Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikaviivelukot ruoka- ja jääkaappiin olisivat ratkaisu minun ylipainooni.

Vierailija
23.01.2016 |

Tahdonvoimani riittäisi helposti tähän: Lukitsisin kaapit aterian jälkeen esim. 8 tunniksi. Sitten söisin vähän ja lukitsisin kaapit taas. Olen senverran laiska että lukituksen aikana en lähtisi ruokaa hakemaan. Amiriikassa varmaan näitä jo myydään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on totta. Laihduin 7 kiloa normipainon ylärajalta kun pidin vain säännölliset ruoka-ajat. Mutta se vaati kyllä älytöntä itsehillintää enkä ole pystynyt siihen sen jälkeen. 4 tunnin ruokailuväli.

Vierailija
2/16 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen olisi se että kotona ei ole mitään ruoka-aineita. Ateriapalvelu toisi terveellisen ruuan ruoka-aikaan. Myöskään ruokakaupoissa ei tarvitsisi enää käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estäisi napostelun siinä välillä. Herkut vasn tiskipöydälle jne

Vierailija
4/16 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä estäisi napostelun siinä välillä. Herkut vasn tiskipöydälle jne

Höh, herkut tietysti sinne lukittuun kaappiin!

Vierailija
5/16 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen olisi se että kotona ei ole mitään ruoka-aineita. Ateriapalvelu toisi terveellisen ruuan ruoka-aikaan. Myöskään ruokakaupoissa ei tarvitsisi enää käydä.

OK, mutta kalliiksi tulisi

Vierailija
6/16 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana on se että laihduttaja itse päättää mitä syö. Ratkaisu voisi olla että ulkoistaa täysin ruuan määrästä päättämisen esim. puolisolle!

Vierailija
7/16 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ameriikassa kaikki on paremin :)    Ensin meinasin sanoa että laiska on senverran älykäs että keksii keinon kiertää tuo. 

Ensin "unohtuu" laittaa jotakin sinne jääkaappiin, sen voi sitten vahingossa napata välipalaksi. 

Mutta  kyllä se laihduttaa :)  sitten kun tulee ruokamyrkytys, ei voi syödä moneen päivään ja ulostulo on taattu.

Vierailija
8/16 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpön löpö. Luulet vaan. Kyllä läski keinot keksii. Osa sapuskoista" unohtuisi "vain pöydälle. Kylla se tahtoa ja itsekuria vaatii nostaa se ruoka sinne lukkokaappiinkin.

Vierailija
9/16 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somekansalaiselle tosi hauska

Vierailija
10/16 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan vanhuksillakin ateriapalvelu, miksei laihduttajillakin voisi olla? Kaikki turhat hötöt jäisi ostamatta ja siinä säästyisi paljon rahaa. Ja tulisi syötyä hyvää perusaineksista tehtyä ruokaa.

Olisiko hyvä liikeidea? Olen tätä monesti päässäni pyöritellyt.

Vierailija
11/16 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan vanhuksillakin ateriapalvelu, miksei laihduttajillakin voisi olla? Kaikki turhat hötöt jäisi ostamatta ja siinä säästyisi paljon rahaa. Ja tulisi syötyä hyvää perusaineksista tehtyä ruokaa.

Luulen että kaatuisi hinnoitteluun ja kannattavuuteen, muuten tilaisin vaikka heti ;-)

Vierailija
12/16 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun himo tulee, niin sitä lähtee vaikka millä pelillä hakemaan mättöä mihin vuorokauden aikaan tahansa. kaupasta, bensikseltä. Ei siinä auta se, että tietää saavansa lukitusta kaapista muutamien tuntien päästä safkaa.

Ei mulla nälkä ole syy syömiseen. Nälkää kestän hyvin, mutta mieliteko on se, joka saa tämän läskin liikkeelle.

Vierailija
13/16 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaista muistaakseni kokeiltiin jossain (Helsinki?) kymmenisen vuotta sitten, mutta ei oikein ottanut tuulta alleen. Ymmärrän kyllä miksi - käytännössä kohderyhmäksi muodostuvat yksinasujat, jotka eivät jaksa/pysty lähtemään hakemaan muuta purtavaa vaikka lähikioskilta. Kun se puoliso/perhekin pitää ruokkia, jos koko konkkaronkka ei sitoudu samaan dieettiin, ja ruokaa saa muualtakin. Ihan samalla lailla tuokin vaatii itsekuria. Plus että eipä siinä opi ottamaan vastuuta omasta syömisestä.

Vierailija
14/16 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekuria ei tarvitse, jos osaa koostaa ruokansa sellaiseksi, että ei ole mielitekoja.

Tätähän ei kukaan usko, mutta väliäkö sillä. Minä syön hyvin ja laihdun ilman mielitekoja turhaan mussuttamiseen.

Vierailija
15/16 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun himo tulee, niin sitä lähtee vaikka millä pelillä hakemaan mättöä mihin vuorokauden aikaan tahansa. kaupasta, bensikseltä. Ei siinä auta se, että tietää saavansa lukitusta kaapista muutamien tuntien päästä safkaa.

Ei mulla nälkä ole syy syömiseen. Nälkää kestän hyvin, mutta mieliteko on se, joka saa tämän läskin liikkeelle.

Sama. Minulla on auttanut itse päätetty aikaraja. Kun jotain tekee mieli, odotan tietyn ajan ja syön vasta, jos vielä sen jälkeen tekee mieli. Alkuun aikaraja oli kai kymmenen minuuttia, siitä olen hiljalleen pidentänyt puoleen tuntiin ja edelleen jatkuu. Totta kai joskus sortuu, mutta hyvin suuri osa mieliteoista menee kyllä ohi.

Vierailija
16/16 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän