Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mukavin julkkis, jonka olet tavannut?

Vierailija
22.01.2016 |

Itse tapaamistani mukavin Jari Sillanpää, epämukavin ex-ministeri Henna Virkkunen

Kommentit (498)

Vierailija
401/498 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko luvallista sanoo mita on kuullut jonkun julkkiksen puhuvan hotellihuoneessaan? (Olin viereisessa huoneessa..)

Vierailija
402/498 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisteet täältäkin Ilkka Kanervalle. Symppis ja kohtelias. Olin kerran tarjoilemassa tilaisuudessa, johon tuli paneelikeskusteluun paikallisia kansanedustajia kymmenkunta. Ilkka oli ainoa, joka kätteli tullessaan koko henkilökunnan ja jäi jutustelemaan. Muut purjehtivat nokka pystyssä ohi.

Just aivan sama tuntemus Kanervasta.

Itse olin silloin valtioneuvostonlinnassa kesälikkana siivoojana, kun Ilkka siinä käytävällä ramppasi harvase päivä.. oli pikku ministeri silloin. Aina hän tervehti, kuulumiset kyseli ja muutaman sanan rupatteli. Sitten taas mitä pienempiin virkamiehiin mentiin, niin ohoh miten töykeitä olivatkaan.

Vuosikymmenen myöhemmin tavattiin ulkoministeriön käytävillä, olin silloin jo oikeissa töissä. ;) Niin kyllä Ilkka tuli taas tervehtimään ja mietti, että olenko ennen ollut valtioneuvostonlinnassa töissä. Jep ja kuulumiset taas vaihdettiin ystävällisissä merkeissä.

Kyllähän kaikkien kansanedustajien pitää tuo tietää mitä Ilkka, että kansa on hyvä pitää tyytyväisenä ruohonjuuritasolta saakka. Kaikki ovat ihmisiä ja osa jopa äänestää. ;) Hänen muistinsa myös teki vaikutuksen. Ei ollut avustajia kyselemässä ja kertomassa, missä on mut kenties joskus tavannut. Tämmöinen aivan perushiirulainen olen, en yleensä ole se mieleenpainuvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/498 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko luvallista sanoo mita on kuullut jonkun julkkiksen puhuvan hotellihuoneessaan? (Olin viereisessa huoneessa..)

Itse en ehkä tykkäis, siis jos olisin kyseinen julkkis :).

Vierailija
404/498 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat tuntee Kanervan opiskelijapolitiikan ajalta jo (eivät ole kyllä enää nähneet 30 vuoteen) ja sanoivat mulle kerran, kun ihmettelin, kuka Kanervaa äänestää, että hänhän on hirveän symppis ja sosiaalisesti taitava. Ympärillä ei ole yhtään ihmistä, jota ei huomioisi. Kaikkia tervehtii, kättelee ja juttelee kuin oltaisiin vanhoja tuttuja. Sellainen oli jo 70-luvulla.

Kanervahan on vähän jenkkityylinen poliitikko. Niidenhän pitää olla supersosiaalisia ja rentoja + jaksaa kätellä ja jutustella kaikkien kanssa, jos meinaa pärjätä.

Vierailija
405/498 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro Seiskalle niin luetaan sit sieltä :)

Vierailija
406/498 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apulannan Toni.

Vierailija
407/498 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole noita viimeisiä sivuja läpi kahlannut, mutta alkupään jo aiemmin lukeneena en nähnyt mitään mainintaa Kari Tapiosta.

Itse tapasin hänet töiden merkeissä reilut parikymmentä vuotta takaperin ja täytyy sanoa, että siinä oli kyllä mukava ja maanläheinen mies. Juttelimme pitkät tovit ennen hänen keikkaansa kahtena päivänä, eli hänellä siis oli kyseisessä ravintolassa kahtena peräkkäisenä päivänä keikka ja minä olin siis ko ravintolassa töissä.

Olin siihen aikaan nuori reilu parikymppinen jamppa, mutta se ei Kari Tapiota haitannut, vaan jutteli kanssani aivan kuin kaverille. Kyseisenä välipäivänä satuin näkemään hänet kaupungilla. Tai siis minä en häntä ensin huomannut kun käveli ison kadun toisella puolella, mutta hän huikkasi nimeäni (olin siis kertonut nimeni) ja kun katsoin siihen suuntaan, niin siellä hän seisoi lapa pystyssä vaimonsa vieressä ja morjesti puolituntemattomalle klopille :) Hän oli todellinen kansanmies, eikä hänessä ollut edes vivahdusta minkäänlaisista diivan elkeistä. Tämä siis minun kokemukseni. Sen koommin en valitettavasti häntä tavannut.

Vierailija
408/498 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esa Saarinen, Marika Borg, Andy McCoy - todella positiivisia. Saarinen on paras.

Epämiellyttäviä: Raili Hulkkonen, Anna-Kaisa Hermunen 

Vierailija
409/498 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavimmiksi mainitut :

Mike Monroe

Jari Sillanpää

Pelle Miljoona

Kirka

Paavo Lipponen

Tympeimmät:

Kaija Koo

Paula Vesala

Anna Abreu

Sara Sieppi

Aira Samulin

Nopealla näppituntumalla tehty lista. Korjailkaa. :)

Korjaan heti itse että ainakin Laura Voutilainen unohtu tympeistä.

Vaikka mammoilta tuleekin oksennus suuhun ja kakka housuun, pakko mainita että Jenni Vartiainenkin on saanut paljon mukavuus-mainintoja. Vantaa-hotellissa oltiin vuokrattu VIP-aitio kaverin synttärin kunniaksi Jennin keikalla. Artisti ja bändi kävelee aition läpi lavalle. Jenni antoi kaikille meille yläfemmat ja hymyili aivan järjettömän kauniisti, koko kasvoillaan. Samassa aitiossa oltiin Samuli Edelmanin keikalla, jätkä naama norsunvitulla juoksi läpi niin että kaverin juomalasi kaatui eikä edes anteeksipyyntöä. Joku "turvamies" taisi töniä meitä pois tieltä vaikka istuttiin normaalisti pöydissämme.

Vierailija
410/498 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavia:

Hjallis Harkimo

Tanja Karpela

Jani Sievinen

Inhottavia:

Jari Sarasvuo

Salkkareiden Ismo

Maria Jungren

Salkkareiden Ismo... :) 

Mulla taas inhottavimmat oli Hannibal Lecter ja Freddy Krueger

Vierailija
411/498 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatit ovat yleensä todella mukavia kun heitä tapaa silloin tällöin. 

Jos joku on tavatessa mukava ja ystävällinen se ei paljoa muuta heti kerro kuin sen, että henkilö on sosiaalisesti lahjakas.

Kaikki eivät vaan tule kaikkien kanssa toimeen. Joskus siinä voi mennä myös aikaa. Siitä alkuun ei niin houkuttelevasta tyypistä voikin tulla vaikka paras kaveri. Tapaaminen ja tunteminen ovat eri asioita.

Julkkiksillakin on huonoja päiviä. Hieman omiin oloihinsa vetäytyvä julkkis krapulassa hotellin aamupalapöydässä ei ole parasta juttuseuraa.

Vierailija
412/498 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Guzenina-Richardsonin tapasin kerran eduskuntavierailun ohessa. Erittäin mukava nainen, toi myös omasta pussistaan meille väsyneille matkalaisille syömistä.

Vierailija
413/498 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana tulee mieleen Cheek, joka oli todella symppis ja ystävällinen. Ennakko-odotukset oli herran julkisuuskuvan perusteella ihan päinvastaiset, mutta mukava ja huomaavainen heppu oli. 

Muita positiivisesti mielenjääneitä on mm. Johanna Kurkela, Irina, Michael Monroe, Jussi69, Jonne Aaron, ex-tiktaklainen Emppu, Kiira Korpi, Laura Lepistö, Sauli Koskinen ja Jenni Vartiainen. 

Vierailija
414/498 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavimmiksi mainitut :

Mike Monroe

Jari Sillanpää

Pelle Miljoona

Kirka

Paavo Lipponen

Tympeimmät:

Kaija Koo

Paula Vesala

Anna Abreu

Sara Sieppi

Aira Samulin

Nopealla näppituntumalla tehty lista. Korjailkaa. :)

Korjaan heti itse että ainakin Laura Voutilainen unohtu tympeistä.

Vaikka mammoilta tuleekin oksennus suuhun ja kakka housuun, pakko mainita että Jenni Vartiainenkin on saanut paljon mukavuus-mainintoja. Vantaa-hotellissa oltiin vuokrattu VIP-aitio kaverin synttärin kunniaksi Jennin keikalla. Artisti ja bändi kävelee aition läpi lavalle. Jenni antoi kaikille meille yläfemmat ja hymyili aivan järjettömän kauniisti, koko kasvoillaan. Samassa aitiossa oltiin Samuli Edelmanin keikalla, jätkä naama norsunvitulla juoksi läpi niin että kaverin juomalasi kaatui eikä edes anteeksipyyntöä. Joku "turvamies" taisi töniä meitä pois tieltä vaikka istuttiin normaalisti pöydissämme.

Ok, mutta miten tämä vippijuttusi liittyi tuohon Laura Voutilais lainaukseen?

Vierailija
415/498 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisteet täältäkin Ilkka Kanervalle. Symppis ja kohtelias. Olin kerran tarjoilemassa tilaisuudessa, johon tuli paneelikeskusteluun paikallisia kansanedustajia kymmenkunta. Ilkka oli ainoa, joka kätteli tullessaan koko henkilökunnan ja jäi jutustelemaan. Muut purjehtivat nokka pystyssä ohi.

Ehkä Ilkka Kanerva on sitten kypsynyt vanhemmiten. Itselläni on kyllä hiukan päinvastaisia kokemuksia herran sympaattisuudesta. Mutta tämä tapahtuikin jo yli 20 v. sitten.

Istuin erään hotellin baaritiskille, kun minua huomattavasti vanhempi mies kysyi että saisiko hän tarjota juoman. Kiitin kohteliaasti ja hän osti minulle drinkin. Mies vaikutti aavistuksen tutulta, mutta en vielä siinä vaiheessa tajunnut kuka hän oli. Juttelimme niitä näitä. Sitten välähti: Ilkka Kanerva. Aikamme höpistyämme hän kysyi, että lähdenkö hänen kanssaan hotellihuoneeseen. Tuosta vaan. Kieltäydyin, niin tämä urpo sanoo ne kuuluisat sanat: "Etkö tiedä kuka olen?"  Siinä vaiheessa alkoi jo naurattaa, jätin drinksun siihen ja nousin baarijakkaralta seisomaan. Niin nousi Ilkkakin. Hän oli minua päätä lyhyempi. Katselin alaviistoon ja sanoin, että "en, eikä paljon kiinnosta tietääkään". Häivyin paikalta.

Hjallis Harkimokin yritti kerran iskeä minua. Juoksi perääni, kun lähdin eräästä ravintolasta. Höpötteli jotain jatkoille lähtemisestä. Herra sattui vaan olemaan niin kännissä, että kompastui ja kaatui pusikkoon... :D  Liukenin paikalta.

Vierailija
416/498 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko Saarinen on tosi mukava ja symppis!

Vierailija
417/498 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanja Poutiainen ja Antti Tuisku. Kuulemma myös Mr Lordi on erittäin leppoisa tyyppi.

Voitte arvata paikkakunnan :)

Kuuluuko Jari Tervo joukkoon?

Vierailija
418/498 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut useita kertoja kaksi julkkista Teresa Välimäen ja Mirella Kouliaksen. Kokemuksieni perusteella Teresa Välimäki on kamala, kylmäkiskoinen nainen, mutta Mirella Kouliaksesta minulla ei ole  mielipidettä suuntaan tai toiseen. Tuossa yhteydessä, jossa olin tekemisissä Mirella Kouliaksen kanssa kaikki muut tähän liittyvät henkilöt tuskin edes tiesivät, että kyseessä on julkkis.

Vierailija
419/498 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavin julkkis on Jenni Vartiainen ja Suvi Teräsniska.

Inhottavempia tai ylimielisempiä ovat olleet Laura Voutilainen ja Jari-Matti Latvala.

Vierailija
420/498 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut useita kertoja kaksi julkkista Teresa Välimäen ja Mirella Kouliaksen. Kokemuksieni perusteella Teresa Välimäki on kamala, kylmäkiskoinen nainen, mutta Mirella Kouliaksesta minulla ei ole  mielipidettä suuntaan tai toiseen. Tuossa yhteydessä, jossa olin tekemisissä Mirella Kouliaksen kanssa kaikki muut tähän liittyvät henkilöt tuskin edes tiesivät, että kyseessä on julkkis.

ketä noi on edse :D bitu onkin kovia ujukkiksia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän