Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mukavin julkkis, jonka olet tavannut?

Vierailija
22.01.2016 |

Itse tapaamistani mukavin Jari Sillanpää, epämukavin ex-ministeri Henna Virkkunen

Kommentit (498)

Vierailija
381/498 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiviisasta, jopa hetken ketutti, etten tätä aiemmin muistanut.

Sydämellisin, vilpittömin, hauskin tapaamani julkkis on Zarkus Poussa. Hän sitten jakso aina hymyillä ja myhäillä hyväntuulisena.

Vierailija
382/498 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavimmiksi mainitut :

Mike Monroe

Jari Sillanpää

Pelle Miljoona

Kirka

Paavo Lipponen

Tympeimmät:

Kaija Koo

Paula Vesala

Anna Abreu

Sara Sieppi

Aira Samulin

Eli siis kaikki tympeimmät on naisia ja mukavat on miehiä??? Hohhoijjaa sanon minä

Nopealla näppituntumalla tehty lista. Korjailkaa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/498 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavimmiksi mainitut :

Mike Monroe

Jari Sillanpää

Pelle Miljoona

Kirka

Paavo Lipponen

Tympeimmät:

Kaija Koo

Paula Vesala

Anna Abreu

Sara Sieppi

Aira Samulin

Eli siis kaikki tympeimmät on naisia ja mukavat on miehiä??? Hohhoijjaa sanon minä

Myös Jarkko Shola mukavimmaksi usein mainittu. Ja sekin mies. Hienoa sukupuolijaottelua kyllä!

Vierailija
384/498 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavimmiksi mainitut :

Mike Monroe

Jari Sillanpää

Pelle Miljoona

Kirka

Paavo Lipponen

Tympeimmät:

Kaija Koo

Paula Vesala

Anna Abreu

Sara Sieppi

Aira Samulin

Korjaan heti itse että ainakin Laura Voutilainen unohtu tympeistä.

Mikäs selittäisi sen, että mukavimmiksi mainitut on kaikki miehiä ja siellä toisessa ääripäässä naisia. :D

Vierailija
385/498 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarkko Ahola siis mukaviksi mainittujen listaan t.386

Vierailija
386/498 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuure Kilpeläinen on mukava ja sympaattinen.

Ällöin taas eräs ex-juontaja-imitaattorimies. Pelattiin golfia samassa ryhmässä, heitteli mailoja ja oli ilkeä. Vittuili kun minä naisena pelasin paremmin kuin hän. Onneksi lähti pois kesken kierroksen, meni varmaan klubille vetämään viinaa.

Vierailija
387/498 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirka + Jyrki J. Kasvi mukavimmat, Miina äkkijyrkkä (anteeksi vaan kohta tuleva sana, mutta ei voi mitään, totta se on) tolloin.

Lisään vielä 2 mukavaa:

Timo Jutila antoi 1995 (huomatkaa vuosi :)) Rodoksen lentokentällä parillekymmenelle lapselle nimmarit :)

Juice Leskinen, tapasin hänet naperona ja esitti minulle ja sisaruksilleni muistaakseni Mikki Hiiri merihädässä -kipaleen :)

Ei superkuuluisuuksia, mutta tunnettuja, joita olen lapsena tavannut ja muistan että olivat mukavia: Robert Lappalainen (ralli-ihmiset tietänevät) ja Jorma Lillbacka (vei ilmaiselle kopteriajelulle :)), Powerparkin "isäntä". Vesa Keskisen olen tavannut useamminkin (mm. isoisänsä syntymäpäivillä), mutta onko hän nyt kuuluisuus? Noina kertoina hän on ollut ihan kohtelias eikä omakohtaisista kokemuksista ole pahaa sanottavaa.

Vierailija
388/498 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavia: Pelle Miljoona, Jussi Lampi, Kari Aalto, Kari Hotakainen, Jari Tervo, Jussi69, Ninja Sarasalo, Andy McCoy, Michael Monroe, Ville Valo.

Vähemmän mukavia mm. Outi Mäenpää, Arto Paasilinna, Henry Saari, Kaija Koo, Ilkka Alanko ja jotkut Salkkareitten nuoret näyttelijät. En tiedä heidän nimiään, kun en seuraa ko. sarjaa.

Työn puolesta olen ollut julkkisten kanssa tekemisissä. 

Et seuraa sarjaa, mutta tiedät ketä siinä näyttelee?

Vierailija
389/498 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duudsonien Jarppi. Ex-koulukaveri. Tapasin viimeksi erään suomalaisen hotellin hississä (toinen korva laastaroituna ja veressä), ja tietty kysyin että missäs stuntissa tuo tapahtui. Nauroi vaan ja käski (silmää iskien) katsomaan tv-sarjaa :)

Vierailija
390/498 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PartaMatti

Vierailija
391/498 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia:

Hjallis Harkimo

Tanja Karpela

Jani Sievinen

Inhottavia:

Jari Sarasvuo

Salkkareiden Ismo

Maria Jungren

Vierailija
392/498 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavimmiksi mainitut :

Mike Monroe

Jari Sillanpää

Antti Tuisku

Jenni Vartiainen

Pelle Miljoona

Kirka

Paavo Lipponen

Tympeimmät:

Kaija Koo

Paula Vesala

Anna Abreu

Aira Samulin

Mikko Alatalo

Tiina Lymi

Vierailija
393/498 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin itse saman kun tein listan että mukavissa miehet ja tympeissä naiset. Minä en ole ketään tavannut eikä lista perustu omaan mielipiteeseeni ja listan tein huvikseni ja niinkuin sanoin, nopealla näppituntumalla. Tämä ketju on pitkä joten pahoittelen etten muistanut kaikkia. Tämä nyt vain jäivät mieleen.

Vierailija
394/498 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia ovat Teemu Selänne (aivan ihana!) ja Kristina Karjalainen. Karita Tykkä on todella epäkohtelias, ylimielinen ja tyly.

Vierailija
395/498 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavia:

Hjallis Harkimo

Tanja Karpela

Jani Sievinen

Inhottavia:

Jari Sarasvuo

Salkkareiden Ismo

Maria Jungren

"Jungren". *Facepalm*

Vierailija
396/498 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran salkkareissa avustajana ollessa tapasin sarjan näyttelijöitä; Anttia esittänyt Timo-Pekka Luoma oli tosi ihana, tuli kättelemään meitä avustajia ja vaihtoi pari sanaa, hänen kannoillaan kipitteli tämä nykyinen lottotyttö Jasmin Hamid eikä ollut näkevinäänkään ketään avustajaa! Oli tosi noloa hänen puoleltaan seisoa T-P:n vieressä ja tuijotella kattoon :D Myös serkkuni tapasi Hamidin kerran ja kertoi myös saaneensa kylmän vaikutelman.

Kirsi Ståhlberg oli myös todella symppis ja ihana (kummitytöllä sama kokemus toisaalla).

Susanna Mikkonen oli ylimielinen, mikä oli yllätys koska osaa tv:ssä näytellä niin hyvin iloista :D

Ilkka Kanerva on tosi symppis eikä yhtään mikään "limainen naistenmies" kuten media on antanut ymmärtää.

Vierailija
397/498 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muutama vuosi sitten vielä kaupassa töissä, joten törmäsin melko paljonkin julkkiksiin. Ääripäitä edustavt kuitenkin tapaamistani julkkiksista Mari Perankoski ja Mari Valosaari, jotka kävivät meillä kummatkin useamman kerran. 

Valosaari oli äärettömän mukava ja huokui oikein positiivisuutta, toisin kuin kaimansa Perankoski, joka käyttäytyä todella halveksivasti myyjiä kohtaan.

Vierailija
398/498 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja Halonen ja Pentti Arajärvi on todella symppiksiä niin yhdessä kuin erikseen

Vierailija
399/498 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet täältäkin Ilkka Kanervalle. Symppis ja kohtelias. Olin kerran tarjoilemassa tilaisuudessa, johon tuli paneelikeskusteluun paikallisia kansanedustajia kymmenkunta. Ilkka oli ainoa, joka kätteli tullessaan koko henkilökunnan ja jäi jutustelemaan. Muut purjehtivat nokka pystyssä ohi.

Vierailija
400/498 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että teillä on hyviä kokemuksia Jonne Aaronista. Itse en ole tavannut, mutta joitakin yhteisiä tuttuja on ja ainakin kymmenisen vuotta sitten Jonne oli kuulemma aikamoinen diiva ja leija... vaikuttaa kyllä kovasti muuttuneen Negativen kulta-ajoista. 

Henry Saaresta olen kuullut tosi paljon hyvää! Kuulemma vaatimattoman ja kohteliaan oloinen herrasmies.

Itse olen tavannut Kauko Röyhkän ja siinäpä vasta ihana mies! 

Marja-Sisko Aallolle (sukupuolensa korjauttanut pappi) ja Jani Toivolalle olen laittanut kiitos(fanitus)-sähköpostit, siis ihan kehunut heidän työtään ja kertonut olevani inspiroitunut heidän näkemyksistään ym. ja saanut molemmilta aivan ihanat viestit takaisin jo heti seuraavana päivänä, vaikka sellaisia en edes odottanut.