Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mukavin julkkis, jonka olet tavannut?

Vierailija
22.01.2016 |

Itse tapaamistani mukavin Jari Sillanpää, epämukavin ex-ministeri Henna Virkkunen

Kommentit (498)

Vierailija
421/498 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armi Toivanen oli erittäin mukava, vaikka vähän ujon puoleinen, yllätyin positiivisesti myös Cheekin kivasta ja rennosta käytöksestä

Tommi Evilän olen tavannut kaksi kertaa noin 8 vuotta sitten ja kerran viime kesänä. On ollut joka kerralla ynseä.

Vierailija
422/498 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavimmiksi mainitut :

Mike Monroe

Jari Sillanpää

Pelle Miljoona

Kirka

Paavo Lipponen

Tympeimmät:

Kaija Koo

Paula Vesala

Anna Abreu

Sara Sieppi

Aira Samulin

Nopealla näppituntumalla tehty lista. Korjailkaa. :)

Korjaan heti itse että ainakin Laura Voutilainen unohtu tympeistä.

Vaikka mammoilta tuleekin oksennus suuhun ja kakka housuun, pakko mainita että Jenni Vartiainenkin on saanut paljon mukavuus-mainintoja. Vantaa-hotellissa oltiin vuokrattu VIP-aitio kaverin synttärin kunniaksi Jennin keikalla. Artisti ja bändi kävelee aition läpi lavalle. Jenni antoi kaikille meille yläfemmat ja hymyili aivan järjettömän kauniisti, koko kasvoillaan. Samassa aitiossa oltiin Samuli Edelmanin keikalla, jätkä naama norsunvitulla juoksi läpi niin että kaverin juomalasi kaatui eikä edes anteeksipyyntöä. Joku "turvamies" taisi töniä meitä pois tieltä vaikka istuttiin normaalisti pöydissämme.

Ok, mutta miten tämä vippijuttusi liittyi tuohon Laura Voutilais lainaukseen?

No ei liittynyt Laura Voutilaiseen vaan siihen listaan, josta puuttui sekä Voutilainen että Jenni Vartiainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/498 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu Selänne! ehdottomasti. Ihanaa Teemu ihanaa, Ihanaa Teemu ihanaa!

Vierailija
424/498 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Rautiainen ja Valtteri Tynkkynen.

Vierailija
425/498 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axl Smith oli mukava, mutta paljon ujompi kuin mitä tv:ssä vaikuttaa. Tai siis oli 5 vuotta sitten. :D Esa Nummela on myös tosi mukava ja maanläheinen tyyppi. Sipe Santapukki hymyilee myös kaikille ja on jotenkin tosi sydämellisen ja nöyrän oloinen. :)

Vierailija
426/498 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyösti Mäkimattila on todellinen herrasmies ja miellyttävä ihminen,  samaa ei voi sanoa jo moneen kertaan mainitusta Laura Voutilaisesta.

Vierailija
427/498 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten moneen kertaan ynseäksi mainittu Laura Voutilainen sitten käyttäytyy? En ole koskaan tavannut, joten olisi mielenkiintoista tietää.

Vierailija
428/498 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavat:

+ Mikko Koivu

+ Anna Abreu (oli ennen Idolsia samoissa kotibileissä, aika äänekäs mutta kuitenki harmiton tapaus)

+ Salkkarit-Peppi selvinpäin & Jiri

+ Salkkarit-Heidi oli ainakin lukioaikoihin kiva, sen jälkeen ilmeisesti muuttunut ...

+ Jari Sillanpää

+ Henna Kalinainen, oli ollut BB:ssä jo mutta ei vielä Viidakon tähtösissä. Jotenkin herttainen, ehkä vähän yksinkertaisen oloinen.

+ Jethro, hauska

+ Maija Vilkkumaa

+ Kwanin-Tidjan

+ NRJ:n kalju juontaja, joka juonsi muistaakseni aamua samaan aikaan Rennen kanssa joskus. Tosi kiva ja järkevä.

+ Kirka. Nauroi jopa itse Kirka-vitseille vaikka oli varmaan kuullut ne sata kertaa. Pyöri Krunassa tosiaan paljon. Itse olin suht nuori kun Kirka kuoli.

+ Tea Hiilloste. Ihana ja pirteä, fiksu.

+ Sauli Niinistö

+ Michael Monroe

+ Mikko Kivinen

+ Salkkareissa en muista nimeä mutta näyttelijä on Tero Tiittanen, sen Pepin lapsen isä vissiin

+ Marco Bjuström, tosin kaverit on nähneet myös huonolla tuulella monesti, itse kun juttelin oli leppoisa/mukava

+ Antti Asplund ja Mert Otsamo. Antti vähän outo mutta noin muuten molemmat ihan mukavia

+ Anu Hälvä

+ Mari Perankoski

+ Petri Nygård. Arvosteltiin häntä ja hänen biisejään yhdellä opiskeluristeilyllä missä hän oli esiintymässä. Petri oli viereisessä pöydässä ja ei tajuttu, että kuuli jutut. Olikin symppis ja järkevän oloinen.

+ Roope Salminen. Tän nyt tuntee varmaan suurinosa helsinkiläisistä 23-27-vuotiaista, jotka on kantakaupungin kouluissa tai lähellä asuneet. Ainakin lukioaikaan oli kiva, en tiedä millainen nykyään.

+ Krisse Salminen

+ Wilma Schewewlsinkin tyttäret on mukavia, vaikka eivät julkkiksia oikeastaan olekaan

+ Suvi Koponen

+ Jon-Jon Geitel

+ Anni Sinnemäen tytär, en muista nimeä, oisko Siiri?

+ Hjalliksen poika on kiva, se blondi, en nyt muista nimeä. Amanda Harkimo taas ei ollut kovin kiva ...

+ Tarja Halonen oli kiva kun juttelin kerran kaupassa hänen kanssaan

+ Jaana Pelkonen

+ Jyrki Sukula, tosin hänestä olen kuullut myös negatiivisia mielipiteitä

Ben Zyzschowichshahxhs ... tv:ssä jotenkin skarppi

Ikävät:

Ykkösinhokkini: Hans Välimäki

- Aira Samulin

- Salkkarit-Peppi kännissä

- Tomi Metsäketo. Lipevä ja ylimielinen, iskee 18v tyttöjä

- Ellen Jokikunnas

- Tuksu. Raivosi baarin jälkeen kebabbilassa ja se Arto istui hiljaa vieressä. Tuksu: " Ottakaa mun Louis Vuittonin laukusta kuvia vitun luuserit! "

- Haloo-Helsingin basisti/kitaristi, en muista kumpaa soittaa. E:llä alkoi nimi.

- Markus Pöyhönen

- Miina Äkkijyrkkä

- Jenni Dahlman. Kylmän oloinen oli

- Sabina Särkkä oli jo tyly ollessaan töissä ruokakaupassa Espoossa

- Jukka Poika

- Jan Vapaavuori

- Vappu Pimiä kännissä

- Ratsastaja-julkkishomo, Marco jotain

Muita huomioita:

Ben Zyzschowichshahxhs ... ihan ok tyyppi, ei hyvää eikä huonoa sanottavaa mutta jostain syystä törmään häneen joka paikassa. Tietysti esim. Redramaan ja moniin muihinkin törmää monesti kadulla kun asuvat samoilla kulmilla mutta tuo Benin näkyminen joka paikassa hämmentää itseäni.

Tuossa noi mitä jaksoin nyt miettiä ja paljon on sellaisia mistä ei ole hyvä eikä huonoa sanottavaa. Nyt kun alkaa asiaa ajattelemaan niin Suomi kyllä todellakin on pieni maa

Vierailija
429/498 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipe <3

Vierailija
430/498 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
431/498 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tavannut Anna-Liisa Tiluksen, ja täytyy kyllä sanoa että hän on aivan uskomattoman kaunis ja mukana nainen. Hän on todella ryhdikäs ja hoikka, (kuntoilee säännöllisesti), ja sen kyllä huomaa! Sen lisäksi Annalla on aivan ihana puheääni, pehmeä sellainen.

Vierailija
432/498 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arto Tuunela. Luonteva ja tavallinen.

Vierailija
433/498 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan ketjun vastapainoksi tuolle ikävien ja ylimielisten julkkisten listalle :)

Vierailija
434/498 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykopaatit ovat yleensä todella mukavia kun heitä tapaa silloin tällöin. 

Jos joku on tavatessa mukava ja ystävällinen se ei paljoa muuta heti kerro kuin sen, että henkilö on sosiaalisesti lahjakas.

Kaikki eivät vaan tule kaikkien kanssa toimeen. Joskus siinä voi mennä myös aikaa. Siitä alkuun ei niin houkuttelevasta tyypistä voikin tulla vaikka paras kaveri. Tapaaminen ja tunteminen ovat eri asioita.

Julkkiksillakin on huonoja päiviä. Hieman omiin oloihinsa vetäytyvä julkkis krapulassa hotellin aamupalapöydässä ei ole parasta juttuseuraa.

Mutta jos samasta julkusta alkaa olla sivukaupalla huonoja kokemuksia niin kyllä se oikeesti jo jotain kertoo...

Vierailija
435/498 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsena, alle 10-vuotiaana, Aira Samulinin tanssikurssilla. Hän oli meitä (lapsia) kohtaan todella arvostava, kannustava ja innostava. Ei hetkeäkään ollut sen oloinen, että vedetään nyt jotenkin nämä tunnit läpi, vaan kohotti ilmapiiriä ja itsetuntoja. Eikä millään alentuvalla tavalla, vaan kohtasi meidät arvokkaina ja ihanina.

Nyt aikuisena kun ajattelen, niin ei kukaan muu aikuinen ole suhtautunut lapsuudessani minuun niin lämpimästi, kiinnostuneesti ja kunnioittavasti kuin Aira. Olen koko aikuisikäni haaveillut, että pääsisin henkilökohtaisesti kiittämään häntä siitä kokemuksesta.

Vierailija
436/498 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työympäristössäni tapaan julkkiksia heille epätyypillisessä tilanteessa.

Tilanteetovat heille varmaan outoja, koska epävarmaa käytöstä ilmenee eri tavoin.

Mutta tässä kysyttiinkin mukavinta:

Arto Tuunela on äärimmäisen mukava ja sympaattinen.

Vierailija
437/498 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun on annettava maininta koko Dingo-miehistölle. Ei pelkästään siksi, että faneja ollaan vaan muutenkin. Olen ehtinyt nähdä kolme keikkaa nyt kun ovat paluun tehneet ja näillä kerroilla aina käyneet moikkaamassa ihmisiä ja kirjoittelemassa nimmareita. 

Neumannilla tosin ollut joskus huonot hetkensä aiempina vuosina kun saattanut olla humalassa keikoilla ja sen takia käytöskin hänellä ollut töykeää ja ylimielisen oloista kun ihmiset käyneet jututtamassa. Nyt näyttäisi kuitenkin asiat olevan toisin. 

Eräistä muistakin tämän kuuluisimman Dingo-kokoonpanon jäsenistä saanut hieman jörän kuvan, mutta ovat kuitenkin tosi sympaattisia ja mukavia heppuja kun heitä on tapaamaan päässyt. 

Vierailija
438/498 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisabeth Rehn ja Kai Bärlund todella miellyttävän tuntuisia ja hyviä, ystävällisiä ihmisiä. Näyttelijä Mikko Kivinen ylimielinen ja ilkeän tuntuinen, ei ollenkaan leppoisa kuten luulisi julkisuuskuvastaan.

Vierailija
439/498 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töiden puolesta tavannut useita kansanedustajia ja noin kahden kesken tai pienellä porukalla kaikki ovat puolueesta riippumatta hemmetin mukavia ja käytökseltään noissa tilanteissa selkeästi ns. taviksia ystävällisempiä ja empaattisempia. Ymmärtää mistä nuo ovat haalineet ne äänestäjänsä ja miksi tykkäävät jututtaa äänestäjiä turuilla ja toreilla. Siksi että he pärjäävät ihmisten kanssa. Sitten on kokonaan eri juttu minkälaista politiikkaa vetävät.

Vierailija
440/498 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jope Ruonansuu kyllä yksi mukavimpia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän