Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ääliömäisin kuulemasi lause koiraihmiseltä?

Vierailija
21.01.2016 |

"Ei ihme että koiras on noin vihainen, kun se ei saa sosiaalistua!" Olen siis itsekin koirallinen ja kielsin vastaantulevaa naista päästämästä koiraansa oman koirani luokse sen ollessa paskalla ojassa. Koirani siis ehti ärähtää toiselle koiralle. Kiva kuulla spontaanisti syviä totuuksia kesken lenkin! Olisi pitänyt kysyä rouvalta, mitä hän tykkäisi, jos joku tulisi härkkimään kesken toimituksen.

"Aktiivista koiraa ei voi hankkia pieneen asuntoon." Jaa miksikä ei? Meillä ei sisällä urheilla vaan fyysinen aktiviteetti toteutetaan ulkona.

"Koiraa ei saa päästää veren makuun." Sehän tosiaan muuttuu psykoksi heti maistaessaan veren...

"Nartun pitää saada kokea äitiys. Sitä paitsi se vähentää kohtutulehduksen riskiä." Kaikkia ei ole tarkoitettu sukua jatkamaan.

"Ei se mitään tee/se on ihan kiltti." Joo ei kinnosta. En halua irtokoiria omalle tai koirani iholle.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysinpäs ketjun vielä! En ehtinyt vastata kun se oli pinnalla.

Hyvällä ystävälläni on kaksi pahatapaista koiraa. Ystävän reaktio esimerkiksi koirien minun päälle hyppimiseen ja naaman nuolemiseen on "noh, komenna niitä." Eli se on siis mun tehtävä käskyttää ystävän hurttia? Vierailen harvoin.

Vierailija
82/82 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on koiraihminen. Miltä se näyttää. Hmm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla