AVIOERO: onko jotakin keskustelupalstaa
josta saisin käytönnön neuvoja?
Tämän av: n lisäksi siis. Tein päätöksen lähteä 15 v liitosta 2 kk sitten. Olen ollut lamaantunut kun tajusin että nyt se on loppu. Olen ollut fyysisestikin loppu kun päätös lsukaisi flunssakierteen.
Nyt vuodenvaihteen jälkeen, tehtyäni päätöksen alkaa voimistamaan itseäni ja huolehtimaan itsestäni, olen alkanut pohtimaan käytännön järjestelyjä.
Mulla pitää olla koti valmiina sinä päivänä kun ilmoitan miehelle että nyt riitti. Tiedän, että turvakotiin pääsisi.
Kaikki on jotenkin niin sekavaa, jospa se käytännön asia kerrallaan järjeestyisi :(
Raha-asiat huolettaa eniten! Perheessäme on kaksi elintasoa, jos joku ymmärtää mitä tarkoitan. Kun saan vuokra- asunnon hankittua, onko minulla mahdollista saada siihen asumistukea ennenkuin avioero lähtee vireille. Ollaanhan me kuitenkin sitten asumuserossa vaikken ole avioerohakemusta. jättänyt?
Kaikki pitää tehdä salassa. En luota oikein kehenkään enää. Ystävämme ovat liitoksissa toisiinsa eli piiri on pieni. En halua tässä vaiheessa uskoutua kenelläkään. Minulla on sisko ja veli mutta en voi puhua heillekään etukäteen.
Siksi kyselen tietääkö joku jotakin suljettua ryhmää jossa voisin purkaa mieltäni ja saada apua ?