Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pistoshoidot ja botox ovat vähän kuin kampaajalla kävisi - näin pistoshoidoista tuli koko kansan ilmiö

Vierailija
25.03.2024 |

Ennen kauneuskirurgia ja kosmeettiset hoidot olivat rikkaiden ja kuuluisuuksien huvia, nyt niistä on tullut koko kansan ilmiö. 

Kommentit (62)

Vierailija
2/62 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäkymmentä vuotta sitten amerikkalainen missivalmentaja kauhisteli suomalaisten hampaiden tilaa Heikki Kupille. Nykyään hampaiden kuorituksia, valkaisuja ja hiomisia tehdään ihan tavallisille duunareille ja tietoneennaputtelijoillekin.

Samoin on käynyt kasvojen kestopigmentoinneille. Moni laittaa kulmat kuntoon kerran vuodessa, toisille lisätään samalla rajaukset silmiin ja punaa huuliin.

Vierailija
4/62 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat piristää itseäs näyttämällä paremmalta hyvin hoidetussa tukassa, niin miksi sitä ei vois tehdä naamalle? 

Vierailija
5/62 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljäkymmentä vuotta sitten amerikkalainen missivalmentaja kauhisteli suomalaisten hampaiden tilaa Heikki Kupille. Nykyään hampaiden kuorituksia, valkaisuja ja hiomisia tehdään ihan tavallisille duunareille ja tietoneennaputtelijoillekin.

Samoin on käynyt kasvojen kestopigmentoinneille. Moni laittaa kulmat kuntoon kerran vuodessa, toisille lisätään samalla rajaukset silmiin ja punaa huuliin.

https://www.apu.fi/artikkelit/kasvojenkohotus-ilman-veista-apu-testasi-…

Vierailija
6/62 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää parturissa, älkääkä kampaajalla!

t: Isännöitsijä kulli-Olli

Vierailija
7/62 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.apu.fi/artikkelit/kasvojenkohotus-ilman-veista-apu-testasi-…

Yleinen toive on, että kasvot eivät niin sanotusti roikkuisi. Suomessa ilma on ankara iholle. Naama saattaa olla viininpunainen ja näyttää huonolta, vaikka eläisi kuinka terveellisesti. Enää sitä ei hyväksytä pakon sanelemana, vaan asialle halutaan tehdä jotakin, Jessika Kulju kertoo

Vierailija
8/62 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pinnallisille ihmislle se varmaan onkin. itse en huoli tuollaista naamaani. Onneksi ei tarvisekaan, minulla on hyvä iho.

Vierailija
9/62 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrkkyjä vaan elimistöön ja sitten ihmetellään kun esim. syövät lisääntyy. Outo juttu.

Vierailija
10/62 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojen halvaannuttaminen ei kuulosta hyvälle.

Vierailija
11/62 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole niin yleistä mitä juttu antaa kuvitella. Noi jotka hoidoissa ramppaa luulee, että kaikki tekee samaa. No ei tee.

Vierailija
12/62 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin kypsyys lisääntynyt rupsahtamisen myötä ja olen ylpeästi ikäiseni näköinen. Normaali ihminen kykenee kyllä hyväksymään iän tuomat muutokset. Ihan sama ajatteleeko joku että hirveää onpa ryppyisen ja vanhan näköinen. Itse nautin tämän iän eduista eli mm. mielenrauhasta ja itseluottamuksesta ja käytän rahani ja aikani johonkin tähdellisempään. 

Vierailija
13/62 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin rupsahdan mieluummin luonnollisesti ennen kuin otan mitään pistoksia.

Vierailija
14/62 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaan että he jotka eivät käytä botox/filler

ovat liian köyhiä 

ja köyhyys lihottaa, väsyttää ja vituttaa

Vierailija
15/62 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

veikkaan että he jotka eivät käytä botox/filler

ovat liian köyhiä 

ja köyhyys lihottaa, väsyttää ja vituttaa

Mä taas veikkaan, että he ovat sinut itsensä kanssa. Kaikki eivät ole ulkonäkökeskeisiä. Kamalaa, jos jonkun ihmisarvo perustuu katoavaiseen "kauneuteen".

Vierailija
16/62 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat piristää itseäs näyttämällä paremmalta hyvin hoidetussa tukassa, niin miksi sitä ei vois tehdä naamalle? 

Hyvin hoidettu tukka tarkoittaa, että tukka voi hyvin. Jos laitat jotain ainetta naamaasi, se tekee sille oikeasti huonoa.

Vierailija
17/62 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamilla esiintyjillä ja julkishenkilöillä tv:ssä erottuu sopivassa valaistuksessa paakkuuntumat ja neulanpistot otsassa.

Vierailija
18/62 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein botoxia ottavilla on epämääräinen tai heikko tausta. He haluavat nousta luokassa. Kehyskunnoista kotoisin olevat eteläiseen Hesaan muuttaneet haluavat olla jotakin.

Kyllä sillä on aika paljon tekemistä itsetunnon kanssa.

Vierailija
19/62 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista, että kaikki ympärilläni olevat 40-48- vuotiaat hoidoissa käyneet eivät silti näytä yhtään ikäänsä nuoremmilta tai raikkaammalta, päinvastoin.

Itse luomu vm 1977 ja ikäarviot ovat kymmenisen vuotta alakanttiin aina. Jopa lääkäri piti kolmivitosena. Pistoshoidot arpeuttaa ja vanhentaa, samoin täytteet. Tulee laiskat lihakset botoksilla. Se rupsauttaa.

minä olen ilmeikäs ja rypyt ovat pysyneet sillä poissa.

Vierailija
20/62 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro minulle Yksi Julkkis joka pistosten jälkeen näyttää nuroemmalta ? Ketään ei oo. Otetaas esim Martina 42 v. Naama 54. Sitä ei pullistetyt ankkahuulet pelasta..vaan pahentaa ja tekee varjoviikset ja korostaa nasoja..