Mikä on miehen rooli kerrostaloasunnossa?
Lunta ei voi luoda, puita ei voi pilkkoa, nurmikkoa ei voi ajaa, kattoa ei voi putsata, mitään ei voi rempata... Voi vaan tiskata ja siivota, jotka ovat naisten juttuja.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten mies ei ole kuullut sijaisautosta, jonka saa käyttöönsä päivän ajaksi.
Sijaisauton saa jos on firman liisinki, joku ökyauto tai huoltosopimus, jossa näin luvataan. Tavallisten kuolevaisten on ihan turha haaveilla sijaisautosta. Ne ovat aina "juuri nyt kaikki ajossa" tai "akku ei pidä virtaa" ja röyhkeimmillään "varattu toiselle asiakkaalle".
osallistua kodin pyörittämiseen, työhönsä, opiskeluunsa, lastenhoitoon ja parisuhteeseen.
Aikoinaan seurustelin ns. perinteisen miehen kanssa, ja asuttiinkin yhdessä hänen maatilallaan. Osasi tehdä kaikenlaista: rakentaa talon ja ladon, huoltaa traktorit ja autot, rempata jne Yhteen häneltä ei kuitenkaan riittänyt aikaa: yhdessäoloon, kuherteluun ja seksiin. Vaikka oli ns. tosimies, niin se tosimies ei oikein niissä "kaikkein perinteisimmissä miehen hommissa" viihtynyt kuin kerran pari viikossa.
Toisin on tämän ns. metroseksuaalin kanssa. On uskollinen ( oli kyllä tuo toinenkin), mutta intiimiä suhdetta hoidetaan päivittäin ja pitkään :)
Mitähän se asumismuoto tähän vaikuttaa? Mies on mun puolisoni ja paras ystäväni.
Kotonakin tarvitaan syntipukki, jonka vika kaikki on, ja joka ei osaa edes hengittää oikein, ja jonka mollaaminen ja vähättely on älyllisyyden merkki. Siihen miestä tarvitaan.
Mä oon yleensä Batman ja joskus esitän myös pääosaa Carmenissa.
Marttyyrit taas mittaavat elämän merkityksellisyyttä kotitöiden määrällä.. :) Jep jep, elämän tarkoitushan on nimenomaan raataa taukoamatta, on se sitten työssäkäyntiä, lastenhoitoa, lumitöitä tai muuta typeryyttä. Vaihtakaa te niitä paskavaippoja ja tehkää lumitöitä, minä hyppään kohta taksiin ja lähden kaupunkikolmiostani lentokentälle.