Pistoshoidot ja botox ovat vähän kuin kampaajalla kävisi - näin pistoshoidoista tuli koko kansan ilmiö
Ennen kauneuskirurgia ja kosmeettiset hoidot olivat rikkaiden ja kuuluisuuksien huvia, nyt niistä on tullut koko kansan ilmiö.
Kommentit (62)
Neljäkymmentä vuotta sitten amerikkalainen missivalmentaja kauhisteli suomalaisten hampaiden tilaa Heikki Kupille. Nykyään hampaiden kuorituksia, valkaisuja ja hiomisia tehdään ihan tavallisille duunareille ja tietoneennaputtelijoillekin.
Samoin on käynyt kasvojen kestopigmentoinneille. Moni laittaa kulmat kuntoon kerran vuodessa, toisille lisätään samalla rajaukset silmiin ja punaa huuliin.
Jos haluat piristää itseäs näyttämällä paremmalta hyvin hoidetussa tukassa, niin miksi sitä ei vois tehdä naamalle?
Vierailija kirjoitti:
Neljäkymmentä vuotta sitten amerikkalainen missivalmentaja kauhisteli suomalaisten hampaiden tilaa Heikki Kupille. Nykyään hampaiden kuorituksia, valkaisuja ja hiomisia tehdään ihan tavallisille duunareille ja tietoneennaputtelijoillekin.
Samoin on käynyt kasvojen kestopigmentoinneille. Moni laittaa kulmat kuntoon kerran vuodessa, toisille lisätään samalla rajaukset silmiin ja punaa huuliin.
https://www.apu.fi/artikkelit/kasvojenkohotus-ilman-veista-apu-testasi-…
Käykää parturissa, älkääkä kampaajalla!
t: Isännöitsijä kulli-Olli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.apu.fi/artikkelit/kasvojenkohotus-ilman-veista-apu-testasi-…
Yleinen toive on, että kasvot eivät niin sanotusti roikkuisi. Suomessa ilma on ankara iholle. Naama saattaa olla viininpunainen ja näyttää huonolta, vaikka eläisi kuinka terveellisesti. Enää sitä ei hyväksytä pakon sanelemana, vaan asialle halutaan tehdä jotakin, Jessika Kulju kertoo
No pinnallisille ihmislle se varmaan onkin. itse en huoli tuollaista naamaani. Onneksi ei tarvisekaan, minulla on hyvä iho.
Myrkkyjä vaan elimistöön ja sitten ihmetellään kun esim. syövät lisääntyy. Outo juttu.
Kasvojen halvaannuttaminen ei kuulosta hyvälle.
No ei ole niin yleistä mitä juttu antaa kuvitella. Noi jotka hoidoissa ramppaa luulee, että kaikki tekee samaa. No ei tee.
Mulla on ainakin kypsyys lisääntynyt rupsahtamisen myötä ja olen ylpeästi ikäiseni näköinen. Normaali ihminen kykenee kyllä hyväksymään iän tuomat muutokset. Ihan sama ajatteleeko joku että hirveää onpa ryppyisen ja vanhan näköinen. Itse nautin tämän iän eduista eli mm. mielenrauhasta ja itseluottamuksesta ja käytän rahani ja aikani johonkin tähdellisempään.
Minä ainakin rupsahdan mieluummin luonnollisesti ennen kuin otan mitään pistoksia.
veikkaan että he jotka eivät käytä botox/filler
ovat liian köyhiä
ja köyhyys lihottaa, väsyttää ja vituttaa
Vierailija kirjoitti:
veikkaan että he jotka eivät käytä botox/filler
ovat liian köyhiä
ja köyhyys lihottaa, väsyttää ja vituttaa
Mä taas veikkaan, että he ovat sinut itsensä kanssa. Kaikki eivät ole ulkonäkökeskeisiä. Kamalaa, jos jonkun ihmisarvo perustuu katoavaiseen "kauneuteen".
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat piristää itseäs näyttämällä paremmalta hyvin hoidetussa tukassa, niin miksi sitä ei vois tehdä naamalle?
Hyvin hoidettu tukka tarkoittaa, että tukka voi hyvin. Jos laitat jotain ainetta naamaasi, se tekee sille oikeasti huonoa.
Muutamilla esiintyjillä ja julkishenkilöillä tv:ssä erottuu sopivassa valaistuksessa paakkuuntumat ja neulanpistot otsassa.
Usein botoxia ottavilla on epämääräinen tai heikko tausta. He haluavat nousta luokassa. Kehyskunnoista kotoisin olevat eteläiseen Hesaan muuttaneet haluavat olla jotakin.
Kyllä sillä on aika paljon tekemistä itsetunnon kanssa.
Erikoista, että kaikki ympärilläni olevat 40-48- vuotiaat hoidoissa käyneet eivät silti näytä yhtään ikäänsä nuoremmilta tai raikkaammalta, päinvastoin.
Itse luomu vm 1977 ja ikäarviot ovat kymmenisen vuotta alakanttiin aina. Jopa lääkäri piti kolmivitosena. Pistoshoidot arpeuttaa ja vanhentaa, samoin täytteet. Tulee laiskat lihakset botoksilla. Se rupsauttaa.
minä olen ilmeikäs ja rypyt ovat pysyneet sillä poissa.
Vierailija kirjoitti:
Kerro minulle Yksi Julkkis joka pistosten jälkeen näyttää nuroemmalta ? Ketään ei oo. Otetaas esim Martina 42 v. Naama 54. Sitä ei pullistetyt ankkahuulet pelasta..vaan pahentaa ja tekee varjoviikset ja korostaa nasoja..
https://www.apu.fi/artikkelit/botox-ja-tayteaineet-nain-niista-tuli-kok…