Mikä on tänään kannustanut sinua laihduttamaan?
Oma peilikuva, tuleva lomamatka, turvonnut olo, motivaatiokuva, pelko lihavuuden tuomista terveysriskeistä...?
Kommentit (57)
Mua motivoi kunnon kohoaminen taas sille tasolle kuin se on aiemmin ollutkin ja oma terveys. Tää ehkä kuulostaa tosi kummalliselta, mutta mä haluan päästä "lastentekokuntoon". Eli joo, meillä on häät tulossa syksyllä ja sillon olis kyllä kiva olla hyvässä kunnossa, mutta mun tavoitteena on olla fyysisesti sellaisessa kunnossa, että raskaana ollessani mun astma ei olis nykyistä pahempi, vaan sen alettua astma ja fyysinen kunto on sillä tasolla, ettei astman pahentuminen tuntuisi superpahalta.
Nyt mulla on siis koulun sisäilman takia pahentunut astma tosi paljon, mikä osaltaan on vaikuttanut myös painon nousuun ja jaksamiseen. Ja raskaana astma voi joko pysyä ennallaan tai pahentua, joten haluan varautua siihen pahempaan, jotta oma huono terveys ei olisi mahdollisten raskausvaivojen lisänä.
Ja olen tietoinen siitä, ettei kunto ole esteenä lasten saamiselle, eikä niitä lapsia tuosta noin vaan tehdä, mutta mä haluan silti edes joiltain osin suunnitella tulevaa.
Vierailija kirjoitti:
Up. Muiden inspiskuvia ois kiva nähdä! Tosin ei tuota pakkohoito-osastoa kuin shmegeh.
No joku tämmönen, aivan täydellinen! Timmi ja hoikka, mutta ei nälkiintyneen luinen.
No tota.. Ei mikään. En ole järin kiinnostunut omasta enkä muiden painosta.
Parin vuoden päästä on viiskymppiset ja haluan olla niitä, joista sitä ei uskoisi :P
Vierailija kirjoitti:
Parin vuoden päästä on viiskymppiset ja haluan olla niitä, joista sitä ei uskoisi :P
Kai olet pitänyt hyvää huolta ihostasi? Sitä ei nimittäin helposti feikatakaan nuorekkaaksi, vaan ennaltaehkäisy on oikeastaan ainoa tapa (veitsen/botoxin lisäksi) pitää nuorekas ja freesi look yllä.
Maanantaina alotettu dieetti ja kilo pudonnut ja vyötäröltä lähtenyt 4cm. Turvotus on vähentynyt huomattavasti, ihanan motivoitunut olo! Tsemppiä kaikille!!
Vierailija kirjoitti:
Maanantaina alotettu dieetti ja kilo pudonnut ja vyötäröltä lähtenyt 4cm. Turvotus on vähentynyt huomattavasti, ihanan motivoitunut olo! Tsemppiä kaikille!!
Vau, onnea! Mitä olet tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ketoosilla, eli hiilarit alle 20g/pv. Herkkujakaan ei pahemmin tee mieli kun rasva täyttää vatsaa aikalailla :) Nälkää ei tarvitse nähdä!
Karppaus kyllä toimii! Onko kellään kokemusta 5:2-dieetistä? Kumpi on parempi normaalipainon sisällä laihduttamiseen? Noin kymppi olis tavoitteena pudotella kesään mennessä.
Pistin tänään jalkaan alushousut, joita en ole käyttänyt aikoihin - kiristivät! Että aloittaisikohan laiharin huomenna vai "maanantaina"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ketoosilla, eli hiilarit alle 20g/pv. Herkkujakaan ei pahemmin tee mieli kun rasva täyttää vatsaa aikalailla :) Nälkää ei tarvitse nähdä!
Pitäiskin taas aloittaa, harmi kun ei jaksa hirveän pitkään vetää minimihiilareilla :( Paino pysyy hyvin kyllä kurissa!
Olen pudottanut painoa joulukuun lopusta 4 kg karppaamalla ja pitämällä kaksi 500 kcal päivää viikossa. Siis VHH ja 5:2 - helppoa kuin mikä!
Ja voita menee paketti viikossa, se on vaan niin hyvää :)
Ei mikään. Ei ole tarvetta sille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Up. Muiden inspiskuvia ois kiva nähdä! Tosin ei tuota pakkohoito-osastoa kuin shmegeh.
No joku tämmönen, aivan täydellinen! Timmi ja hoikka, mutta ei nälkiintyneen luinen.
Siis toihan on ihan täydellinen! Motivaatio nous just noin 394893890428 pykälää.