollut 3.5 vuotta.

Eihän se vielä voi menettää tehoaan? Ei huvittaisi käydä vielä vaihtamaankaan..Mistähän tää johtuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän