Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävät sanat ja sanonnat, peukutusketju

Vierailija
21.01.2016 |

Peukku ylös jos suakin ärsyttää, alas jos sana tai sanonta on sun mielestä ihan ok.
Aloitan.
"Nyt nauti/nauttikaa!" (esim. FB:ssa lomakuviin)

Kommentit (247)

Vierailija
161/247 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ne piirtää jolla on liitua." Yleensä kun ihaillaan kuinka joku ylirikas taas kerran rohmuaa itselleen lisää ja lisää saastuttavaa ja tarpeetonta omaisuutta, tai erikoislupia runnoa luontoa tai toisia ihmisiä, ja niin edelleen. Ällöttävän lapsellinen sanonta.

Vierailija
162/247 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun jotakuta ärsyttää, v-tuttaa jne jonkun toisen, kuitenkin aikuisen ihmisen jutut, ja se ärsyyntynyt puhuttelee sitä toista sanoilla lapsikulta, lapsi pieni, kulta pieni että mä näen punaista. Tälläkin palstalla on ainakin yksi henkilö joka viljelee tätä todella ahkerasti. Jos luet tätä: lopeta herran tähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/247 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun jotakuta ärsyttää, v-tuttaa jne jonkun toisen, kuitenkin aikuisen ihmisen jutut, ja se ärsyyntynyt puhuttelee sitä toista sanoilla lapsikulta, lapsi pieni, kulta pieni että mä näen punaista. Tälläkin palstalla on ainakin yksi henkilö joka viljelee tätä todella ahkerasti. Jos luet tätä: lopeta herran tähden.

Piti siis olla: että mä näen punaista.

Vierailija
164/247 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen sanomisiin kommentointi: Höpö höpö!

Todella vähättelevää ja yleensä ei itse edes tarjota mitään asiallista argumenttia, tai minkäänlaista argumenttia.

Höpöhöpö-ihmiset ovat yleensä todella yksinkertaisia.

Vierailija
165/247 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina ärsyttänyt sanonta "sairaan" sitä ja tätä, vaikka sairaan kivaa. Sairauksissa ei ole mitään kivaa. Joudun hokemaan päässäni sen jälkeen terveen, terveen, terveen, koska tulen hulluksi kun tubettajat hokevat sitä yhtäkkiä estoitta. Se oli sanonta 90-luvun alussa ja mennyt aikapäiviä sitten. On kivempi sanoa tervehdyksenä vaikka Terve. Ei terpparallaa. 

Vierailija
166/247 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen sanomisiin kommentointi: Höpö höpö!

Todella vähättelevää ja yleensä ei itse edes tarjota mitään asiallista argumenttia, tai minkäänlaista argumenttia.

Höpöhöpö-ihmiset ovat yleensä todella yksinkertaisia.

Jotkut sanovat vielä höpönpöpönpöppö. Sekin on outoa.

Vierailija
167/247 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee, kun joku sanoo tai kirjottaa "tängjuu" meinatessa, että kiitos :D

Vierailija
168/247 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy pyllyyn. Jäi mieleen tuo Maria Sidin juontama ohjelma. Raivostuttava sanonta hymy pyllyyn.

Vierailija
169/247 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pompsuttelu, pomputella, pongahtaa, pompahtaa. Ei ärsytä, jotain toista voi. Paitsi pomputtelu ärsyttää.

Vierailija
170/247 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurisyy , miksi ei pelkkä syy kelpaa. Taas apinoidaan enkkua.

Vierailija
171/247 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, että ärsyttää, kun kaikki on KOHILLAAN. Ja vielä, kun se sanotaan useaan kertaan peräkkäin, niin ei ole kohillaan minun mielestäni.

Vierailija
172/247 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Bibels

Lyhenne Raamattuseruasta:Bibles(ällskapet)

Vierailija
173/247 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä kauheasti. Yhteen aikaan hoettiin "töyhtöhyyppä" sanaa. Oli se jonkun hiukset tai joku muu.

Vierailija
174/247 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo todellista -heitto tai huuto hämmästellessä jotakin mielestään erikoista tai outoa.

Ärrrsyttävä.

Vierailija
175/247 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pikku mussukkaa, kun ei ole saanut riittävästi huomiota. Ota tästä karkki ja rauhoitu hetki tuolla nurkassa kuusen alla.

Vierailija
176/247 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatusmaailma.

Vierailija
177/247 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavan

Ai luoja repeää aivoista suoni.

Se on tavallinen. Ja nyt turha sanoa mistään murteesta mitään. Se on tavallinen.

Vierailija
178/247 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskautta

Henkisesti vai fyysisesti?

Vierailija
179/247 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

prkleen korjausluku .. raskautua

Vierailija
180/247 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikahyvä

Esim. sikahyvä vegaaniruoka. Millä tavalla haiseva lätissään rypevä sika on hyvä? 

Sairaan kaunis

Mikä sairaus on kaunis? Letkuissa huohottava ylipainoinen covid-potilas, norovirusta oksentava ja paskova lapsi vai tavis diabeetkko? Kauniita???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi