Mikä on tänään kannustanut sinua laihduttamaan?
Oma peilikuva, tuleva lomamatka, turvonnut olo, motivaatiokuva, pelko lihavuuden tuomista terveysriskeistä...?
Kommentit (57)
Tuleva kesä ja tahto pystyä kulkemaan silloin kivoissa kesävaatteissa häpeilemättä!
Vierailija kirjoitti:
Thorbjörg Hafsteindottir'in kirja 10 år yngre på 10 uger (10 vuotta nuorempi 10:ssä viikossa).
Ja tässä on parasta se kun lukee kirjaa 10 viikkoa, niin samalla voi maata sängyssä ja syödä suklaata!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thorbjörg Hafsteindottir'in kirja 10 år yngre på 10 uger (10 vuotta nuorempi 10:ssä viikossa).
Ja tässä on parasta se kun lukee kirjaa 10 viikkoa, niin samalla voi maata sängyssä ja syödä suklaata!
Sä unohdit mainita täytekakun.
tänään minua on kannustanut lihottamaan se, kun huomasin rintojeni pienentyneen ENTISESTÄÄN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitaasti mutta varmasti pudonnut paino. V..ttaa suoraan sanottuna kuinka hitaasti se tippuukaan, vaikka liikun kuin hullu ja syön tarkkaakin tarkemmin (käytän keventäjien laskureita. Esim. uin viikossa 2-3 x 1 h, lenkkeilen ja teen Jutan kahvakuulatreeniä ja kotijumppaa).
Tänään oli paino kuitenkin humpsahtanut kivasti alaspäin ja vaatteistakin alkaa viimein huomaamaan edistymisen. Se motivoi. Ja se, että kevääseen on vielä matkaa. Tavoitteen saavuttamiseen ei tarvita mitään jatkuvaa kitudieettiä.
Tuloksesi ei tule kestämään, ellet hanki liikuntaa josta todella pidät.
Jos liikkuminen on pakkopullaa, niin olet läskisieluinen ja sellaisena pysyt, kunnes löydät jonkun mielekkään liikunnallisen harrastuksen.
Usko pois, been on that road
ja mistä päättelet etten pidä noista jutuista mitä teen??? Missä mä niin sanoin? Olen liikkunut aina, lempiliikuntaani on uinti ja juoksu. Ilmaisulla "liikkunut kuin hullu" tarkoitin että olen liikkunut tavallista enemmän ja esim. juoksu näissä pakkasissa ei nyt ole ollut ihan just sitä mieleisintä hommaa, vaikka siitä muuten pidänkin. Halusin vaan hyvän alun ja kun lomautuksen "ansiosta" aikaa on ollut tässä kuussa yllin kyllin. En esim. normaalisti yksinkertaisesti ehdi uimaan noin paljon, mutta nyt on ollut aamupäivisin aikaa ja hallissa ihanan tyhjää painaa menemään (olen siis uinut nuoruudessani kilpaa).
Tää on kyllä tällä palstalla aina niin tätä "ei tule kestämään, väärin sammutettu" -meininkiä.
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi olla tosissasi! Tuo, jos mikä, on liian laiha, ei ole kaunista! BMI 13 tai vastaava. Ihan oikeasti, et voi katsoa tuota motivaatiomielessä!
Miten tämmönen masistelu oikeasti inspiroi ketään?? Jotkut värikkäät, timmeistä bikinivartaloista otetut kuvat ymmärrän, mutta tommonen mustavalkoisuus, ylilaihuus ja riutunut olemus on vain kamalaa katsottavaa.
Kusipäinen mies, joka tänäänkään tuonu mulle mitään syötävää kaupasta.
Juuri tänään on kannustanut se, että paino putoaa melko tasaista sadan gramman päivävauhtia, sekä se, että tämä onkin yllättävän helppoa. 4 viikkoa takana ja painoa tippunut 3,2 kg. En ole lisännyt liikuntaa eikä mistään tietystä ruuasta ole tarvinnut kokonaan luopua. Kävinpä tänään kaljallakin.
Se että hoikka olemukseni (sitten kun olen tavoitteessani) on paras"kosto". lisäksi se myös motivoi, että nyt paino tippuu kun laohdutan. Vuosi sitten paino ei liikkunut alaspäin yrityksistä huolimatta. Nyt on lääkitys tasapainossa.
Katselin reilusti ylipainoista ystävävääni.
Vierailija kirjoitti:
Katselin reilusti ylipainoista ystävävääni.
Täytyy myös tunnustaa...
ssss kirjoitti:
Luin SG:ssä Romee Strijd -keskustelua ja katsoin hänestä tämän videon (blondi mustissa)! 😍
Mikä on SG?
Hmm... Se, että kuntoni on parantunut huomattavasti. On ihanaa, kun pystyy tekemään sellaisia juttuja, joihin ei ennen pystynyt, tai ei jaksanut. :)
Ja onnistuminen nyt aina kannustaa. Paino putoaa hitaasti mutta varmasti koko ajan, vaatteet näyttävät kivemmilta päällä, ja oma usko on lisääntynyt, että normaalipaino on saavutettavissa ilman itsensä rääkkäämistä.
http://3.bp.blogspot.com/-mOlPqb4fDC0/TZlOLiShgpI/AAAAAAAAQQc/E9KHgaApH…
Tämä kuva on ollut laihdutusinspiraationi jo pitkään. Niin hoikka muttei luinen <3
Vierailija kirjoitti:
ssss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi olla tosissasi! Tuo, jos mikä, on liian laiha, ei ole kaunista! BMI 13 tai vastaava. Ihan oikeasti, et voi katsoa tuota motivaatiomielessä!
Paljon alle 13 tuo on, itse olen ollut 12.8 enkä näyttänyt noin pahalta. Nyt bmi 16,5 ja tavoite n. 15. Shmegeh on kyllä munkin mielestä liikaa, mutta motivoi tietää että tuokin kunto on mahdollinen. Haluan kuitenkin menestyä amk-opinnoissani ym. mikä ei noin riutuneena ole mahdollista.
Tänään inspiroi laihduttamaan se, että kesä on tulossa ja tahdon pukeutua kauniisti ja olla puuskuttamatta helteessä kuin sotanorsu (olen kokoa 52). Lisäksi kesällä voisi olla tiedossa vähän seikkailuakin, joten pitää olla hoikemmassa kunnossa jotta kehtaa. ;)
Up. Muiden inspiskuvia ois kiva nähdä! Tosin ei tuota pakkohoito-osastoa kuin shmegeh.