Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyn pari kertaa viikossa siivoamassa huoneistossa jossa asuu ulkomaalaisia työmiehiä

Vierailija
10.04.2022 |

Eilen ne oli jättänyt minulle kukkia ja suklaarasian!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas herrasmiehiä. Mietin vaan miksei nää herrasmiehet osaa itse siivota. Varmaan pitää sitä naisten hommana...

Vierailija
2/11 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älliä ja kukkia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas herrasmiehiä. Mietin vaan miksei nää herrasmiehet osaa itse siivota. Varmaan pitää sitä naisten hommana...

Varmaan jokaikisessä kämpässä missä firma majoittaa työmiehiä, käy siivousfirma.

Moni vuokranantaja myös edellyttää siivoussopimusta.

Ei siinä ole mitään tekemistä työmiesten asenteiden kanssa.

T. Työnjohtaja

Vierailija
4/11 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suottaapi olla että tekevät 12h työpäivää ja matkat päälle. Siksi.

Vierailija
5/11 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos työnantajasi lähettää sinut jonnekin huitsinpersiiseen jossa saat tehdä ympäripyöreitä päiviä töitä ja asua solussa viiden muun karvapallin kanssa, niin tokihan töistä tullessasi siivoilet mielelläsi..

Vierailija
6/11 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällistä tuollainen. Sinua arvostetaan.

Vierailija
7/11 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoojana tiedät, että ihmiset ei osaa siivota ja pilaa helposti pintoja, jopa rakenteita. Kiinteistön omistaja hyötyy siitä että sinä pidät pinnat kunnossa eikä asuntoa palauteta urakan jälkeen sikamaisessa siivossa.

Vierailija
8/11 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piparia yrittävät saada

Vierailija
9/11 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivoojana tiedät, että ihmiset ei osaa siivota ja pilaa helposti pintoja, jopa rakenteita. Kiinteistön omistaja hyötyy siitä että sinä pidät pinnat kunnossa eikä asuntoa palauteta urakan jälkeen sikamaisessa siivossa.

Tätä vähän epäilinkin kun on tuommoisesta duunari porukasta kyse ja miehistä. En luullutkaan että osaisivat välttämättä siivosti elää ja sen takia haittojen minimoimiseksi työnantaja kustantaa siivous palvelun.

Vierailija
10/11 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa. Toivottavasti oli lappu päällä jossa luki viesti, ettei ollut jonkun naisystävälle.

Vierailija
11/11 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se perussiivoaminen niin pirun vaikeaa ole. Feikkaavat vaan etteivät osaa - kukaan ei vaadi tekemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi